Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 7. 9h:16' EZ A 95. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 96. játékheted kezdete: nov. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3474 SZÁMLA : XXXX |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal felnyársalod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [31,11] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy evaporőr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az evaporőr hengertestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal felnyársalod az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [30,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett piromenyét. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a piromenyét testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A piromenyét a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [30,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [31,15] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Utad során felfedezel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gátvakond. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gátvakond bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a topránypolip testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a topránypolip puha testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -2 pontért |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY) A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén). |
TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY) Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával. |
Erő: | 8 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 95/95 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 105/30 | Jellem: | gonosz (7) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
31,87 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 875 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 10 (+1) |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), süvítő rája (#113) |
Összsúly: 29.42 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | rézsisak (#72) |
29 | 30 | 31 | 32 | |
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|