17. forduló, 19. forduló, Kromhor Xanathal összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 15. 9h:05'
EZ A 189. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
190. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 966 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4918
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

KROMHOR XANATHAL KALANDJAI


245 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,12] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 lánckesztyűt (99 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 4. napján találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy sullár trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sziklazúzó Roni. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 7. napon újból összefutsz Sziklazúzó Ronival. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy garokk a hátasa. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vortexia 'el Amid. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 11. napon újból találkozol Sziklazúzó Ronival. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 43. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Egy árnygyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy homokféreg a hátasa. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Llanfariad. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 71. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű elf férfival. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy tintacsiga trófea és egy mélységi grittang trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Galdenirtoris. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 73. napon találkozol egy hófehér, rövid hajú, izzóan vörös szemű drow nővel. Fekete a bőre. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy tünde tegezt visel. Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
A 80. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy rézsisakot és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy uzbány trófea díszíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Paja. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 91. napon egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű, körszakállas alakváltó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
A 101. napon ismét összefutsz Paja. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[71,11] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívői építették. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy vaskohót.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [71,10] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy törpe bányát. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Látsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Krogan, a pusztító.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,9] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőszáli disznó. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[71,8] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt templomot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Shanon Dhar Wermon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a móleon testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a móleon hosszú mandibuláját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a móleon jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,7] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot.

(Továbbmész...) [72,6] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 36 4 elkészíted a 36. tárgyat (4 darabot)
Itt nincs tűzbokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy fáklyát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[73,7] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy trikornis előtt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,7] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drasmólyom. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Leanan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Leah tanítványa. Egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy köpködő bruhatag trófea, egy Métely trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [20 pontot használtál fel, van még 91.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Rábukkansz a hegy oldalában a barlang bejáratra, amely egy hüvelykujjat formázó szikla mögött rejtőzik. A járatban sötétség van. Szomorúan megcsóválod a fejed: fáklya nélkül itt nem mész semmire.

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 6 9 10 mozogsz 6 9 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+10 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 56.]

gy 26 gyógyítás 26 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+8 életerő.) [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

KARAKTERLAP

Kromhor Xanathal, egy hosszú ősz hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 18. fordulód.

Erő: 10 Szint: 7 Merészség: 5/7 Magasság: 155 cm
IQ: 17 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 10 Életpont: 97/78 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 62 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 174 TP-t kaptál. Jelenleg 3329 TP-d van. A következő szinthez még 671 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, óriás skorpió. A 18. fordulódban 122 arany került a bankszámládra. 122 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 (+1)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. csapdakészítés: 2
4. gyógyítás: 6 5. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26361. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

Összsúly: 23.91 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 5 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,7) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156)
(71,8) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, móleon (#68)
(71,9) világítótorony (#156), kőszáli disznó (#34)
(71,10) nyuhaj karbin (#110), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720)
(71,11) oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(71,12) szürke kastély (#551)
(72,6) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(72,7) drasmólyom (#60), a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, egy alakváltó férfi
(73,7) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, Elenios oltár, vaskohó (#155), mélységi grittangok (#103)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.09.12 15:10 Változások a számládon! 100 zseton átutalása a(z) 9235. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.
* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.
* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.
* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek