178. forduló, 180. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 27. 12h:07'
EZ A 204. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
205. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,70] koordinátán.
A táborozás 8. napján összeakadsz egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy eszkimó óriás trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Wirnox a tomboló. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve mászás határ nélkül. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

a 184 4813 1 átadod a 184. tárgyat a 4813. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst kulcsot Trollkivégző Magir részére. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

ek 7 12 2 t. energia kisütése: 7 12 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 taumaturgia.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 291.]

id 144 77 idomítod a 144. szörnyet 77 pontért
Nekikezdesz az arató csattanat idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 120 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [77 pontot használtál fel, van még 214.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

v 96 100 79 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[100,79] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Egy spagulár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gaia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm férfival. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy rőtmanó berzerker trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dávid . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 189.]

be 573 2 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 139.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 89.]

m 4 mozogsz délre
[99,80] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 16, gyógyulás: 22, összesen: +6 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 5 szögletes kő. Elteszed őket. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [10 pontot használtál fel, van még 79.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

pbe 600 beraksz a bankba 600 aranyat
(Csak 566 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1617 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[100,79] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét gnóm. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sötét gnóm jobb vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 25, gyógyulás: 17, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy templomot.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vándor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...) [139,71] Még mindig bozótos. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 5 arany. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 39, gyógyulás: 14, összesen: -25 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Találsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 38.]

be 57 bemész az 57. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 6 7 24 mozogsz 6 7 24
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [7. PONT. --> 23. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [24. PONT.] Egy süvítő ráját pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája lebernyegét. (4 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 13.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

lm 23 9 10 mozogsz 23 9 10
A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [23. PONT. --> 7. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 26 mozogsz 26
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 25 19 20 mozogsz 25 19 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 20 20 1 mozogsz 20 20 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 180 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 30, 14.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 320 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÁS HATÁROK NÉLKÜL (406. TUDATI KÉPESSÉG)
Elszántan kapaszkodtál a kötélbe, nem törődve az erős széllel, s minden erődet megfeszítve araszoltál egyre feljebb, egyre közelebb a sziklafal tetejéhez. Nagyjából félúton egy újabb széllökés kapott el és hiába igyekeztél a sziklához tapadni, elveszítetted az egyensúlyodat. Lábaid hasztalan kerestek támasztékot, ám a köteledet most sem eresztetted el; egy fájdalmas rándulással megállítottad a zuhanást. Megkönnyebbülni azonban nem volt időd, mászóköteled kampója valahol fent kiakadhatott, mert pár szívdobbanással később hangos pendüléssel kiugrott a helyéről és tudtad, ezúttal nincsen hatalmad a gravitáció felett.
Újabb rándulás állította meg zuhanásodat, az előzőnél sokkal fájdalmasabb. Felnézve a Kapitányt láttad, ahogyan sonkaméretű markában a Te köteledet tartja, közvetlenül a Téged cserbenhagyó mászókampó alatt, másik kezével pedig... egek, fél kézzel kapaszkodott a csupasz kőfalba, hatalmas karján pattanásig feszültek az izmok! Már hallottad, hogy az egyik legerősebb troll, aki Ghalla földjére lépett, de erre még ő sem lehet képes! A Kapitány kipréselt magából egy vicsorgásnak is beillő vigyort és egy sziklarepedésbe ékelte a mászókampódat, majd intett, hogy igyekezz tovább és ő is elindult fölfelé. De... kötél nélkül!
Hüledezve bámultad, hogyan tapad a sziklafalhoz; akár a Sötét Föld rettegett Banyapókja, vagy a messzi-messzi keleti végek hótarantulái, néha úgy festett, mintha a csupasz tenyerével tapadna a falhoz. Sokkal gyorsabban ért fel, mint Te, pedig Te is igyekeztél mielobb magad mögött hagyni az átokverte szakadékot.
A sziklafal tetején egy intéssel elhárította a köszönetedet és egy mordulással elhessegetett magától; megmentett az életedet, ez természetes a Kompániában, kár is rá szót vesztegetni. De hogyan lehetett erre képes?
Mint oly sokszor, most is az esti tábortűznél derült fény a titokra, ott osztották meg veled a Szabad Kompánia veteránjai. Megosztották, mert rászolgáltál, s mert rászorultál.
A Khatovari Szabad Kompánia hosszú működése alatt sok megbízónak tevékenykedett.
Volt aki arannyal, volt aki egyéb "kincsekkel" fizetett. Egy ilyen fizetség volt az a misztikus technika, amivel a Kompánia sokszor meglepte ellenfeleit. Számtalanszor előfordult hogy egy-egy megközelíthetetlennek tartott várat, sziklaerődöt egyetlen éjszaka alatt elfoglaltak. Titkukat most Te is megismerhetted, hála az ezerszer is átkozott kiképzőidnek, azoknak a "vén, félnótás csatalovaknak"!
A régmúltban szerzett adomány és néhány titkos rítus segítségével, ezentúl bármilyen mászó eszköz segítsége nélkül, akár a tükörsima raghíriai jégtornyokat is megmászhatod, gyorsabban, mint bárki más és nem kell mindenféle tárgyakat igénybe venned; ha elég rátermett vagy, elég lesz a saját képességeidre és tudásodra támaszkodnod.
[Játéktechnikailag: Ezentúl nem lesz szükséged semmilyen mászó eszközre, megfelelő jártasságodnak köszönhetően szinte tapadsz sziklákra, falakra, így bárhova mászhatsz, ahova csak akarsz. Persze azért megfelelő mászás szakértelem szükséges, mert anélkül nem találnád meg a megközelítendő objektum bejáratát, ill. nem volnál képes bemászni rajta.]

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (62). Ez a 179. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 21 Életpont: 359/324 Jellem: gonosz (198) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 457/189 Pénz: 185 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 53/19
Eddig összesen 767 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2416 TP-t kaptál. Jelenleg 301787 TP-d van. A következő szinthez még 38213 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 179. fordulódban 1617 arany került a bankszámládra. 1617 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 24 (+1) vágófegyverek: 9
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 22 (+1) dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 36 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 4 (-2)
10. szörnyidomítás: 5 (+1) 11. teológia: 23 12. taumaturgia: 20 (+3)
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 7 17. pszi: 8 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 19 21. főzés: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhő (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 2)
3.) Semmisíts meg oltáromnál egy kristálygömböt, ne kémkedhessenek utánam Elenios hívei!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
611 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 nyílpuska lövedék (#547) 1 pirkit (#153)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 kaja (#2) 6 spiritusz (#170) 5 szögletes kő (#17)
1 tüske (#22) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(138,70) nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720), tetememberek (#123)
(139,71) ryuku futárbérenc (#765), az 57. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, süvítő rája (#113)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.04.25 15:29 Változások a számládon! 300 zsetont átutaltak a(z) 5368. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek