Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 22. 12h:04' EZ A 363. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD 364. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 273 9 204 | t. energia kisütése: 273 9 204 |
dd 268 4 152 | eldobod a 268. tárgyat a 4. tárgyat a 152. tárgyat |
v 7 151 18 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 106 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 103 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [137,73] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kardszárnyú pocok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [137,72] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő epokitféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg bal oldalát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az epokitféreg farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos jobb első lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [139,70] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (6 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [140,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslattal köszöntöd a másikat. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) {KCC:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 17, gyógyulás: 7, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra támadsz. {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 24, gyógyulás: 13, összesen: -11 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 18, gyógyulás: 9, összesen: -9 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {GYD:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 22, gyógyulás: 16, összesen: -6 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) {GYD:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel eltalálod a vércápa farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. {KCC:} Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 233 46 | használod a 233. tárgyat |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 30 (38) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 32 (39) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 304/298 | Jellem: | gonosz (452) | Tul. pont: | -7 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 378/3 | Pénz: | 4055 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 52/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/46 (+144%) | ökölvívás: | 26/7 (+4%) | vágófegyverek: | 10/38 |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | 23/89 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/3 | 2. nyomkövetés: | 40/32 (+24%) | 3. lopás: | 6/66 |
4. mászás: | 7/63 | 5. csapdakészítés: | 13/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/62 |
7. gyógyítás: | 29/99 | 8. titkosírás: | 3/28 | 9. felderítés: | 10/79 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 22/19 (+88%) | 12. taumaturgia: | 21/38 (+1%) |
13. versengés: | 10/11 | 14. harcművészetek: | 29/72 | 15. zene: | 5/60 (+3%) |
16. szörnyismeret: | 23/58 | 17. pszi: | 8/94 (+9%) | 18. vadászat: | 5/87 |
19. bányászat: | 12/21 (+11%) | 20. úszás: | 8/86 (+53%) | 21. főzés: | 10/97 (+12%) |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! (számláló: 0) |
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | kaja (#2) | 3 | magszim bél (#103) | 16 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
8 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
200 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | rövid íj (#107) | |||
65 | víz (#27) |