175. forduló, 177. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 11. 12h:07'
EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
1227. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,108] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+2 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 316. Kapsz 2 VP-t.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +22 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 316.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[172,108] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. {max. életpontja: 141-170.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem nyakát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a quwarg szellem jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 175, gyógyulás: 50, összesen: -125 ÉP}

Második ellenfeled egy animált hókutya.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya bal karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya farkát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya mozgékony fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod az animált hókutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 4 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 99, gyógyulás: 34, összesen: -65 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mithrilt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 31 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3130.
Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [172,107] A terep továbbra is ritka erdő.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled. {max. életpontja: 543-562.}

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 27 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 4 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 81, gyógyulás: 39, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+91 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 978 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 978 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (246 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul. {támadása: 43.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz hadúr bal lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 49, gyógyulás: 20, összesen: -29 ÉP}

Elszántan lépkedsz előre a sötét folyosón, ami hirtelen véget ér, és egy négyszögletes teremmé szélesedik. Ahogy körülnézel, mit is tehetnél most, megérzed, hogy nem vagy egyedül. Hamarosan fel is fedezed az egyik sarokból téged figyelő csuhás alakot. Mély torokhangon mormol irányodban valamit, közben kezével a levegőben hadonászik. - Ez valamilyen átokvarázslat! - döbbensz rá, de aztán eszedbe jut, hogy van áldott kő nálad, hogy megvédjen az ilyen jellegű támadásoktól. Előkeresed a tárgyat, és ellenfeled felé nyújtod. A varázslat ekkor sül el, és a kő ugyanebben a pillanatban, hangos sercegés kíséretében, homokká válik. Amikor újra ellenfeled felé pillantasz, meglepve tapasztalod, hogy már ő sincs a helyén. Úgy tűnik, kudarca láttán sietve elhagyta a termet. Az egyetlen továbbvezető úton bizarr csápok tekeregnek - érzed belőlük a túlvilág auráját. Minden bátorságodat összegyűjtve, sprintelni kezdesz a folyosón. Érzed a csápok rettenetes érintését, de vitalitásod megvéd! Rövid séta után valami furcsa érzés lesz rajtad úrrá. Nincs meg a jobb lábad! A folyosó falához támaszkodva szitkozódni kezdesz, majd idegesen próbálsz tovább szökellni erről az elátkozott helyről. Pár lépés után a kemény kőpadlóra zuhansz. Rémülten tapasztalod, hogy eltűnt a bal kezed! Ez már neked is sok. Ordítani kezdesz, és gyors iramban feltápászkodsz, hogy elhagyhasd ezt a helyet. Egy lábon végigszökellve visszafelé indulsz. Egy idő után rájössz, hogy már nem kell ugrálnod, a végtagjaid újra léteznek. A rémületes érzés azonban minden kalandvágyadat elvette, úgyhogy inkább feladod a további harcot. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+133 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+91 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy éjkornis. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+6.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis bal első lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az éjkornis testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod az éjkornis testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vasérc és egy arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 3 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt ősmágus. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+8.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-14 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal megvagdalod az élőholt ősmágus bal vállát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 52, gyógyulás: 43, összesen: -9 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [172,106] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {max. életpontja: 271-320.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja nyakát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 76, gyógyulás: 26, összesen: -50 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [175 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 70 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[171,105] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy roguena. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a roguena bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena malacfejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a roguena fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 23, gyógyulás: 12, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Látsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 136. Kapsz 2 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Danin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba könnyűnek tűnik: egy orgoró megölése a feladatod. {támadása: 27.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgoró jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varllópmukkhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy drónkeselyű. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 375 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy káoszteknőcöt! {max. életpontja: 161-190.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 51 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszteknőc fejét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a káoszteknőc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A káoszteknőc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a káoszteknőc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 61, gyógyulás: 17, összesen: -44 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlallena. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy csontszuronyt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [50 pontot használtál fel, van még 86. Kapsz 20 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy büntető praglonc. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 125 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás).
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 8 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy büntető praglonc. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 125 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 46. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 26. Kapsz 8 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 23. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 19, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 176. fordulód.

Erő: 21 (28) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 21 (29) Támadás: 46 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 71/74 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 516/445 Jellem: gonosz (259) Tul. pont: 41
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 496/69 Pénz: 8987 arany Kép. pont: 13
Pszi pont: 132/97 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1187 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 627 TP-t kaptál. Jelenleg 2 070 700 TP-d van. A következő szinthez még 229 300 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, Notermanthi, Kitaszított. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 7474 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 31
dobófegyverek: 27

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
171,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 52 (+1)
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 6 (+1)
10. taumaturgia: 44 (+1) 11. szerencsejáték: 3 12. versengés: 14 (+1)
13. harcművészetek: 8 14. zene: 22 15. szörnyismeret: 11
16. pszi: 19 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 11 20. úszás: 7 21. főzés: 14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 31 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3130.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 6 drótszőr (#37)
2 gyógykenőcs (#313) 12 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkulcs (#74) 1 gyöngymangó (#135) 1 hókutya nyakörv (#1077)
1 korinthai talizmán (#814) 1 kőszem (#304) 1 mithril (#352)
1 teknőcteknő (#416) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

170 171 172 173 174
104
105
106
107
108
109
(171,105) roguena (#779), ősi csatamező (#263), kihívás tornya (#502), Raia oltár, orgoró (#170), káoszteknőc (#235)
(172,106) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(172,107) korinthai amőba (#420), csontváz hadúr (#423), éjkornis (#228), élőholt ősmágus (#179)
(172,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165), quwarg szellem (#676), animált hókutya (#651)

Üzenet küldése a karakternek