17. forduló, 19. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 13. 1h:46'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,-28] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

le 51 leveszed/lerakod az 51. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 65 elkészíted a 65. tárgyat
Legyártottál 1 szöges páncélt. [24 pontot használtál fel, van még 137.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

kf 65 kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat
Magadra öltöd a szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézgolyót. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz réz fejpántot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[61,-29] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,-30] Még mindig dombos terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mélységi grittang trófeát. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,-31] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Chara-din nevét! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy sóhajtó dorony közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy rejtőköpenyt, egy réz masszariasztót, egy rézpáncélt, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Egy vajúdó angyal sötéten izzó árnyéka. Bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Holmiját egy hegyi rák cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lilit. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 53.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[63,-32] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy óriás patkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod az óriás patkány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [64,-33] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,-34] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Nem találtad el! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 29.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[64,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gyilkos sallank. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,-36] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy evaporőr lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 13.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[64,-37] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 5.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY)
A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg.

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót:
"Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelő áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bőr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni...
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 18. fordulód.

Erő: 11 Szint: 8 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 Életpont: 109/27 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 91 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 318 TP-t kaptál. Jelenleg 4 355 TP-d van. A következő szinthez még 2 645 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, légirozmár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 2

64,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 11 (+1) 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kaffogó hebrencs (#88), acéldarázs (#140)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * csontkés (#11) 1 * csontszurony (#12)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 3 fáklya (#36) 5 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 5]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 dözmöng szív (#122)
10 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 2 kavadu lebeny (#24)
3 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70) 5 smirglilevél (#29)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 8 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 24.66 kg Megterheltség: 58%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 kaja (#2) 16 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 szöges páncél (#65) 35 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

60 61 62 63 64 65
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
(61,-30) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86)
(61,-29) Leah oltár, mélységi grittang (#103)
(62,-31) 30. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, sóhajtó dorony (#112), Lilit (3202. kalandozó)
(63,-32) Dornodon oltár, óriás patkány (#42)
(64,-37) Leah oltár, süvítő rája (#113)
(64,-36) evaporőr (#69), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, 24. jellempróba
(64,-35) gyilkos sallank (#85), Dornodon oltár
(64,-34) Dornodon oltár, süvítő rája (#113)
(64,-33) gyilkos tetű (#116), 30. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek