177. forduló, 179. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 6. 15h:51'
EZ A 201. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
202. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,71] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 4. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 sullár hólyag (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 fekete bőrcsizmát, 1 szulfagor agyart. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 karbin plazma (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 elkarog szőrt (65 arany).
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pular kristály van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 652. hetének nyerőszámai: 23, 14, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 felderítés.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 285.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 2 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +3 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 6 7 24 mozogsz 6 7 24
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Egy kőkorszaki szakit veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tükörpajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Becsapódva, megdöfi a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A kőkorszaki szaki mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kőkorszaki szaki van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 52 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával jól megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 241.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 23 10 26 mozogsz 23 10 26
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kőkorszaki szaki! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kőkorszaki szaki Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[10 pontot használtál fel, van még 231.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 25 15 28 mozogsz 25 15 28
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Egy kőkorszaki szakit pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 65 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki jobb karját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával jól megszúrod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kőkorszaki szaki leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 8, gyógyulás: 5, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nyuhaj karbin van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nyuhaj karbin meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vaskulcsot. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [15. PONT. --> 27. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [28. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy manifesztátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [70 pontot használtál fel, van még 161.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 27 17 18 mozogsz 27 17 18
Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [27. PONT. --> 15. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fémbontó szójer. Itt csata lesz.

Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 22, összesen: +16 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-13 életpont). Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [18. PONT. --> 29. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 30 mozogsz 30
A fenébe! Egy zsákutca. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kardfogú fülemüle! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 29 19 20 mozogsz 29 19 20
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [29. PONT. --> 18. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-17 életpont). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [17. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 20 20 900 mozogsz 20 20 900
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [60 pontot használtál fel, van még 11.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[138,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tetemember. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a tetemember fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Vándor. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [11 pontot használtál fel, van még 0.]

id 144 77 idomítod a 144. szörnyet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 180 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 20, 12.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl az arató csattanat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (61). Ez a 178. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 21 Életpont: 358/339 Jellem: gonosz (197) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 450/179 Pénz: 796 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 53/1 EFejl: 41
Eddig összesen 763 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2971 TP-t kaptál. Jelenleg 299371 TP-d van. A következő szinthez még 40629 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 177. fordulódban 1031 arany került a bankszámládra. 1041 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: * 23 vágófegyverek: 9
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: * 21 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 36 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 6 (+1)
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 23 12. taumaturgia: 17
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 7 17. pszi: 8 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 19 21. főzés: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhő (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
arató csattanat (#144) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 2)
3.) Semmisíts meg oltáromnál egy kristálygömböt, ne kémkedhessenek utánam Elenios hívei!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 ork csodaszer (#1228) 4 pirkit (#153)
1 rézkulcs (#75) 3 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
180 arany (#50) 1 bunkó (#5) 2 fülemüle agyar (#267)
1 karbin plazma (#199) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 pular kristály (#239)
1 tüske (#22) 2 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(138,70) tetememberek (#123), nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720)
(139,71) kőkorszaki szaki (#109), nyuhaj karbin (#110), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146)

Üzenet küldése a karakternek