17. forduló, 19. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 25. 9h:10'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [37,8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.)

ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

ft 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[38,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Szomjazva veted magad a vízre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,9] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 158.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[40,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy rőtmanó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[40,11] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sünmedve bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-1 életpont.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézsisakot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 88.]

ep 146 90 építed a 146. tárgyat 88 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 66 tapasztalati pontot kaptál. [88 pontot használtál fel, van még 0.]

ft 33 támadod a 33. szörnyet
FT 33 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ft 18 támadod a 18. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 158 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 8 Merészség: 5/1 Magasság: 151 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 Életpont: 110/59 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 87 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 624 TP-t kaptál. Jelenleg 4 206 TP-d van. A következő szinthez még 2 794 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 szúrófegyverek: 1 lőfegyverek: 5
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bunkósbot (#9) << obszidián penge (#2082)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
40,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 41

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 7 5. harcművészetek: 7 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), sünmedve (#33) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
félelem-járó (#56)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14.

Összsúly: 29.18 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 8 kerek kő (#19) 5 sünmedve tüske (#14)
1 szárnyas hernyó (#69) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40 41 42
7
8
9
10
11
12
(38,9) kaffogó hebrencs (#88), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, oltár
(39,9) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, tintacsiga (#74)
(40,10) oltár, rájanyékek (#58)
(40,11) sünmedve (#33)
(41,10) oltár, rőtmanó (#55)

Üzenet küldése a karakternek