177. forduló, 179. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 14. 17h:39'
EZ A 190. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
191. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,42] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+86 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 335.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 333.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 331.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 329.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 327.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 323.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Szétkensz egy íjászkencét a lőfegyvered felületén. Ettől majd jobban csúszik a mechanika! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 318.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 316.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 314.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 3. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 4. KP: ef 7 526 0 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 16 18 mozogsz 16 18
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [16. PONT:] Belül kiöblösödő, jókora cella tárul fel előtted. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy smaragdgólem az. {támadása: 150.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 187 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 314, gyógyulás: 26, összesen: -288 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+540 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
[15. PONT:] Biztonságos helynek tűnik, a folyosón nincs ellenfél, a szörnyek cellákba zárva.
[17. PONT:] Hangosan kopognak a lépteid az elnyúló járatban.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. [18. PONT:] Áporodott bűzű cellába jutsz. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy korinthai amőba. {támadása: 107.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 27 életpontot vesztettél. Végítélettel jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 142, gyógyulás: 24, összesen: -118 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[13 pontot használtál fel, van még 302.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 300.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+26 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 270.]

m 4 mozogsz délre
[189,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (7 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy quwarg harcos! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy grok-képződményt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[53 pontot használtál fel, van még 217.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Kitaszított lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Kitaszított jobb karját. (7 támadással 134 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a Kitaszított testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a Kitaszított testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A Kitaszított összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs, egy aranytű, 6 arany és egy ametiszt medál, ezenkívül 1 trikornis nyereg. 5 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 156, gyógyulás: 12, összesen: -144 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 271-320.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

[16 pontot használtál fel, van még 201.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[190,43] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy grok-képződményt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [191,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (7 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a magger jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [192,44] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi óriásyeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d8+16.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a dombi óriásyeti jobb lábát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a dombi óriásyeti otromba fejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a dombi óriásyeti lábadat és hasadat üti. (4 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A dombi óriásyeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Kitaszított trófeát, és kinyersz egy alkalmas dombi óriásyeti trófeát. 5 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 197, gyógyulás: 40, összesen: -157 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+415 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 170.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ongóliant. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (7 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant jobb oldalát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranygyűrű, egy ezüst gyűrű, egy obszidián függő, egy nagy vaskulcs és 3 arany. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 70, gyógyulás: 10, összesen: -60 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. {támadása: 54.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (7 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az ongóliant testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 27 arany, egy igazgy. fülbevaló, 2 ezüst nyaklánc és egy fűszertartó. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 70, gyógyulás: 11, összesen: -59 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 154.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[193,45] Amerre csak a szem ellát, dombok. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb és egy obszidián függő. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 68, gyógyulás: 8, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...) [194,45] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy Cenarius. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {támadása: 64.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a Cenarius jobb első lábát. (7 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény néhány bronzhegyű nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 150 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel többször eltalálod a Cenarius izmos karját. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a Cenarius testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Végítélettel többször eltalálod a Cenarius nyakát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a Cenarius fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 67 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a Cenarius sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 334, gyógyulás: 37, összesen: -297 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+452 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.

(Továbbmész...) [195,46] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. {támadása: 34.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [19 pontot használtál fel, van még 135.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. {max. életpontja: 231-270.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő élőholt ősmágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 128 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-4 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 365 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd az élőholt ősmágus fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 188 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 458, gyógyulás: 15, összesen: -443 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+439 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [17 pontot használtál fel, van még 118.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklimmtúrlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zekkultrippók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Nem sokat teketóriázol, egy magadfajta ügyeskezű kalandozó számára ez gyerekjáték. Perceken belül nyitva a lakat. 631 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy Tguarkhan! {támadása: 34.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 68, gyógyulás: 6, összesen: -62 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy királyi koronát 757 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 68.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkbraktúr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy ásót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes ásót 252 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilshela. A feladatod a következő. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 48.]

m 3 mozogsz délkeletre
[196,47] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálhasadékot. (ld. enc.) Működésbe hozod a halálhasadékot. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

17 16 10
18 19 14 11
22 15 9
21 20 13 12
27 23 4
29 24 8 6
28 7
30 26 25
32 34 3
5
31 33 35
36 50 49
42 39 2
37
38 1
46
41 40
43 44 45 47 48
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[6 pontot használtál fel, van még 42.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mocsári féreg közeledik. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mocsári féreg testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Cápafoggal több döféssel felnyársalod a mocsári féreg bal vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a mocsári féreg csáprágójával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a mocsári féreg többször is megmar! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A mocsári féreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 gyíkfüvet. 4 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[16 pontot használtál fel, van még 26.]

ef 3 526 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 319 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle!

CENARIUS (7003. SZÖRNY)
Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját.

HALÁLHASADÉK (2437. TEREPTÁRGY)
Morgan élőholt inváziója nem mált el nyomtalanul. Szerte Ghallán maradtak olyan apró nekrorések, melyeken ugyan élőholtak már nem tudnak átjönni, de negatív energia szivárog át Leah birodalmából. Ezeket érdemes elkerülni, és mivel a közelükben kipusztul a növényzet, így már messziről jól kivehetőek. Időnként előfordulnak azonban nagyobb rések is, melyeken át a bátor kalandozók átléphetnek egy apró dimenzióba, ahol még mindig várnak olyan élőholtak, akik az invázió alatt nem jutottak át Ghallára. Talán még kincseik is akadhatnak!

MOCSÁRI FÉREG (775. SZÖRNY)
A mocsári féreg csökevényes lábai egyaránt szolgálnak uszonyokként, amikor a láp mélyén való közlekedésről van szó. Maga az állat rózsaszín bőrű, szelvényes testű undormány, pont olyan, mint amilyenek a férgek általában. Olyan hirtelen bukkan elő a földből, hogy szinte már a meglepetés erejével megnyeri a soron következő csatát közted és közte. Ha mégsem, majd a féreg bűze elkábít. De ha ez sem jön be számára, minden bizonnyal te keveredsz ki a csatából győztesen.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 30 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 15 (29) Támadás: 48 (51) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 70 (76) Menekülés: 30 % Életkor: 22/39 év
Egészség: 13 (25) Életpont: 632/494 Jellem: jó (423) Tul. pont: 4
Szerencse: 10 (51) Varázspont: 557/0 Pénz: 5758 arany Kép. pont: 48
Tudatpont: 90/33 Pszi pont: 222/127 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1968 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48 271 TP-t kaptál. Jelenleg 3 390 623 TP-d van. A következő szinthez még 109 377 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, dombi óriásyeti. A 177. fordulódban 5504 arany került a bankszámládra. 5535 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 szúrófegyverek: 36/23 (+15%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 28/17 (+8%) dobófegyverek: 8/67

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); vashegyű nyíl (#176) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/7 Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/4 (+33%) 2. nyomkövetés: 32/6 (+36%) 3. mászás: 13/41 (+15%)
4. csapdakészítés: 16/4 (+7%) 5. csapdaészlelés: 8/57 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 5/56 8. felderítés: 18/16 9. szörnyidomítás: 4/16
10. teológia: 39/64 (+19%) 11. taumaturgia: 44/12 (+22%) 12. szerencsejáték: 2/57 (+18%)
13. versengés: 11/18 14. zene: 15/44 15. szörnyismeret: 12/63
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 4/91 (+7%) 18. vadászat: 17/48 (+72%)
19. vitalitás: 1/76 20. bányászat: 11/36 (+39%) 21. testépítés: 20/69
22. úszás: 9/8 23. főzés: 8/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 136, 192, 193, 278.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 187. Szerzett pont: 27349. Beállított erő: 0 Összpont: 39353

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 103 TU. szükséges még: 7 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2753 TU szükséges.)

Összsúly: 289.15 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 íjászkence (#1225) 1 mocsári penke (#148)
1 quwarg tojás (#360) 4 spiritusz (#170) 4 szent jogar (#150)
3 tinta (#101) 1 vámpírfog (#1221) 2 varázskő (#305)
8 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 1 aurach fog (#657) 1 csontpálca (#329)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 1 gyíkfű (#201)
1 halcsont (#390) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 29 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 2 nagy vaskulcs (#186) 2 obszidián függő (#195)
1 sárga erőöv (#276) 1 shinai gömb (#348) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 trikornis nyereg (#1536) 2 vasérc (#152) 58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

188 189 190 191 192 193 194 195 196 197
41
42
43
44
45
46
47
48
(189,42) a 136. labirintus bejárata, smaragdgólem (#417), korinthai amőba (#420)
(189,43) quwarg boly (#359), 34. jellempróba, Sheran oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), Raia szent lovagja (#239), Kitaszított (#962)
(190,43) Raia szent lovagja (#239)
(191,44) magger (#747), 24. jellempróba
(192,44) dombi óriásyeti (#367), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(193,45) 31. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(194,45) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelőhely, Cenarius (#7003)
(195,46) lidércúr (#252), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), kihívás tornya (#502), élőholt ősmágus (#179), Tguarkhan (#212)
(196,47) Leah rúnaköve, halálhasadék (#2437), mocsári féreg (#775), lidércúr (#252)

Üzenet küldése a karakternek