178. forduló, 180. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 22. 9h:02'
EZ A 336. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
337. játékheted kezdete: dec. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 óndarab (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 nagy bronzkulcs (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Vemhes Guppi, amikor összefutottatok, adott neked 5000 aranyat, egy bőrsisakot, 6 xirnox szivet, egy dözmöng szivet, egy szigonyt (ld. enc.), egy vas dobónyilat és egy gyógykenőcsöt (ld. enc.). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+78 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+220 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

dd 11 64 36 eldobod a 11. tárgyat a 64. tárgyat a 36. tárgyat
Elhajítasz 1 csontkést. Elhajítasz 1 csontszablyát. Elhajítasz 43 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 280.]

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

ek 7 20 3 t. energia kisütése: 7 20 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 úszás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[136,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. (Önanalízis: +23% felderítés.)
Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Találkozol Hay'lunnal. Leah inkvizítora. Egy borostyán függőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [135,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [36 pontot használtál fel, van még 244.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 224.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! (ld. enc.)

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 204.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[134,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval megpöccinted a halálhozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1727 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. (Önanalízis: +9% versengés.)
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz. (Önanalízis: +9% versengés.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [133,97] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 38 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű nyíl, egy göcsörtös bunkó és egy ubuk dobónyíl. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] (Önanalízis: +17% felderítés.)
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [132,97] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trollfa nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a trollfa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [84 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[131,97] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [130,97] Az erdőt síkság váltja fel.

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [129,97] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 76.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[128,96] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [8 pontot használtál fel, van még 68.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 48.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha! (ld. enc.)

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 28.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 8.]

m 8 mozogsz északra
[128,95] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: VP elővétele: 6
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Egy kaját bezabál a kaffogó hebrencs. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 320 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM)
Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén.
Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása.

OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY)
Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 179. fordulód.

Erő: 35 (53) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 30 (35) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 26 (31) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 322/195 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (31) Varázspont: 712/249 Pénz: 6861 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 145/131 EFejl: 30
Eddig összesen 860 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8398 TP-t kaptál. Jelenleg 659929 TP-d van. A következő szinthez még 140071 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar. A 95. fordulódban 1132 arany került a bankszámládra. 2082 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/45 (+145%) ökölvívás: 11/15 szúrófegyverek: 23/80 (+3%)
vágófegyverek: 10/99 ütőfegyverek: 11/23 (+31%) lőfegyverek: 13/81 (+9%)
dobófegyverek: 20/48 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzpenge (#126) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/12 2. nyomkövetés: 23/70 (+41%) 3. mászás: 5/94
4. csapdakészítés: 16/87 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/9 6. gyógyítás: 54/80
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 10/88 (+40%) 9. szörnyidomítás: 6/63
10. teológia: 24/56 (+25%) 11. taumaturgia: 42/93 (+7%) 12. szerencsejáték: 1/105
13. versengés: 6/42 (+18%) 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/45
16. szörnyismeret: 9/77 17. pszi: 21/81 (+11%) 18. vadászat: 9/30
19. bányászat: 1/73 20. úszás: 6/68 (+366%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) óriáserő (#53) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

.
HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 353 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 140.87 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 42 fáklya (#36)
2 gyöngymangó (#135) 1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 fűszertartó (#210)
2 göcsörtös bunkó (#123) 2 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391) 1 rézsisak (#72)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,95) patak, Raia oltár
(128,96) tavacska, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, hínárevő piranha (#194)
(130,97) 23. jellempróba
(131,97) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(132,97) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), trollfák (#80), kardfogú fülemüle (#146)
(133,97) élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), csontváz (#48), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), oltár, 25. jellempróba
(134,98) sóhajtó dornyok (#112), halálhozó (#419), élőholt quwarg (#202)
(135,99) tavacska, Dornodon oltár, 37. jellempróba, trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(136,98) mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 36. jellempróba, Hay'lun (5525. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. Az ünnepek alatt, dec 24-től jan 01-ig nem dolgozunk, viszont dec 27-28-29-30-án naponta egyszer, előreláthatólag 11 és 13 óra között az UL-ek letöltésre kerülnek és lesz forduló kiküldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek