177. forduló, 179. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 29. 10h:08'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX

SAVANNAH KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,66] koordinátán.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Aquila, Shirava és Arthemis Amarth. Mi tagadás, büszke vagy a csapatodra! Belevaló, válogatott kalandozók, egytől-egyig. Úgy gondolod, ideje kicsit eljátszani a nagyfőnököt, ezért peckesen kihúzod magad, és járkálni kezdesz előttük fel, s alá.
- Kemény csata előtt állunk. De mi, bátor kalandozók, nem hátrálhatunk meg! Minden veszéllyel farkasszemet nézünk, akárha démonok hada vár is ránk odalenn! A kincseket pedig igazságosan fogjuk elosztani! Kérdés van? Nincs, és nem is lehet! - mondod, és igyekszel tudomást sem venni társaid felháborodott fujjogásáról.
No, még egy gyors szemrevételezés: minden rendben van-e, aztán indulás Grehemhez! Grehem örömmel fogad benneteket, és szinte ég a vágytól, hogy elmondhassa végre, hol találjátok azt a bizonyos szörnyjáratot. Vagy csak amiatt ennyire izgatott, mert máris a markában érzi a pénzeteket? Nagyon is elképzelhető, hiszen 50 aranyat kell leperkálnotok neki fejenként a nagy titokért cserébe. Előveszed a berolnizott aranyakat, és átadod Grehemnek. Vigyorogva veszi el a csibész, de legalább nem most akarja megszámolni, hiszen már nagyon türelmetlenek vagytok. Miután végeztek a piszkos anyagiakkal, Grehem közelebb int benneteket magához, és halkan, vigyorogva ennyit mond:
- Itt van a lejárat a zsákom alatt!
A piszok! Tehát ezért nem mozdul napok óta innen! Őrzi a lejáratot ez a smucig! Megnézitek a nyílást, aztán egymásra pislogtok, és bólogattok. Hát ez bizony valóban elég szűk! Alakot váltasz, felkészülve a próbára. Tested összemegy, így már sokkal alacsonyabbnak tűnsz! Nekiduráljátok magatok, hogy lemászatok az ismeretlenbe. Már az első métereken látszik, hogy ez igen meredek menet lesz! Itt aztán tényleg kell érteni a mászáshoz! Ahogy egymás után leereszkedtek a kürtőbe, a gyomrotokba markol a feszült izgalom. Harminc-negyven métert haladhattok így, egymás fejére szórva a port és apró kavicsot, mikor az elöl haladó felszól, hogy a járat hamarosan vízszintesbe fordul, és egy barlangba csatlakozik. Pár perc múlva már a csarnokká szélesedő barlang félhomálya ölel körül. Egy csomó járat fut innen szerteszét. Vajon merre kellene elindulni? Jó lenne valami okosat kitalálni! Szerencsére járatosak vagytok a bányászatban, így pillanatokon belül feltaláljátok magatokat. Hamarosan kiderül, hogy ez a jó irány: ugyanis az egyik forduló mögött valóra válik a rémálmotok! Szívetek menten a torkotokba ugrik, amikor az egyik járatból quwargok özönlenek elő. Nem sokat teketóriáznak, azonnal megiramodnak felétek! A helyezkedésen múlik, ki kivel küzd meg. Neked két élőholt quwarg lesz az ellenfeled.

Elsőnek első élőholt quwargot támadod majd. Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot.
Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) [első élőholt quwarg:] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. [második élőholt quwarg:] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni.
{CSTT:} Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) [első élőholt quwarg:] Több marást ejt rajtad az első élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) [második élőholt quwarg:] Hiába próbálsz hátrálni, a második élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél.
[első élőholt quwarg:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő ellenfeled második élőholt quwarg lesz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát.
Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) [második élőholt quwarg:] Több marást ejt rajtad a második élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}


Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. Öreg, rutinos kincsvadászként haladtok a járatokban. A kincs szaga és a felhalmozott mágia úgy vonz magához benneteket, mint döglegyet a napon bomló garokk-tetem. Viszont egyelőre csak egy újabb csapat quwargba botoltok. Egy quwarg felderítő támad rád, egyedül vagy kénytelen szembenézni vele.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 675 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Aquila két quwarg felderítő, Shirava egy quwarg felderítő, Arthemis Amarth egy quwarg felderítő életét vette az elmúlt percekben. Olyan hirtelen bukkantok rá a járatrendszer központi fészkére, hogy magatok is meglepődtök rajta. Nem így az itt őrködő szolgák, és a terem közepén gubbasztó királynő! Ők bezzeg nem tétováznak, egyből nektek ugranak! Egy-egy elleni harcra kényszerülsz, ellenfeled egy quwarg felderítő. {támadása: 16.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő jobb szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni.
{CSTT:} Ököllel megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 675 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Aquila egy quwarg felderítő és egy quwarg királynő, Shirava két quwarg felderítő, Arthemis Amarth egy quwarg felderítő életét vette az elmúlt percekben. Nagyon kell iparkodnotok. Még azelőtt össze kell kapkodni a kincseket, mielőtt a sok feldühödött harcos, rohamosztagos, és még ki tudja, miféle quwarg-fajzatok megéreznék a quwarg királynő pusztulását! Az osztozás után neked 25 quwarg tojás és 99 arany jut. (Aquila 1 quwarg teleportgömbbel, 25 quwarg tojással és 99 arannyal , Shirava 25 quwarg tojással és 99 arannyal , Arthemis Amarth 1 térhajlító kaviccsal, 25 quwarg tojással és 99 arannyal gazdagodott.) No, iszkiri! Szinte remeg a föld, a közelgő quwargok tömegétől! Mielőbb ki kell jutnotok, nincs idő további kutakodásra! Néhány izgalmas, loholással töltött perc után már a függőleges kürtőnél jártok. Szerencsére a rovarlények nem férnek ki rajta, így biztonságban feljuttok a felszínre. 10 000 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 251.]
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tazunkaróka nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 224.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

* 5. KP: av 13 0 0 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 221.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 216.]

ek 40 5 t. energia kisütése: 40 5
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 25 TVP-t. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[72,65] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leanan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "

(Továbbmész...) [71,65] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szintszívó áll veled szemben.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 888 (limit: 1735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 91695.
Találsz egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [16 pontot használtál fel, van még 225.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[70,65] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy világítótornyot. Észreveszel egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bíbor szulfagor. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,65] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 209.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[68,65] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 193.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 178.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[66,66] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy láplidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [65,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szintszívó áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy szintszívó.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 891 (limit: 1735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 91995.
Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 162.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 6 mozogsz nyugatra
[64,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kaffogó hebrencs bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [8 pontot használtál fel, van még 154.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 mozogsz északkeletre
[65,66] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy csontlepke.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bordás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 893 (limit: 1735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 92195.
Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 146.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [15 pontot használtál fel, van még 131.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 111.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 106.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 3. BP: v 15 133 2 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csuklyavirág. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 96.]

* 4. BP: v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

* 5. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 86.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[16 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 12, 5.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a sullár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 349 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 21 Merészség: 5/2 Magasság: 160 cm
IQ: 27 Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 341/323 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 32 (38) Varázspont: 289/31 Pénz: 485 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 35/1 Pszi pont: 32/32
Eddig összesen 2081 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 607 TP-t kaptál. Jelenleg 628 401 TP-d van. A következő szinthez még 171 599 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, proteinsólyom. A 170. fordulódban 3204 arany került a bankszámládra. 3332 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/91 (+14%) szúrófegyverek: 23/70 (+1%) vágófegyverek: 9/12
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 9/10 dobófegyverek: 24/15 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
65,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 89
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 98/74 (+89%) 2. nyomkövetés: 37/4 (+31%) 3. mászás: 7/35
4. csapdakészítés: 19/46 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/63 6. gyógyítás: 13/91
7. titkosírás: 3/70 8. felderítés: 5/45 (+28%) 9. szörnyidomítás: 8/59
10. teológia: 21/30 (+13%) 11. taumaturgia: 21/14 (+1%) 12. versengés: 1/17
13. harcművészetek: 8/0 14. zene: 12/83 15. szörnyismeret: 24/1 (+10%)
16. pszi: 5/49 17. zárnyitás: 1/82 18. vadászat: 7/75 (+32%)
19. bányászat: 20/44 (+33%) 20. főzés: 2/92 21. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219), bávatag golombárt (#165) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. városháza (685): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 18, 21, 24, 26, 27, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 893 (limit: 1735), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 92195.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 146 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
4 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 2 sáfránypor (#211) 2 szulfagor agyar (#677)
4 szvó-ektoplazma (#151) 9 tinta (#101) 1 uzbány csőr (#169)
22 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74
64
65
66
67
68
(64,67) Dornodon oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(65,66) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, manifesztátor (#124), élőholt mágus (#175), csontlepke (#746)
(65,67) oltár, manifesztátor (#124), szintszívó (#96)
(66,66) Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 24. jellempróba
(67,65) tintacsiga (#74), szintszívó (#96), patak, Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), kérődző etra (#368)
(68,65) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbány (#102)
(69,65) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, érclelőhely
(70,65) Sheran oltár, világítótorony (#156), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(71,65) nyuhaj karbin (#110), szintszívó (#96), élőholt mirg (#135), világítótorony (#156)
(72,65) goldugar (#65), a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az intarzit kampós mászásnál a program hibásan vonta a TVP-t, javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek