Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. dec. 15. 11h:56' EZ A 190. JÁTÉKHETED, 179. FORDULÓD 191. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
vv 224 4 23 | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
vv 27 16 26 | elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
h 1225 0 0 | használod az 1225. tárgyat |
vv 182 57 364 | elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
* 2. KP: ek 215 7 0 | t. energia kisütése: 215 7 |
* 3. KP: ek 40 10 0 | t. energia kisütése: 40 10 |
* 4. KP: ef 7 526 0 | energia fejlesztése 7 |
t 252 1 | támadod a 252. szörnyet |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 7 533 | energia fejlesztése 7 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
be 278 | bemész a 278. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 33 29 29 | mozogsz 33 29 29 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya élőholt csontjait. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az animált hókutya fejét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 738 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod az animált hókutya fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 105, gyógyulás: 22, összesen: -83 ÉP}
lm 30 | mozogsz 30 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a quwarg szellem jobb karját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) 42 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 140, gyógyulás: 7, összesen: -133 ÉP}
lm 40 40 27 | mozogsz 40 40 27 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal lábát. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel megdöfködöd az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az élőholt ősmágus jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 145 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges dombi óriásyeti trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt ősmágus trófeát. 10 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 341, gyógyulás: 15, összesen: -326 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb első lábát. (7 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a drakolich csontos vázát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}
lm 23 24 4 | mozogsz 23 24 4 |
lm 13 16 20 | mozogsz 13 16 20 |
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (7 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg szellem nyakát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 143, gyógyulás: 5, összesen: -138 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (7 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 59, gyógyulás: 7, összesen: -52 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr bal vállát. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a lidércúr bal vállát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a lidércúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr jobb oldalát. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az élőholt hadúr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
lm 33 34 36 | mozogsz 33 34 36 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem bal lábát. (7 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a csontgólem testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Végítélettel tökéletesen perforálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 212, gyógyulás: 43, összesen: -169 ÉP}
Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (7 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a quwarg szellem testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) 42 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 145, gyógyulás: 6, összesen: -139 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (7 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a lidércúr jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
lm 36 50 50 | mozogsz 36 50 50 |
lm 50 37 37 | mozogsz 50 37 37 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Végítélettel jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 93, gyógyulás: 20, összesen: -73 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [194,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. {támadása: 53.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 112 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (7 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 113 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 266, gyógyulás: 9, összesen: -257 ÉP}
(Továbbmész...) [193,50] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi őselementál. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (7 támadással 74 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (7 támadással 141 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 30 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 38, gyógyulás: 2, összesen: -36 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Nem találtad el! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 26 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 24 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 215, gyógyulás: 25, összesen: -190 ÉP}
(Továbbmész...) [191,52] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy éjkornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 48.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis bal hátsó lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián karkötő és egy borostyán függő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [190,53] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 521-540.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd az ősdentor testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 69 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 506 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 232, gyógyulás: 10, összesen: -222 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger fejét. (7 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a magger nyakát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a magger testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg fejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal oldalát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a Notermanthi jobb lábát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy aranytű, egy ezüstshuriken és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 194, gyógyulás: 40, összesen: -154 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, erő és szerencse tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel megdöfködöd a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Végítélettel megdöfködöd a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [189,55] A bozótost dombság váltja fel. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb lábát. (7 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant jobb oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, egy ezüstshuriken, 2 vasérc és 2 ezüst gyűrű. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály, egy ezüst kulcs és egy rejtőköpeny. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 81, gyógyulás: 13, összesen: -68 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
VAKMERŐSÉG (526. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati erőd udvarán felsorakozó KT-társak látványa elszántságot, és erőt kölcsönöz mindannyiótokba. Mikor a vezér elmondja lázító, vérizzító beszédét, az olyan, mintha egyszeriben ezer démon feszítené az izmaidat, bármivel és bárkivel képes volnál szembeszállni, akár magukkal, az istenekkel is! Az együtt elzengett csatakiáltás olyan vakmerővé, és önfeláldozóvá tesz, amit eddigi életedben sosem tapasztaltál még. Elég csak erre a mindent átható összetartozás-érzésre gondolnod, és eltelsz a halálra fittyet hányó vakmerőséggel! [Mostantól a VI parancs harmadik paraméterében akár 1%-ot is megadhatsz menekülési százalék gyanánt. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindaddig nem menekülsz el a csatából, amíg élsz, és mozogsz, azaz halálig harcolsz majd. Ez természetesen igen kockázatos döntés, érdemes sok dem-et beszerezni ehhez. A képesség másik haszna, hogy a VI és a VIK parancs első paraméterébe 99-et írva a program a csatáid elején egyszerűen figyelmen kívül hagyja a szintedet, tehát minden szörnyet (illetve a VIK beállítás esetén kalandozót) megtámadsz majd a szintetek különbségétől függetlenül.] |
ANIMÁLT HÓKUTYA (651. SZÖRNY) Az animált hókutya, mielőtt elnyerte mostani "formáját", iszonyú kínokon mehetett keresztül. A halálból visszatért eb egy a jég létsíkján nagyhatalmú nekromanta mágus udvarából származik, ahol egyszer már életét adta gazdája védelme érdekében. Az ilyen hűséges alattvalóktól pedig vétek megválni, legalábbis a nekromanta gondolkozásmód szerint, úgyhogy az a bizonyos mágus amellett, hogy feltámasztotta az állatot, a hosszú szolgálat jutalmaként meg is spékelte tulajdonságait egy lapáttal. Amellett, hogy a hideggel szembeni ellenálló képességét tovább növelte, fizikumát az egyéb hatások szempontjából is megerősítette. Az eredmény: Jaj annak, aki megtapasztalja, hogy az animált hókutya karmai legalább olyan hegyesek, mint a szájában sorakozó félelmetes fogak. |
QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY) "Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is. Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges. |
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY) Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra... |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
Erő: | 26 (40) | Szint: | 30 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 15 (29) | Támadás: | 48 (51) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 11 (25) | Védekezés: | 64 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/42 év |
Egészség: | 13 (25) | Életpont: | 632/511 | Jellem: | jó (425) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 12 (51) | Varázspont: | 556/118 | Pénz: | 5815 arany | Kép. pont: | 48 |
Tudatpont: | 90/29 | Pszi pont: | 222/148 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 | szúrófegyverek: | 36/47 (+24%) | ütőfegyverek: | 9/49 |
lőfegyverek: | 28/32 (+15%) | dobófegyverek: | 8/67 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); vashegyű nyíl (#176) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,55 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/7 | Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 137 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/14 (-290%) | 2. nyomkövetés: | 32/32 (+26%) | 3. mászás: | 13/41 |
4. csapdakészítés: | 16/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/99 (-258%) | 6. gyógyítás: | 8/7 |
7. titkosírás: | 5/56 | 8. felderítés: | 15/85 (-231%) | 9. szörnyidomítás: | 4/16 |
10. teológia: | 39/87 (+23%) | 11. taumaturgia: | 44/85 (+73%) | 12. szerencsejáték: | 2/57 |
13. versengés: | 11/18 | 14. zene: | 15/44 | 15. szörnyismeret: | 12/63 |
16. pszi: | *20/100 | 17. zárnyitás: | 1/91 (-300%) | 18. vadászat: | 18/0 (+52%) |
19. vitalitás: | 1/98 (+22%) | 20. bányászat: | 11/46 (+10%) | 21. testépítés: | 20/69 |
22. úszás: | 9/8 | 23. főzés: | 8/66 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 136, 192, 193, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 191. Szerzett pont: 28125. Beállított erő: 0 Összpont: 40129 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 123 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2739 TU szükséges.) |
Összsúly: 325.68 kg | Megterheltség: 132% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | drótszőr (#37) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 10 | sáfránypor (#211) | |||
16 | spiritusz (#170) | 6 | szent jogar (#150) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
57 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
12 | bordacsont (#16) | 1 | borostyán függő (#162) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
1 | elf csont (#664) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 34 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | sallank nyíl (#129) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 3 | vasérc (#152) |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|