Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 5. 9h:14' EZ A 334. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 335. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 275 | t. energia kisütése: 275 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker bal karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Méregfoggal megdöföd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 80 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével néhányszor megcsapod a halálhozó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálhozó nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [133,112] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [134,111] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 74 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
(Továbbmész...) [135,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
v 96 96 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Quirov bal vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
ve 135 10 | megveszed a 135. tárgyat 10 |
d 4 6 | eldobod a 4. tárgyat (6 darabot) |
ea 107 2 | eladod a 107. tárgyat 2 |
ve 111 | megveszed a 111. tárgyat |
ve 181 | megveszed a 181. tárgyat |
ve 108 12 | megveszed a 108. tárgyat 12 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 574 6 | bemész az 574. épületbe |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [95,108] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 613 30 7 | bemész a 613. épületbe |
ef 2 503 | energia fejlesztése 2 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 6 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY) Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
KVAZÁR (244. TÁRGY) Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája. |
ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY) Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható. |
OLIMPIAI MEDÁLCSERE Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod. |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 34 (52) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 30 (35) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 26 (31) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 27 (32) | Életpont: | 321/173 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 704/215 | Pénz: | 1172 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 145/166 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/91 (+20%) | szúrófegyverek: | 23/70 (+2%) | vágófegyverek: | 10/87 (+7%) |
ütőfegyverek: | 10/12 | lőfegyverek: | 13/39 (+9%) | dobófegyverek: | 20/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << bunkósbot (#9) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/12 | 2. nyomkövetés: | 22/109 (+4%) | 3. mászás: | 5/66 |
4. csapdakészítés: | 16/57 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/9 | 6. gyógyítás: | 54/69 |
7. titkosírás: | 2/96 | 8. felderítés: | 10/37 | 9. szörnyidomítás: | 6/63 |
10. teológia: | 23/62 (+14%) | 11. taumaturgia: | 42/47 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 1/88 |
13. versengés: | 5/80 (+18%) | 14. harcművészetek: | 3/8 | 15. zene: | 1/34 |
16. szörnyismeret: | 9/77 | 17. pszi: | 21/55 (+4%) | 18. vadászat: | 9/19 |
19. bányászat: | 1/73 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | nómenklatúra (#158) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 633 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 139.34 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
96 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | borostyán függő (#162) | |||
6 | bot (#4) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | rövid íj (#107) | 1 | téfea-agy (#172) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | gyöngymangó (#135) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 8 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | |||
4 | tükör (#43) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
32 | víz (#27) |