173. forduló, 175. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 18. 12h:34'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, barna szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Cinty. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Etorlán. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont).
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: E-Sika-Ho, Cinty, Tarantella és Etorlán. Formálisan megismerkedsz azokkal, akikkel eddig még nem találkoztál. E-Sika-Ho kijelenti, hogy ő lesz a főnök, és punktum, hiszen ki is lenne nála alkalmasabb erre a beosztásra.
- Legelőször is, be kéne jutni valahogy - vakargatja a kobakját.
Te meg csak csóválod a fejed. Tipikus főnök! Nem ért semmihez, de dirigálni, azt tud!
Lekuporodtok a kő mellé, és megpróbáltok rájönni, vajon mit jelenthet a rá vésett felirat. Nem is olyan egyszerű feladat. Az már az első pillanatban látszik, hogy egy versike, vagy találós kérdés az egész. A feladvány megfejtése pedig biztos varázsszóként nyitja a bejáratot. Igaz, hogy egy hosszú órába telik, mire rájöttök az első, gyakran ismétlődő jel értelmére, de innen egy-kettőre felgyorsul a megfejtés. Egy kusza, se füle, se farka versike alakul ki a munkátok nyomán, valami "bikbak manócskáról", meg az ő "dongótündér barátjáról". Pha! A történet szerint eltévednek az erdőben, és hosszas bolyongás után egy kútra bukkannak. A megfejtés egy teljesen értelmetlen varázsszó. Hangosan kimondjátok, és láss csodát! A kő menten félresiklik! Egy lépcső van mögötte, ami a mélybe vezet, és néhány lépés után víz alá merül. Egymásra pislogtok: itt bizony úszni kell! Szerencsére a folyosónak csak egy egészen rövid szakasza van víz alatt, utána egy kisebb barlangszerű helyiség következik. A víz fölött egy légbuborék van, amiből levegőt vehettek. Ismét lemerülve aztán kiderül, hogy a barlang túlsó oldalán a kijáratot egy erős rács védi. Fogalmatok sincs, milyen kulcs nyithatja. A feladat ezirányú tapasztalatot igényel, ebből pedig Tarantella rendelkezik a legtöbbel. Nem volt egy nagy szám ez a lakat! Hamar megadta magát. Most már nincs más hátra, mint feltárni a rácsot, de az sajnos borzasztóan beszorult. Vállal mindannyian nekifeszültök. Nekiveselkedtek, és megragadjátok a rácsot. Eleinte csak hiábavaló rángatásnak tűnik, de aztán megmozdul, és mire végképp elfogy a levegőtök, résnyire kitárul. Pont befértek rajta. Újabb levegővétel után egy rövid, víz alatti alagút következik, aztán egy tágas barlang. Amolyan medenceszerűség. A falon fáklyák világítanak. A medence túlsó végén valami mozgásra lesztek figyelmesek. Ajjaj! Társaságot kaptatok! Szigonyt forgatsz majd a harcban.
E-Sika-Hoval, Cintyval, Tarantellával és Etorlánnal kiegészítve egymást közösen küzdötök. Egy diuretikus kráken az ellenfeletek!

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Szigonnyal megdöfködöd a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal E-Sika-Ho súrolja a diuretikus kráken testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szigonnyal Cinty megdöfködi a diuretikus kráken testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Tarantella megkarcolja a diuretikus kráken egyik csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szigonnyal Etorlán megérinti a diuretikus kráken testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 12 életpontot vesztettél.
Szigonnyal megbököd a diuretikus kráken testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rövid karddal E-Sika-Ho megkarcolja a diuretikus kráken testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szigonnyal Cinty többször eltalálja a diuretikus kráken testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Tarantella ezt a támadást elhibázta! Szigonnyal Etorlán megkarcolja a diuretikus kráken testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 83, gyógyulás: 6, összesen: -77 ÉP, összes sebzés: 79, összes sebződés: 209}


Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. Jártányi erőtök sem marad, mire végeztek ezekkel a szörnyű bestiákkal. Kikapaszkodtok a medence partjára. A fáklya alatt egy hatalmas utazóláda hever. Talán innen osztogatja a jutalmat a mesterharcos azoknak, akik legyőzik kis kedvenceit. Ti győztetek, ezért jogos a jutalom! Mohón felnyitjátok a láda fedelét. Komoly vitát követően a kincsből neked 1 próbakő (ld. enc.), 2 csigakagyló (ld. enc.), 1 arany papi karkötő és 1 arany karperec jut. (Tarantella 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 párducbőr pénztárcával és 1 réz papi karkötővel , E-Sika-Ho 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 kampós acélszigonnyal, 1 vadászkéssel és 1 aranygyűrűvel , Cinty 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 rájabőr úszógatyával és 1 igazgy. fülbevalóval , Etorlán 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 kisebb teleportkővel, 1 zafír medallionnal és 1 aranytűvel távozhat.) A barlang túlsó végéből hangokat hallotok. Talán a mesterharcos közeledik? Nem lenne jó összefutni vele. Valószínűleg zokon venné, hogy "meglékeltétek" a kedvenc oktató központját. Visszaereszkedtek a medencébe, és amerről jöttetek, távoztok. Hamarosan már odakint tárgyaljátok az eseményeket, megkönnyebbülten nevetve. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 4000 tapasztalati pontot kaptál. [50 TVP-t használtál fel.]
A 2. napon találkozol Cintyval. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Mizuno Ami, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset.
Antilla, amikor találkoztál vele, adott neked egy szopókövet és 33 vizet. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 297.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

a 259 2596 1 átadod a 259. tárgyat a 2596. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

a 259 1844 1 átadod a 259. tárgyat az 1844. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókő. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

a 415 4644 1 átadod a 415. tárgyat a 4644. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

a 415 2596 1 átadod a 415. tárgyat a 2596. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

a 415 3279 1 átadod a 415. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Bossy részére. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

a 415 3894 1 átadod a 415. tárgyat a 3894. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Tompaeszü Nyüzsi részére. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(129,74) a 81. labirintus bejárata

