173. forduló, 175. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 10. 9h:05'
EZ A 831. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
832. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,38] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+198 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 1157. hetének nyerőszámai: 27, 21, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

dd 133 49 eldobod a 133. tárgyat a 49. tárgyat
Elhajítasz 18 csuklyavirágot. Elhajítasz 4 kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

fog 244 219 elfogod a 244. szörnyet a 219. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kf 2212 kézbeveszed/felveszed a 2212. tárgyat
A ruhádra illeszted a tirik-hun medált. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 77 elmormolod a 77. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

usz 50 úszol 50 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált orgyilkos tőrt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 264.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[126,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Scipio előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,36] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [14 pontot használtál fel, van még 250.]

usz 50 úszol 50 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható orgyilkos tőrt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 200.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[128,36] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [130,36] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy burástya királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a burástya királynő testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 mozogsz keletre
[131,36] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Iron Cross irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Leah eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy beholderfej medált, egy bronz zinthurg éremet, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy párducbőr övtáskát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dugó Vicc Tifusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy jegygyűrűt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy ében hadúr trófea és egy lidérckirály trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zúzmara. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[7 pontot használtál fel, van még 172.]

usz 50 úszol 50 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony orgyilkos tőrt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[132,36] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Felfedeztél egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gábor a Kalandozó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pordémon. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [133,36] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Megmarkolva a harci kalapácsot a másikra támadsz. {CSTT:} Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sonchus Arvensis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [134,35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megcsapod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjazva veted magad a vízre. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy sötét motyogó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 91.]

h 1167 7 használod az 1167. tárgyat
Nem ismered a paraméterként megadott recept elkészítésének módját! [0 pontot használtál fel, van még 91.]

id 120 45 idomítod a 120. szörnyet 45 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a bibircsók-óriás idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl, ha építkezel, az elköltött TVP 30%-al hatékonyabb lesz, mivel a szörny segít a munkában. 110 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [45 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 16, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. Egy amnioszt nyel le a trappoló dinymák. 2 kaját bezabál a garokk. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.]

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 324/251 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 8
Szerencse: 28 (37) Varázspont: 585/533 Pénz: 1907 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 162/194 EFejl: 4
Eddig összesen 798 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 988 TP-t kaptál. Jelenleg 451 739 TP-d van. A következő szinthez még 148 261 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Tguarkhan, óriásféreg. A 148. fordulódban 2414 arany került a bankszámládra. 3041 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/99 (+33%) ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 9/95
vágófegyverek: 24/44 (+6%) ütőfegyverek: 12/42 (+12%) lőfegyverek: 21/38 (+18%)
dobófegyverek: 1/42

Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << varkaudar szablya (#516) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
134,35 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/28 2. nyomkövetés: 44/62 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/9 5. csapdakészítés: 17/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/50
7. gyógyítás: 16/34 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 21/24
10. szörnyidomítás: 12/12 (+70%) 11. teológia: 25/74 (+5%) 12. taumaturgia: 27/89 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/34 14. versengés: 8/87 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/94 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: *22/100
19. zárnyitás: 3/40 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 20/62
22. úszás: 11/58 (+109%) 23. főzés: 5/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +1 védettség;) státusz: OK
trappoló dinymák (#118) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +31% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 1 amniosz (#203) 18 csuklyavirág (#133)
4 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 pirkit (#153) 4 tüske (#22)
7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135
34
35
36
37
38
39
(126,37) ryuku ostromteknős (#362), márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,38) trosnyogó szakóca (#192)
(127,36) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), tavacska, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, elektromos angolna (#196)
(128,36) gumifa (#38), oltár, kérődző etra (#368)
(129,36) arató csattanat (#144), gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,36) burástya királynő (#759)
(131,36) nukleáris cickány (#155), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), 31. jellempróba, Dugó Vicc Tifusz (1445. kalandozó), Zúzmara (1757. kalandozó), elektromos angolna (#196)
(132,36) friss csatamező (#262), Raia oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), manaelementál (#290), pordémon (#253)
(133,36) tetememberek (#123), oltár, művészi porolit (#720), 39. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(134,35) arató csattanatok (#144), ősi csatamező (#263), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), tavacska, 26. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A talákozói fórumon megbeszéltek eredményeképpen a következő változások léptek érvénybe:
1. Az óriás phua-kúpban ezentúl két kincs esik: egy gyakori és egy ritka. A ritka kincsek kicsit jobbak lettek, és nagyobb lett a moa antirad esélye.
2. A Trinigan rúnáját (453), távolbalátást (374) és a ryuku tájolót (1224) lehet egy MAKróban többször is használni, különböző paraméterekkel.
3. Az élelemszerzés (E) parancs mostantól a vadászat mellett a nyomkövetést is fejleszti.
4. Változott kicsit a csapdakészítés fejlődése. Területtől függően több fejlődés jár a fordulóvégi csapdaállításért és a szörnyelfogásért. Ez a kiégett Földeken kb. dupla fejlődést jelent a körvégi csapdáknál, és kb. 1,5-szereset a szörnyelfogásnál.
5. A Nem Játékos Karakterektől (NJK) történő lopás 700-as szakértelem felett alapból csak 1%-kal fejleszti csapdaészlelést, és 1200-as szakértelem felett alapból csak 1%-kal fejleszti a lopást. sziklozug raguval természetesen ennek a dupláját fejlődnek.
6. A Kaldor varázspora (1272) ellen ezentúl véd a speciális védelem (292) védekező varázslat.
7. Az olimpiai IQ versenyben ezentúl kérhetik magasabb sorszámú szörnyek és tárgyak ismeretét is (kb. addig, ahol a halálkúpok információ kezdődnek). Nem kérnek viszont olyan ismerhetetlen szörnyeket, mint pl. a joker.
* - A dűneelf vegyesboltok kereskedői nagy mennyiségű acéltűt szereztek be. Vajon mire számítanak a kapzsi boltosok?
* - Ezentúl a nem kötelező paraméterű varázslatoknál (áldomások, vámpirizáció, méregsemlegesítés) a karakterlapon kiíródik, hogy milyen paraméterrel vannak felrakva. Így látni lehet, hogy a méregsemlegesítés megújítandóként van-e fenn, vagy az áldomás/vámpirizáció még meddig fog megújulni.
* - A ryuku kalózkendőnek nem kell KF-elve lennie ahhoz, hogy helyettesítse a szextánst. Így, ha egy szörny kiKFeli véletlenül, akkor sem megy tönkre a forduló az elrontott teleportok miatt.
* - A szörnyelfogásnál a csapdakészítés fejlődése két részből áll össze: csapdaállítás + sikeres elfogás. A múlt héten történő változás csak a sikeres elfogásért járó részt érintette, ezt kb. duplázta. Így jön ki az egy sikeres elfogásért járó 1,5-szeres fejlődés. Ez a 1,5-szeres szám csak abban az esetben igaz, ha a karakter magas csapdakészítéssel rendelkezik, és így a sikeres elfogásért a minimális a szakértelem fejlődése. Alacsony (KF-es viszonylatban) csapdakészítésnél és DVK-nál azonban extrém magas fejlődés is kijöhet egy elfogásból, főleg a 100%-os DVK-val, mivel a sikeres elfogásért járó fejlődés a szörny szintje és a csapdakészítés összehasonlításából jön ki. Emiatt most maximalizáltuk ezt 50%-ban. Ezzel egy sikeres elfogásért KF-en 10+50% fejlődés a (nyugaton 5+50%) érhető el maximum, amit a sziklozug ragu és a szürkeállomány 25+115%-ra tud növelni.

Üzenet küldése a karakternek