173. forduló, 175. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 12. 9h:10'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,73] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, kék szemű kobudera férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... {egészsége: 53.} Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Bon'Sai'Kaine. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [1 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

ek 3 502 t. energia kisütése: 3 502
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. Tudatcsata és ellenséges tudati képességek ellen is védelmezni fog. [-2 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+64 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 250.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-57 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 245.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+188 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 243.]

fgy 35 40 felt. gyógyítás 35 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 4 mozogsz délre
[123,74] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. {támadása: 12.} Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák farkát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. [55 pontot használtál fel, van még 188.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Világra jött egy bolond,
vándorol, a földet nézi,
de ha ezt a felét látja,
a túlsót a fény se éri.
[5 pontot használtál fel, van még 183.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[122,74] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók egyik lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy barátság szent tüzét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő troll ritualista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ritualista amulett (ld. enc.). 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat.

(Továbbmész...) [121,74] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy földsárkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a földsárkány kőfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Látsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás griff csupasz nyakát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás griff jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás griff testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai majdnem eltalálnak! Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 ezüst gyűrűt. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [121,73] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinsólyom. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinsólyom testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinsólyom testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a proteinsólyom jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Belecsipked a proteinsólyom a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [112 pontot használtál fel, van még 71.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[121,72] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {max. életpontja: 121-140.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. {támadása: 42.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy asztrális vortexet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [122,72] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy troll ritualista közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a troll ritualista bal vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy barátság szent tüze van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Korgó gyomrod figyelmet követel. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,72] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Észreveszel egy púdersziklát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy barátság szent tüze van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 141-160.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 19.]

m 8 mozogsz északra
[123,71] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett ekharion bébi lehet. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával megbököd az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az ekharion bébi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 troll csont (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált csontváz lord trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ekharion bébi trófeát. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 7.]

e 40 élelemszerzés 7 pontért
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

[7 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 358 keresed a 358. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bíbor szulfagort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY)
Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz!

MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY)
Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 20 Merészség: 6/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 286/243 Jellem: jó (358) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 367/3 Pénz: 534 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/1 Pszi pont: 14/7
Eddig összesen 1287 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 229 TP-t kaptál. Jelenleg 509 952 TP-d van. A következő szinthez még 90 048 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, varkaudar felderítő, ekharion bébi. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 227 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/71 (+6%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 22/63 (+2%)
lőfegyverek: 23/74 (+6%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); vortexvessző (#2331) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
123,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/60 (+66%) 2. nyomkövetés: 34/66 (+40%) 3. mászás: 9/82 (+10%)
4. csapdakészítés: 12/82 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/49 6. gyógyítás: 30/60 (+33%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 5/30 (+7%) 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 14/1 (+4%) 11. taumaturgia: 23/87 (+7%) 12. szörnyismeret: 20/79
13. pszi: 2/9 (+30%) 14. zárnyitás: 1/5 15. vadászat: 19/60 (+11%)
16. bányászat: 30/48 (+21%) 17. főzés: 1/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2323 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
8 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 1 nyílvessző (#108)
30 ubuk tüske (#131) 6 * vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * nap szimbólum (#141) 1 ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 60 csepp ugh méreg (#166), fér még: 84]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 5 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 29 álompor (#396)
29 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 49 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
25 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 5 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 17 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130)
2 ilkin érc (#232) 37 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
4 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33)
4 lidércesszencia (#1074) 45 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 1 moa obszidián (#380) 1 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667) 23 óndarab (#85)
4 pular kristály (#239) 4 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
18 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650)
7 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 5 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
14 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 114.42 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
1 rézdarab (#70) 1 szent jogar (#150) 4 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst gyűrű (#180) 3 madártoll (#112) 1 mithril (#352)
4 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226)
1 ritualista amulett (#708) 1 sólyomcsőr (#1223) 1 téfea-agy (#172)
5 tinta (#101) 1 troll csont (#704) 3 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124
70
71
72
73
74
75
(121,72) fémbontó szójer (#150), Thargodan csontváz (#297), törpe bánya (#435), asztrális vortex (#2324)
(121,73) proteinsólyom (#771), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(121,74) földsárkány (#359), sziklafészek (#167), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), törpe bánya (#435), óriás griff (#105), érclelőhely
(122,72) troll ritualista (#365), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Elenios oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely
(122,74) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(123,71) olvasztókemence (#86), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, ekharion bébi (#768), élőholt quwarg (#202)
(123,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(123,74) trappoló dinymák (#118), phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek