Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 7. 9h:18' EZ A 85. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 86. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4967 SZÁMLA : XXXX |
gyk 7 20 | gyakorolsz a 7. tárggyal 20 pontért |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a woor-antilop fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 6 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szárnyas gömböc testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
go 15 | gonoszkodsz: 15 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [44,13] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. (ld. enc.) Találsz egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy alpesi tehén. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [44,12] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy vaskohót.
be 5 | bemész az 5. titkos labirintusba |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a Baar-ork fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a Baar-ork bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a Baar-ork testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
vik 1 | merészség kalandozókra: 1 |
vi 5 10 30 | viselkedésed: 5 10 30 |
be 517 | bemész az 517. épületbe |
vik 4 | merészség kalandozókra: 4 |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 6 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY) Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket. |
DRÓTSZŐR (37. TÁRGY) A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát. |
VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY) A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
BAAR-ORK (44. SZÖRNY) Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket. |
CSONTSZABLYA (64. TÁRGY) A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is. |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 86/24 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 9 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
Összsúly: 14.94 kg | Megterheltség: 43% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | csontszablya (#64) | 6 | drótszőr (#37) |