17. forduló, 19. forduló, PÖLE az ezerarcú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 22. 15h:58'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1115
SZÁMLA : XXXX

PÖLE AZ EZERARCÚ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,-7] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 1. pontnál. Természetes, hogy eközben nem történt semmi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.)

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

be 8 bemész a 8. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 2 3 1 mozogsz 2 3 1
Ahogy tovább haladsz, hallod magad előtt a víz csöpögését. Feszülten figyelsz, felkészülve az esetleges támadásra. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gyíkember van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy.
Ahogy tovább haladsz, hallod magad előtt a víz csöpögését. Feszülten figyelsz, felkészülve az esetleges támadásra. Egy gyíkember lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy.
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a pikkelyes testű hüllők fészkét.
[15 pontot használtál fel, van még 142.]
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 122.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy spagulár. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a spagulár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal megcsapod a spagulár bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a spagulár farkát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 102.]
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+14 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 82.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz csontkést. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

fkt 36 10 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

fkt 4 3 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[24,-8] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+14 életerő.) Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-9] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-10] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tanya (507. épület.). [47 pontot használtál fel, van még 25.]

be 507 bemész az 507. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok, amiért ilyen jól teljesítetted a küldetést! Amennyiben van kedved hozzá, esetleg volna egy újabb "megbízás". - bólintásodra több se kell a gazdának. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)]
- Egy nagyobb manó tanyát találtak a fiamék innét nem messze. Ezek a manók égették fel a szomszéd falut néhány hete. Hálásak lennénk, ha bosszút állnál értük - nekünk sem fegyverzetünk, sem harci tapasztalatunk nincs ehhez. Látva elszántságodat, a gazda elővesz egy hevenyészett térképet. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 2 jóságpont jár.]

1 2
4
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 4. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 20.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARAKTERLAP

PÖLE az ezerarcú, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 18. fordulód.

Erő: 15 Szint: 5 Merészség: 6/6 Magasság: 188 cm
IQ: 14 Támadás: 4 Agresszió: 6 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 12 Életpont: 89/36 Jellem: jó (5) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 8 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 45 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 35 TP-t kaptál. Jelenleg 688 TP-d van. A következő szinthez még 312 TP szükséges. Trófeád: gátvakond. A 16. fordulódban 14 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 14 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 4 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); tüske (#22) (3 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 12 (+1)
4. felderítés: 2 5. vadászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 3 darabot )

Összsúly: 21.10 kg Megterheltség: 46%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(23,-7) a 8. labirintus bejárata, spagulár (#82)
(24,-8) mélységi grittang (#103), oltár
(25,-10) tanya (#507), oltár
(25,-9) 27. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek