177. forduló, 179. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 21. 9h:07'
EZ A 741. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
742. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX

SILVERLARD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,111] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[69,110] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a pattanóböde testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,110] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Észreveszel egy nekrofunt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sullár testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő mutáns pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [71,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet.

[50 pontot használtál fel, van még 288.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[72,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy bo-skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a bo-skorpió testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [73,109] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Találsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 238.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[75,109] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [76,109] Még mindig füves síkságon vagy.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [77,109] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy húsevő magszim lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a húsevő magszim. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[36 pontot használtál fel, van még 202.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 2 mozogsz keletre
[78,109] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Találsz egy manilla-fát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 187.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 147.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 107.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 3 37 fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 178. fordulód.

Erő: 30 Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 24 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 279/279 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 17 (18) Varázspont: 243/43 Pénz: 195 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 803 szörnyet (8 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1703 TP-t kaptál. Jelenleg 200914 TP-d van. A következő szinthez még 59086 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15 szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: * 19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,109 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 31 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 63 8. teológia: 14 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 99.61 kg Megterheltség: 142%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaktusztüske (#114) 1 magszim bél (#103) 2 óndarab (#85)
1 rézkulcs (#75) 1 sullár hólyag (#168) 5 sünmedve tüske (#14)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,110) pattanóböde (#145), érclelőhely
(70,110) nekrofun (#173), 44. jellempróba, sullár (#101), mutáns pók (#117)
(72,109) bo-skorpió (#54), 31. jellempróba, gátvakond (#57)
(73,109) nekrofun (#173), Fairlight oltár, sünmedvék (#33)
(74,109) mély kút (#93), százfogú (#53)
(75,109) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(76,109) 31. jellempróba
(77,109) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 35. jellempróba, húsevő magszimok (#67), tetemember (#123)
(78,109) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

Üzenet küldése a karakternek