[93,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Amint elhaladsz a mágustorony mellett, odabentről kiáltozást, és dühös szitkozódást hallasz:
- Átkozott koboldok! Nyavalyások! Majd adok én nektek! - kiáltozik egy éltesebb férfi, és hangját üvegcsörömpölés, és az energiatüskék varázslat újabb és újabb sercegése kíséri. Ajjaj! Komoly kalamajka lehet odabenn! Egy mágusinas épp ekkor lép ki a torony ajtaján, és egyből odaszalad hozzád.
- Kérlek, segíts! Máguskoboldok költöztek a toronyba, és képtelenség őket elűzni! Mindent tönkretesznek, rombolnak, pusztítanak. A mesterem már mindent megpróbált, de sajnos tehetetlenek vagyunk. Most hivatásos koboldvadászokért szalajtott engem. Ugye te az vagy? - hadarja. Mivel jutalom szaga terjeng a levegőben, természetesen hevesen bólogatsz. - Jól van, akkor megmenekültünk! - sóhajt a fiú, és megkönnyebbülten folytatja: - A mester szerint az egész tornyot át kell fésülni utánuk, ezért minél több vadász jön, annál biztosabb, hogy eredményt érnek el. Hívd el a barátaidat is, és jelentkezzetek gyorsan a magiszter úrnál! - mondja, és visszasiet a toronyba, ahonnan valami nagy, és üvegből készült tárgy szétrobbanása hallik ki az utcára éppen.
Érdekes feladatnak tűnik, már csak társakat kell találnod hozzá. (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Shidehara. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Barátságos párviadal veszi kezdetét, puszta kézzel, páncélok nélkül. Emlékeidben felrémlik egy kép; hiszen így gyakoroltak a szerzetesek is a kolostorokban, már jóval a Tűzvihar előtt is. Jól esett ez a kis küzdelem. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, világoskék szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Radon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 242.]

be 572 1 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 192.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy trosnyogó szakóca. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 14 tükör[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [130,74] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy piromenyét előtt. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 171.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: 3 nyílvessző és egy mérg. ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a szintszívó bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Előrehajolva csap a csontváz lord, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 5, gyógyulás: 27, összesen: +22 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[132,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske nyakát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [133,74] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sérült ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 5, gyógyulás: 32, összesen: +27 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 106.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[134,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,75] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [29 pontot használtál fel, van még 67.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[136,75] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,75] Még mindig bozótos.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 38.]

a 415 5389 1 átadod a 415. tárgyat az 5389. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Mohammad részére. [5 pontot használtál fel, van még 33.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 23.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

h 234 39 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [23 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 10, 3.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-4 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY)
Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható.

CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY)
Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen?

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon bíborosa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 30 (38) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 152 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 32 (39) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 304/402 Jellem: gonosz (444) Tul. pont: -7
Szerencse: 22 (30) Varázspont: 378/137 Pénz: 3855 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 52/1
Eddig összesen 1268 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6702 TP-t kaptál. Jelenleg 227886 TP-d van. A következő szinthez még 32114 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 162. fordulódban 5286 arany került a bankszámládra. 5603 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/2 ökölvívás: 26/3 (+3%) vágófegyverek: 10/38
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 23/86 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/3 2. nyomkövetés: 40/8 (+39%) 3. lopás: 6/66
4. mászás: 7/63 5. csapdakészítés: 13/57 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/62
7. gyógyítás: 29/99 8. titkosírás: 3/28 (-500%) 9. felderítés: 10/62 (+17%)
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 21/31 (+18%) 12. taumaturgia: 21/37 (+9%)
13. versengés: 10/11 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 5/57 (+26%)
16. szörnyismeret: 23/58 (+20%) 17. pszi: 8/85 (+15%) 18. vadászat: 5/87
19. bányászat: 12/10 20. úszás: 8/33 21. főzés: 10/85
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
130 arany (#50) 4 aranypikkely (#415) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varázskő (#305) 20 víz (#27)
1 szopókő (#259) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fabontó (#106) 2 fáklya (#36) 8 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 nyílvessző (#108)
1 szvó-ektoplazma (#151) 8 ugh méreg (#166) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,74) a 81. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Leah oltár, 18. többszemélyes kaland
(130,74) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,74) quwarg királynő (#153), ősi csatamező (#263), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
(132,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 23. jellempróba, proteinfecskék (#139)
(133,74) gumifa (#38), Raia oltár, phua-kúp (#372), ryuku ostromteknős (#362), quwarg királynő (#153)
(134,74) oltár, 24. jellempróba, művészi porolit (#720), törpemammutok (#115)
(135,75) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(136,75) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár
(137,75) nekrofun (#173), 45. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár

Üzenet küldése a karakternek