17. forduló, 19. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 11. 15h:03'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,21] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 10. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.)

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 9 12 1 mozogsz 9 12 1
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szintszívó. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 250 TP, -7 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Kőkéssel épp hogy megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Param param, param param, sétálsz tovább a 12. ponthoz. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Már előre rettegve a szerencsétlen számtól, megközelíted a 13. pontot. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A keleti szárny leágazása felé veszed az utadat. Sikerrel! [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Végre-valahára újra a kijáratnál vagy! Elhagyod ezt a kísértetjárta útvesztőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 126.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 86.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+21 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 46.]

be 26 bemész a 26. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után félrecsusszan a bejáratot fedő kőlap. Lekapaszkodsz a mélybe vezető falétrán. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Első pillantásra úgy tűnik, hogy egy teljesen szokványos labirintussal állsz szemben. Egyáltalán nem valószínű, hogy bármi igazságalapja lenne a mínosz-kúpokkal kapcsolatos mendemondáknak... [5 pontot használtál fel, van még 41.]

vi 10 3 50 viselkedésed: 10 3 50
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

lm 12 9 mozogsz 12 9
A keleti szárny leágazása felé veszed az utadat. Sikerrel! [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Már előre rettegve a szerencsétlen számtól, megközelíted a 13. pontot. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Param param, param param, sétálsz tovább a 12. ponthoz. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó kanyarodik, ahogy továbbhaladsz. A 10-es elágazáshoz érsz. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 150 TP, -8 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Kőkéssel végigvágod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 70 TP, -6 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 11.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a kőkalapácsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

vi 8 3 35 viselkedésed: 8 3 35
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 0.]

fgy 50 30 2 felt. gyógyítás 50 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 157 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 18. fordulód.

Erő: 17 Szint: 2 Merészség: 8/5 Magasság: 255 cm
IQ: 9 Támadás: 1 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 20 Életpont: 78/41 Jellem: semleges Tul. pont: -5
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: -3
Eddig összesen 102 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 30 TP-d van. A következő szinthez még 70 TP szükséges. Trófeáid: fabontó szójer, szőrlajhár.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
46,79 mezőn táborozol, a 26. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 10 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 26.

Összsúly: 35.48 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
20
21
22
(46,21) a 26. labirintus bejárata, szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek