175. forduló, 177. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 14. 10h:01'
EZ A 833. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
834. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX

NIMRANDIR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,83] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 csatabárdot (3000 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az orgoró (ld. enc.), az ongóliant hadúr (ld. enc.), az óriásféreg (ld. enc.) és a pöfögő kregon (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) mérg. vas dobónyilat (ld. enc.), acélpengőkét (ld. enc.), tatu dobot (ld. enc.) és dorony dudát (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+146 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 1359. hetének nyerőszámai: 19, 15, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: hh 1099 1100 1534 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 1 VP-t.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 13 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 41 VP-t.]

v 15 135 4 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új gyöngymangó. [-28 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 20 VP-t.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 10 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 720 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 3 VP-t.]

hh 522 892 1253 használod az 522. tárgyat a 892. tárgyat az 1253. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 1 VP-t.]
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 1 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +65 max. életerő, +65 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 6 VP-t.]

bb 555 beraksz a bankba az 555. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 2452 2320 használod a 2452. tárgyat
Egy morf esszenciát szétkensz az arcodon, közben révetegen forgatod a Végzet Kulcsát. Az összes morfod új alakot ölt! Ezt a mókát eddig 7 alkalommal játszoddal el, legközelebb 20 morf leölése után teheted meg megint. [5 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 5 VP-t.]

kt 2452 2 elkészíted a 2452. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 morf esszenciát. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 40 VP-t.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[107,84] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nektoraf lehet. {védettsége: 35 szúró, 12 vágó, 24 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf jobb lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy éltető morf. {támadása: 62.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 58 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf karmával. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Hatalmasat kiáltasz: "A PÖRÖLY nevében!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf karmával. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az éltető morf karmával. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nem sikerült az éltető morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak védelmező morf trófeát, és diadalmasan beszerzel egy éltető morf trófeát. 4 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 16x 1d4+5.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 31 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Éljen a Pöröly Rend!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A harcias morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 35 életpontot vesztettél. A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 purifikátor hájat. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [106,84] A bozótos után most hegyek között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy földsárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 4d3+6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 13 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló. {támadása: 42.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf. {max. életpontja: 179-218.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 31 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Pusztulj!" 14 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A harcias morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát.

(Továbbmész...) [105,84] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy halálos morf. {támadása: 34.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Lejárt az időd!" 11 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a változatos morf testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A változatos morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 2 manifeszt.nyúlványt. [31 pontot használtál fel, van még 166. Kapsz 31 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,84] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 13.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Csatakiáltást hallatsz: "Itt a megváltód!" 15 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled. {max. életpontja: 310-379.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf farkát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 19 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a domináns morf bal középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a domináns morf végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A domináns morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf. {max. életpontja: 179-218.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 30 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pokolra veled!" 13 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a harcias morf farkától. (16 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 31 életpontot vesztettél. A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 gernim balzsamot.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [103,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy lomha morf áll veled szemben. {támadása: 45.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Dögölj meg!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a lomha morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf. {védettsége: 38 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. Ellenfeledet darazsak veszik körül. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Lejárt az időd!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a harcias morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a harcias morf a farkával a bal válladra. (16 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeledet darazsak veszik körül. 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 12 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [102,84] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+6.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled. {védettsége: 35 szúró, 47 vágó, 82 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf. {védettsége: 77 szúró, 33 vágó, 77 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal első lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ezt kapd ki!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a védelmező morf testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 7 spirituszt. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [31 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 31 VP-t.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[101,84] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy lomha morf. {max. életpontja: 487-586.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Búcsúzz az életedtől!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a lomha morf testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A lomha morf leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lomha morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 159 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 2 karbin plazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [100,83] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Látsz egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Yurk, a profi közeledik. (ld. enc.) {támadása: 38.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Yurk, a profi testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A Yurk, a profi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy vas dobónyíl. Szereztél 3 ork csodaszert. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 33 VP-t.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Vadássz gyilkos mókust, hiszen mindig kaját találsz nála!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 98. Kapsz 4 VP-t.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a teológia. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 4 VP-t.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 erő forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[98,82] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar barlangot. (ld. enc.) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
23 27 41 42 43 44 45
24 25
22 28 62 61 63 64 65
26 46
29 70
67 68
21 66 69
40 47
30 72 74
20 71 73 51
36 31 37 75 76
77 52 48
78
19 35
32 38 53
80 79 50 49
33
34 39 54
84 60
14 15 16 82 81 55
17 59
13 10 9 56
83 85
7 18
57 58
12 11 8
6 5 4 3 2 1
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez az 54. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anathera Tsung. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy változatos morf. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+22.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Lejárt az időd!" 12 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a változatos morf testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A változatos morf a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 873 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf. {védettsége: 77 szúró, 33 vágó, 77 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf farkát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a védelmező morf jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 csontpálcát. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 51. Kapsz 39 VP-t.]

be 54 bemész az 54. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 46. Kapsz 5 VP-t.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

kf 1659 kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat
Az ujjadra húzod a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 34 31 40 mozogsz 34 31 40
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar bajnok. (ld. enc.) {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar bajnok. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Valamilyen fegyver van nála. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar felderítő van előtted! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Azt üvöltöd: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 15 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt és 1 zárnyitó készletet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [42 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 42 VP-t.]

lm 37 27 25 mozogsz 37 27 25
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 20 21 4 mozogsz 20 21 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-65 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 2, 1.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szellő szilmill. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY)
Először is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erős, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhető hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyőzni.

ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.

PÖFÖGŐ KREGON (182. SZÖRNY)
A pöfögő kregonok az árnyvilág nagytermetű, púpos hátú vadállatai. Jegesen hideg karmuk érintésével képesek még a lélekburkot is átszakítani, és így esetleg permanens egészségcsökkenést okozni. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha T/FT parancsot adsz ki rá. Persze igazán sok választási lehetőséged nincsen, hiszen ha nem ölöd meg a pöfögő kregont, valószínűleg sosem jutsz vissza a valós világba.

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

TATU DOB (234. TÁRGY)
Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre.

DORONY DUDA (235. TÁRGY)
A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra.

YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL)
Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon".

VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY)
A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn!

VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 40 (56) Szint: 30 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 34 (46) Támadás: 50 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 26 (37) Védekezés: 71 Menekülés: 30 % Életkor: 157/159 év
Egészség: 26 (43) Életpont: 655/526 Jellem: semleges Tul. pont: 18
Szerencse: 26 (45) Varázspont: 967/610 Pénz: 62105 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 18/3 Pszi pont: 151/172
Eddig összesen 1517 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 69 739 TP-t kaptál. Jelenleg 3 259 136 TP-d van. A következő szinthez még 240 864 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, ongóliant, éltető morf. A 168. fordulódban 258839 arany került a bankszámládra. 259823 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 29/39 (+27%) vágófegyverek: 12/43 ütőfegyverek: 3/75
lőfegyverek: *28/100 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); tünde nyíl (#554) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 1. szinten, 32. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1290 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/30 2. nyomkövetés: 51/53 (+12%) 3. mászás: 8/38
4. csapdakészítés: 24/80 (+9%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 29/47
7. titkosírás: 2/85 8. felderítés: 11/31 9. szörnyidomítás: 7/71
10. teológia: 29/7 (+28%) 11. taumaturgia: 45/54 (+33%) 12. versengés: 6/45
13. zene: 1/30 14. szörnyismeret: 14/31 (+22%) 15. pszi: 19/28 (+4%)
16. zárnyitás: 2/25 17. vadászat: 10/69 18. bányászat: 13/88 (+12%)
19. úszás: 2/16 20. főzés: 10/51 (+11%) 21. ordítás: 25/65 (+21%)
22. csapatmunka: 1/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 310
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) a lélek védelme (#57)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14, 16, 18.
Kész: 1, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 495, az összesen kapott pontszám: 56410. (összesen ölhető: 1542 ) Eddig 7 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 4 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1024.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 csatabárd (#555) 1 fekete morfplazma (#2446)
3 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 1 kék morfplazma (#2442)
2 lila morfplazma (#2448) 2 narancs morfplazma (#2449) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 tudás gyöngye (#522) 7 víz (#27) 1 vörös morfplazma (#2443)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bíbor morfplazma (#2450) 3 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253)
4 csontpálca (#329) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
3 fehér morfplazma (#2445) 5 gernim balzsam (#1894) 5 gyenge méreg (#26)
2 gyógykenőcs (#313) 2 karbin plazma (#199) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 morf esszencia (#2452) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 nyílvessző (#108)
3 ork csodaszer (#1228) 1 purifikátor háj (#269) 4 spiritusz (#170)
1 uzbány csőr (#169) 1 vas dobónyíl (#189) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
81
82
83
84
85
(98,82) Sheran rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), varkaudar barlang (#2200), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), varkaudar bajnok (#190), varkaudar felderítő (#7133)
(99,82) csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), Yurk, a profi (#958)
(100,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, Sheran rúnaköve, 255. jellempróba
(101,84) lomha morf (#7621), halálos morf (#7618), 41. jellempróba, oltár
(102,84) erszényes elkarog (#354), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), Dornodon rúnaköve, 46. jellempróba, Dornodon oltár
(103,84) uzbányok (#102), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(104,84) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 42. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114), domináns morf (#7624), harcias morf (#7619)
(105,84) oltár, sóhajtó dorony (#112), halálos morf (#7618), változatos morf (#7626)
(106,84) világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, földsárkány (#359), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619)
(107,84) Leah oltár, 27. jellempróba, nektoraf (#355), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619)
(108,83) quwarg királynő (#153)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.10.14 09:37 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalós#g upgrade -> 900)
˙

Üzenet küldése a karakternek