178. forduló, 180. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 4. 9h:16'
EZ A 447. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
448. játékheted kezdete: szept. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,71] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Musashi Kenjiróval. Ő Lady Változás férje! Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy epokitféreg trófea, egy földsárkány trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy karmos tankány. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Roxxon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Syd. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy csontváz lord trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nantosvelta. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 7. napon összefutsz Roxxonnal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Te nem vehettél részt az ünnepségen, mivel nem vetted ki eléggé a részed a munkálatokból.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 20 bronzhegyű nyilat.
Desertus Anima, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a márvány sárkány (ld. enc.). Végre megismerted Reywind (5073. kalandozó) és Sakangada Ragadun (3292. kalandozó) nevét. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) bányászcsákányt (ld. enc.), era formázó mintát (ld. enc.) és fpi formázó mintát (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 276.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 206.]

kno 11 10 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 206.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 201.]

a 68 1548 3 átadod a 68. tárgyat az 1548. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 kék orchideát NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

aa 170 104 152 átadod a 170. tárgyat a 104. tárgyat a 152. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 spirituszt NépekMindenSzigete részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 fémrudat NépekMindenSzigete részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 vasércet NépekMindenSzigete részére. [15 pontot használtál fel, van még 181.]

aa 153 268 átadod a 153. tárgyat a 268. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 25 pirkitet NépekMindenSzigete részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bőrt NépekMindenSzigete részére. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[85,71] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a halálhozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 98, gyógyulás: 8, összesen: -90 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.]
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 288 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy liumbe. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a liumbe testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a liumbe egyik csápját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a liumbe testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [84,71] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,71] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [61 pontot használtál fel, van még 110.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 90.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[82,71] Még mindig füves síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,71] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis bal hátsó lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal súrolod a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal megpöccinted a halálmadár fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [80,71] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy gorombilla. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gorombilla bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs jobb hátsó lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 49.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 29.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[79,71] Tovább barangolsz a fák között.

Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [78,71] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmazsin huhogó került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó egyik csápját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 5.]

kut 20 kutatsz 5 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 54 mérföldre (18 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4683 4658 472 leírod a 4683. kalandozónak a 4658. kalandozót a 472. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Samael. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3796 4658 472 leírod a 3796. kalandozónak a 4658. kalandozót a 472. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Samael. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5230 4658 480 leírod az 5230. kalandozónak a 4658. kalandozót a 480. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Samael. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1548 4658 485 leírod az 1548. kalandozónak a 4658. kalandozót a 485. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Samael. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3796 4658 527 leírod a 3796. kalandozónak a 4658. kalandozót az 527. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Samael. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 18, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 320 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY)
A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei.

BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY)
A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken.

ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni.

FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

GOROMBILLA (38. SZÖRNY)
Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra...

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 179. fordulód.

Erő: 26 Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 267/156 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 2
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 245/155 Pénz: 642 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 22/16 EFejl: 11
Eddig összesen 621 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3718 TP-t kaptál. Jelenleg 182752 TP-d van. A következő szinthez még 77248 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, quwarg királynő, vadász quwarg. A 148. fordulódban 5039 arany került a bankszámládra. 5820 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/50 (+4%) szúrófegyverek: 13/97 (+16%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 1/87 (+26%) lőfegyverek: 18/99 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) (50%) << rövid kard (#171) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/49 2. nyomkövetés: 29/6 (+16%) 3. mászás: 4/10
4. csapdakészítés: 13/6 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 27/53
7. titkosírás: 5/18 8. felderítés: 17/36 (+45%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 21/67 (+15%) 11. taumaturgia: 2/43 (+104%) 12. versengés: 1/63 (+16%)
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 28/35 (+30%) 15. szörnyismeret: 9/72
16. vadászat: 13/86 17. bányászat: 6/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), szürke bőrkesztyűt (#271) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 fémrúd (#104) 1 gromak bőr (#268)
2 gyenge méreg (#26) 2 gyöngymangó (#135) 3 kék orchidea (#68)
25 pirkit (#153) 6 spiritusz (#170) 5 vasérc (#152)
9 víz (#27) 2 bronzhegyű nyíl (#94)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 darázsszárny (#652)
1 huhogó bibe (#332) 2 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
2 madártoll (#112) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,71) elf kósza háza (#681), karmazsin huhogó (#185)
(79,71) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve
(80,71) gorombilla (#38), khór darázs (#348)
(81,71) egy ismeretlen isten rúnaköve, trikornis (#104), halálmadár (#351)
(82,71) vérszomjas csüldő (#114)
(85,71) halálhozó (#419), liumbe (#349)

Üzenet küldése a karakternek