178. forduló, 180. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 24. 12h:07'
EZ A 201. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD
202. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bőrsisakot, egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy mind. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudarölő éremet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mágiamorfáló trófea, egy éltető morf trófea és egy brutális morf trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sakál. Teherhordója is van: egy vadász tatu! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bal Dahin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy szent kehely van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ragyás burástya nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 315.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. KP: v 15 133 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csuklyavirág. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 295.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 283.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 213.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 178.]

dd 268 2083 eldobod a 268. tárgyat a 2083. tárgyat
Elhajítasz 1 gromak bőrt. Elhajítasz 1 bronzkardot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+48 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 138.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[97,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal megvagdalod a hegymélyi lidérc fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-25 varázspont.) Vaskarddal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-14 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 314 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,66] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fabontó szójer. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 10 (limit: 335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1000.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [97,67] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy khór darázs. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a khór darázs jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[97,68] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 868 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy drakolich áll veled szemben.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a drakolich testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich bal vállát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 141, gyógyulás: 23, összesen: -118 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,69] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Abdul irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálmadár farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a csontváz lord testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 36, gyógyulás: 7, összesen: -29 ÉP}

Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 12 (limit: 335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1200.
Egy kunyhót pillantasz meg a fák alatt. Ahogy közelebb érsz, erős fűszerillatot érzel. A bejárat fölött állatkoponyák és rovásjelek díszítik a szemöldökfát. (767. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 84.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
- Üdvözöllek, vándor - mondja. - Mi szél hozott erre?
- Khór kardját keresem - feleled. - Tudsz róla valamit?
- Tudok ezt-azt a nagy vezér ereklyéiről. Meg is osztom veled a tudásomat, de cserébe kérek egy apró szívességet. Hozzd el nekem két mocsárivérc szemét. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[96,68] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmazsin huhogó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [95,67] Az erdőt síkság váltja fel. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány élőholt sullár nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagy reccsenéssel az élőholt sullár belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [94,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [42 pontot használtál fel, van még 37.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[93,65] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felfedeztél egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Találsz egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy dermesztő lidérc.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc nyakát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Találsz nála 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 14 (limit: 335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1400.
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [93,64] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nómenklatúra. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával eltalálod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 61, gyógyulás: 11, összesen: -50 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 122 18 99 keresed a 122. szörnyet a 18. szörnyet a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 20.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 320 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes?

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 179. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 40 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 295/256 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 256/3 Pénz: 1500 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/21 EFejl: 30
Eddig összesen 1257 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 640 TP-t kaptál. Jelenleg 542 552 TP-d van. A következő szinthez még 57 448 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 24/81 (+2%) vágófegyverek: 10/11 (+4%)
ütőfegyverek: 21/53 (+35%) lőfegyverek: 12/86 dobófegyverek: 7/82

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
düh vérvörös köde: 30 százalék;
93,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/86 (+44%) 2. nyomkövetés: 25/36 (+28%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 18/19 (+13%) 5. csapdaészlelés: 3/75 6. gyógyítás: 34/81 (+44%)
7. titkosírás: 7/47 8. felderítés: 8/44 9. szörnyidomítás: 7/93
10. teológia: 16/26 (+12%) 11. taumaturgia: 10/75 (+7%) 12. versengés: 6/43 (+9%)
13. zene: 6/0 14. szörnyismeret: 22/53 (+20%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 6/4 17. bányászat: 25/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 46, 47, 48, 49, 65.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 22 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 641 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 64.86 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bronzkard (#2083) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 2 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 3 fabontó (#106) 4 fülemüle agyar (#267)
1 gyíkfű (#201) 1 huhogó bibe (#332) 15 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 1 szent kehely (#257)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99
63
64
65
66
67
68
69
70
(93,64) nómenklatúra (#158), nekrofun (#173)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)
(94,66) Tharr oltár, 24. jellempróba
(95,67) élőholt sullár (#216), Elenios oltár
(96,68) karmazsin huhogó (#185), Fairlight rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(97,65) törpemammut (#115), hegymélyi lidérc (#7084), Sheran oltár, kék rothasztó (#421)
(97,66) fabontó szójerek (#71), Thargodan csontváz (#297), kardfogú fülemüle (#146)
(97,67) manaelementál (#290), Dornodon rúnaköve, khór darázs (#348)
(97,68) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), kardfogú fülemüle (#146), drakolich (#760)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), halálmadár (#351), csontváz lord (#177), Thargodan csontváz (#297)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek a Hőstettek rovatba az I. Végzet Vermének eredményei.
* - Azokat a távolsági fegyvereket, amelyeknek fegyverszakértelem korlátja van, FLH-ból a korlát alatt is lehetett használni. Ezt javítottuk. FLH-be továbbra is be lehet rakni a korlát alatt, de a karakter nem fogja használni a csatákban, ha nincs meg a szükséges fegyverszakértelem.
* - Mostantól lehet tesztcsatázni a légsíkos szörnyekkel is. A 7692-es szörnyig működik a tesztcsata.
* - Ha védőprizmát gyártott valaki gnóm refrugátorral, csak a következő fordulóban kapta meg a védőprizma enciklopédáját. Ezt javítottuk, most már egyből megkapja.
* - A Bíbor mágiagyűrű hibás szöveget adott, amikor KF-elter a karakter. Ezt is javítottuk.
* - Az ében manakövet - az enciklopédiájával ellentétben - lehetett használni 55. szint alatt is. Javítottuk a hibát.

Üzenet küldése a karakternek