177. forduló, 180. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 23. 9h:31'
EZ A 424. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
425. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,23] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 monstrum vállvédő (eladási ár: 111 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 860. hetének nyerőszámai: 14, 25, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. [+3% tau] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 352.]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 332.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[126,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 63 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [125,25] A síkságot ritka erdő váltja fel. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy quwarg szabotőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. [+3% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. [+4% tau] Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,26] Fák, mindenütt csak fák.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz boszorkánykendőt. (ld. enc.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 308.]

m 4 mozogsz délre
[124,27] Tovább barangolsz a fák között. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy quwarg felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő bal oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 300.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 3 mérföldre (1 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 270.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Sokáig dolgozol. Elkeseredetten látod, hogy az építkezés semmit sem haladt. Úgy látszik, ez a hely nem alkalmas templomépítésre. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 250.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[125,26] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. [+3% tau] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [126,25] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát.

(Továbbmész...) [127,24] A terep továbbra is ritka erdő.

[24 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 mozogsz északra
[127,23] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Chara-din hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gábor a Kalandozó vigyorog kajánul. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 218.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [+7% teo] [30 pontot használtál fel, van még 188.]

p 74 152 7 használod a 74. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 óndarab molekuláit, előállítottál 7 vasércet. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 98.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 77 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 16, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 320 pontot. A következő körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY)
Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád.
Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 179. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 42 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 172/172 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 288/205 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 461/2 Pénz: 3707 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/6 Pszi pont: 123/27 EFejl: 4
Eddig összesen 687 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5729 TP-t kaptál. Jelenleg 294890 TP-d van. A következő szinthez még 45110 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 143. fordulódban 3400 arany került a bankszámládra. 4012 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/41 szúrófegyverek: 22/62 (+8%) vágófegyverek: 10/64
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 22/95 (+15%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 224 időszaki: 140

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/7 2. nyomkövetés: 27/53 (+24%) 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/19 5. csapdakészítés: 12/73 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/33
7. gyógyítás: 36/92 8. titkosírás: 4/32 9. felderítés: 16/64
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 11/21 (+12%) 12. taumaturgia: 27/26 (+21%)
13. szerencsejáték: 1/93 14. versengés: 6/27 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 8/70 17. szörnyismeret: 11/88 (+34%) 18. pszi: *20/100 (+12%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 21/33 21. bányászat: 14/26
22. főzés: 5/44 23. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), vortexmágus (#418), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 643 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 4 drótszőr (#37) 3 kaja (#2)
7 óndarab (#85) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
130 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 elkarog szőr (#665)
2 fülemüle agyar (#267) 1 gyöngymangó (#135) 2 spiritusz (#170)
7 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,26) ork kunyhó (#1683)
(124,27) kardfogú fülemülék (#146), quwarg felderítő (#299)
(125,25) quwarg szabotőr (#301), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(125,26) Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(126,24) Chara-din monolitja (#534), erszényes elkarog (#354)
(126,25) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(127,23) az 56. labirintus bejárata, ryuku légiós (#361), mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek