176. forduló, 179. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 16. 9h:32'
EZ A 423. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
424. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,20] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkalapácsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+79 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 859. hetének nyerőszámai: 8, 24, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy gyilkos tetű nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű bal középső lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 350.]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

f 281 kísérletezel a 281. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy raptor szablyát. (ld. enc.) 183 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

d 281 eldobod a 281. tárgyat
Elhajítasz 1 raptor karmot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

kf 254 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

f 280 kísérletezel a 280. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kdolét. (ld. enc.) 114 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

d 280 eldobod a 280. tárgyat
Elhajítasz 1 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[124,21] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.


(Továbbmész...) [125,22] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy rát-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. [+4% tau] A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 121 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 1134 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}


Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg harcos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [126,23] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Akhilleusz irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar felderítő. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1440 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 258.]

m 2 mozogsz keletre
[127,23] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Chara-din híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gábor a Kalandozó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 250.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 230.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. Nagyon könnyen boldogulsz, hiába, öreg róka vagy már a szakmában.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [100 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[126,24] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,25] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát.


(Továbbmész...) [124,26] A terep továbbra is ritka erdő. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy vadász quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) [27 pontot használtál fel, van még 103.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[123,27] A terep továbbra is ritka erdő. Észreveszel egy korongfát. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bandita. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bandita bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 94.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 3 mérföldre (1 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 64.]

m 4 mozogsz délre
[123,28] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Találsz egy szent tölgyfát. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 56.]

hh 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

10 7
9 6
8 5
4
11 3
12 2
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
10: 3. térkép 23. pont
13: 2. térkép 3. pont
4 1
2 12 15 18
5 6
10 11 14 17
13 16 19 20 7
23 26 29 31 8
21 22 25 28
32 9
3 24 27 30
33 34
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
2: 1. térkép 10. pont
3: 1. térkép 13. pont
34: 3. térkép 1. pont
22 20 18 16 15
23
21 19 17 14
13 12
11 10
9 7 5 3
1
8 6 4 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 34. pont
23: 1. térkép 10. pont

Ez a 124. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 3, délre 126 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 45.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 258, délre 144 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 34.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától keletre 339, északra 171 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 23.]

d 353 2 eldobod a 353. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 molluszk házat. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

dd 396 212 331 eldobod a 396. tárgyat a 212. tárgyat a 331. tárgyat
Elhajítasz 9 álomport. Elhajítasz 2 dorony tüdőt. Elhajítasz 4 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új borkonyó bibe. [-7 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 4 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 7, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következő körben tehát 331 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAPTOR SZABLYA (482. TÁRGY)
Egy kötéllel egy fémrúdra erősítve a borotvaéles raptor karmot, halálos vágófegyverhez juthatsz. Sajnos, a méretes (bár nem túl súlyos) karom forgatása jóval nehézkesebb, mint egy rendes kardé, vagy akár a mandibulakaszáé: minimum 16-os vágófegyver szakértelem szükséges használatához, és még ilyenkor is -5 támadást kapsz. Persze ez jócskán eltörpül a szablya sebzése mellett, ami 6D5+3. A raptor szablyának még két előnye van a mandibulakaszával szemben, egyrészt könnyebb elkészíteni (mindössze 25 TVP-t igényel), másrészt valamivel kisebb a súlya.

KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.)
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 177. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 42 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 172/172 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 288/100 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 461/2 Pénz: 3430 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/2 Pszi pont: 123/51 EFejl: 2
Eddig összesen 676 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5185 TP-t kaptál. Jelenleg 286214 TP-d van. A következő szinthez még 53786 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 143. fordulódban 3400 arany került a bankszámládra. 3978 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/41 szúrófegyverek: 22/47 (+8%) vágófegyverek: 10/64
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 22/77 (+12%) dobófegyverek: 1/0

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 220 időszaki: 136

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/7 (+33%) 2. nyomkövetés: 27/17 (+12%) 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/19 5. csapdakészítés: 12/61 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/33
7. gyógyítás: 36/92 8. titkosírás: 4/9 (+57%) 9. felderítés: 16/64 (+23%)
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 10/88 (+14%) 12. taumaturgia: 27/0 (+20%)
13. szerencsejáték: 1/93 14. versengés: 6/27 (+9%) 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 8/70 17. szörnyismeret: 11/54 (+25%) 18. pszi: 20/77 (+13%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 21/33 21. bányászat: 14/26
22. főzés: 5/28 (+16%) 23. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), ryuku ostromteknős (#362), vortexmágus (#418), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 681 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dorony tüdő (#212)
4 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 2 molluszk ház (#353)
4 mutáns csont (#331) 1 raptor karom (#281) 3 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 tyrex csont (#280) 3 varkaudar látógömb (#1107)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
1 gólem talizmán (#811) 1 kőkalapács (#13) 1 nyílvessző (#108)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(123,20) gyilkos tetvek (#116)
(123,27) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bandita (#758)
(123,28) Tharr rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), sóhajtó dornyok (#112), arató csattanat (#144)
(124,21) bávatag golombár (#165)
(124,26) vadász quwarg (#241), ork kunyhó (#1683)
(125,22) élőholt quwarg (#202), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 47. jellempróba, smaragdgólem (#417), quwarg harcos (#201)
(125,25) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(126,23) művészi porolit (#720), varkaudar felderítő (#7133)
(126,24) Chara-din monolitja (#534)
(127,23) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek