174. forduló, 176. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 13. 9h:03'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,71] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 306.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

kf 708 kézbeveszed/felveszed a 708. tárgyat
A nyakadba akasztod a ritualista amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 275.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[124,72] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bíborgörény vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Sheran templom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [124,73] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [123,74] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kardszárnyú pocok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Találsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat. [84 pontot használtál fel, van még 191.]

jlk 1611 jelszó kimondása 1611
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {egyik sebzési módja: 4x 3d6.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza jobb vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza jobb oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a massza hájtömegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs és egy aranytű. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 tigroszlán fogat. 1 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy fantasztikus moa obszidián! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 176.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[124,74] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Találsz egy rát-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy zombi mester áll veled szemben.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester nyakát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-2 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester jobb vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 163 (limit: 435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11884.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [126,74] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 140.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+6 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 100.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[126,73] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Észreveszel egy friss csatamezőt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [126,72] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Tguarkhan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 26 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,71] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [74 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 25.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.
Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 20 Merészség: 6/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 286/94 Jellem: jó (364) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 367/0 Pénz: 537 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/1 Pszi pont: 14/8
Eddig összesen 1297 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 022 TP-t kaptál. Jelenleg 521 974 TP-d van. A következő szinthez még 78 026 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, varkaudar felderítő, ekharion bébi. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 227 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/84 (+13%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 22/67 (+4%)
lőfegyverek: 23/85 (+11%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); vortexvessző (#2331) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
126,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/15 (+55%) 2. nyomkövetés: 35/19 (+53%) 3. mászás: 9/82
4. csapdakészítés: 12/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/49 6. gyógyítás: 30/60
7. titkosírás: 3/71 (+11%) 8. felderítés: 5/30 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 14/8 (+7%) 11. taumaturgia: 23/89 (+2%) 12. szörnyismeret: 20/79
13. pszi: 2/13 (+4%) 14. zárnyitás: 1/5 15. vadászat: 20/7 (+47%)
16. bányászat: 30/55 (+7%) 17. főzés: 1/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2233 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
10 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 1 nyílvessző (#108)
30 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 60 csepp ugh méreg (#166), fér még: 84]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 11 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
5 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 29 álompor (#396)
29 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 49 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
25 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 5 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 17 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130)
3 ilkin érc (#232) 37 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
4 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33)
4 lidércesszencia (#1074) 41 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 2 moa obszidián (#380) 1 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667) 19 óndarab (#85)
4 pular kristály (#239) 4 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264)
16 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650)
7 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 5 téfea-agy (#172) 5 tigroszlán fog (#63)
1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 14 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 118.47 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
6 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 elkarog szőr (#665) 1 ilkin érc (#232) 11 kaja (#2)
1 moa obszidián (#380) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 5 tigroszlán fog (#63) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127
70
71
72
73
74
75
(123,74) kardszárnyú pocok (#152), phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, massza (#217)
(124,72) quwarg harcos (#201), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(124,73) ryuku légiós (#361), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(124,74) erszényes elkarog (#354), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 26. jellempróba, Fairlight oltár
(125,74) szürke rinocérosz (#346), zombi mester (#251), élőholt quwarg (#202), oltár
(126,71) nekrofun (#173)
(126,72) olvasztókemence (#86), Leah oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, élőholt quwarg (#202)
(126,73) friss csatamező (#262), oltár, 24. jellempróba
(126,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek