Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 4. 9h:16' EZ A 447. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD 448. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
kno 11 10 | képesség-növelés 11 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
a 68 1548 3 | átadod a 68. tárgyat az 1548. kalandozónak (3 darabot) |
aa 170 104 152 | átadod a 170. tárgyat a 104. tárgyat a 152. tárgyat |
aa 153 268 | átadod a 153. tárgyat a 268. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a halálhozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 98, gyógyulás: 8, összesen: -90 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a liumbe testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a liumbe egyik csápját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a liumbe testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [84,71] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Továbbmész...) [83,71] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [81,71] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis bal hátsó lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal súrolod a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal megpöccinted a halálmadár fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [80,71] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy gorombilla. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gorombilla bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs jobb hátsó lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [78,71] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmazsin huhogó került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó egyik csápját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 5.]
kut 20 | kutatsz 5 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
im 1 | imádkozol |
in 4683 4658 472 | leírod a 4683. kalandozónak a 4658. kalandozót a 472. tárgyat |
in 3796 4658 472 | leírod a 3796. kalandozónak a 4658. kalandozót a 472. tárgyat |
in 5230 4658 480 | leírod az 5230. kalandozónak a 4658. kalandozót a 480. tárgyat |
in 1548 4658 485 | leírod az 1548. kalandozónak a 4658. kalandozót a 485. tárgyat |
in 3796 4658 527 | leírod a 3796. kalandozónak a 4658. kalandozót az 527. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY) A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken. |
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni. |
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
GOROMBILLA (38. SZÖRNY) Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
Erő: | 26 | Szint: | 17 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 267/156 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 26 (29) | Varázspont: | 245/155 | Pénz: | 642 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 22/16 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/50 (+4%) | szúrófegyverek: | 13/97 (+16%) | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 1/87 (+26%) | lőfegyverek: | 18/99 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) (50%) << rövid kard (#171) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/49 | 2. nyomkövetés: | 29/6 (+16%) | 3. mászás: | 4/10 |
4. csapdakészítés: | 13/6 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/78 | 6. gyógyítás: | 27/53 |
7. titkosírás: | 5/18 | 8. felderítés: | 17/36 (+45%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 21/67 (+15%) | 11. taumaturgia: | 2/43 (+104%) | 12. versengés: | 1/63 (+16%) |
13. harcművészetek: | 19/5 | 14. zene: | 28/35 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 9/72 |
16. vadászat: | 13/86 | 17. bányászat: | 6/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), szürke bőrkesztyűt (#271) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
25 | pirkit (#153) | 6 | spiritusz (#170) | 5 | vasérc (#152) | |||
9 | víz (#27) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 2 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | trikornis szarv (#198) |