Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 24. 10h:04' EZ A 214. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD 215. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
hu 88 | hulladék: 88 |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,37] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy nektoraf közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 71-82.} Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nektoraf fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 658 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontlepke nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel csak érinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
ef 5 503 | energia fejlesztése 5 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel eltalálod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [72,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a topránypolip testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [74,41] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [76,43] Továbbra is síkságon vagy. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 15 133 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. BP: v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 23 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért |
AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY) Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 332/332 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (38) | Varázspont: | 272/96 | Pénz: | 440 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 34/0 | Pszi pont: | 32/26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/41 (+26%) | szúrófegyverek: | 23/66 (+4%) | vágófegyverek: | 9/12 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 9/10 | dobófegyverek: | *23/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
77,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 89 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 153 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 96/74 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 36/4 (+1%) | 3. mászás: | 7/5 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 19/29 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/63 | 6. gyógyítás: | 13/91 |
7. titkosírás: | 3/59 | 8. felderítés: | 4/99 | 9. szörnyidomítás: | 8/59 |
10. teológia: | 20/104 (+10%) | 11. taumaturgia: | 21/4 (+4%) | 12. versengés: | 1/17 |
13. harcművészetek: | 8/0 | 14. zene: | 12/83 (+33%) | 15. szörnyismeret: | 23/38 |
16. pszi: | 5/46 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/82 | 18. vadászat: | 7/32 (+22%) |
19. bányászat: | 19/22 | 20. főzés: | 2/92 | 21. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219), bávatag golombárt (#165) szuper hálócsapdával (#274) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. városháza (685): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 18, 21, 24, 26, 27, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
Kész: 1. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 865 (limit: 1710), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 89345. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | éjkő (#2369) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | rézsisak (#72) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
12 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | |
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|