Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 3. 10h:11' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: nov. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 397 811 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
t 49 48 175 | támadod a 49. szörnyet a 48. szörnyet a 175. szörnyet |
t 352 | támadod a 352. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fog 144 219 | elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal |
t 360 | támadod a 360. szörnyet |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku csizma. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
szm 91 | megölöd a 91. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ba 150 184 | nem támadod a 150. szörnyet a 184. szörnyet |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [133,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 45, gyógyulás: 24, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 181 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb vállát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 175 életpontot vesztettél. Kőkéssel néhányszor megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 176 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 3 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 537, gyógyulás: 58, összesen: -479 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hattyúkirály testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a hattyúkirály hosszú nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével a hattyúkirály belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hattyúkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 23, összesen: +20 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a partravetett medúza jobb oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [130,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy halálbokort. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós jobb karját. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 15, gyógyulás: 28, összesen: +13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a sullár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [129,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Találsz egy Chara-din monolitját. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy partravetett medúza. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza egyik csápját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a partravetett medúza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 31, összesen: +15 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 25, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 29, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [127,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 20, gyógyulás: 29, összesen: +9 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [126,3] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Myotis Canis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [125,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hattyúkirály testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a hattyúkirály testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Belecsipked a hattyúkirály a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hattyúkirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
ef 22 511 | energia fejlesztése 22 |
szk 781 765 361 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 709 253 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal |
* 5. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 16 (22) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 (24) | Védekezés: | 33 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/98 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 437/449 | Jellem: | gonosz (236) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (27) | Varázspont: | 714/5 | Pénz: | 2053 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 60/40 | Pszi pont: | 173/137 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/37 (+6%) | szúrófegyverek: | 21/59 (+3%) | vágófegyverek: | 29/84 (+1%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 28/85 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
125,2 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 114/40 (+132%) | 2. nyomkövetés: | 62/75 (+150%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/98 | 5. csapdakészítés: | 26/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/0 |
7. gyógyítás: | 22/44 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 6/92 | 11. teológia: | 44/89 (+52%) | 12. taumaturgia: | 53/73 (+56%) |
13. szerencsejáték: | 4/35 | 14. versengés: | 15/46 (+18%) | 15. zene: | 3/79 |
16. szörnyismeret: | 33/30 (+22%) | 17. pszi: | 25/12 (+4%) | 18. zárnyitás: | 9/90 |
19. vadászat: | 11/64 (+200%) | 20. vitalitás: | 3/51 | 21. bányászat: | 23/81 |
22. főzés: | 12/18 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ) |
elfogod élőholt tigrist (#766) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nektoraf (#355) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | izomernyesztés (#33) | >> | Ayagira Tanaka (#965) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1368 (limit: 1455), a megölt főholtak száma: 22, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90882. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 19 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1002 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 3 | * | ryuku szablya (#695) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 10 | szögletes kő (#17) | 2 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 14 | tüske (#22) | 19 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 11 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
13 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | ryuku sisak (#688) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 4 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | $1 | tankány karom ($237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | ritualista öv (#709) | 2 | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | gólem talizmán (#811) | |
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | + | nap szimbólum (#141) | ||
2 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | ritualista amulett (#708) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | ||
3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | mentát karkötő (#1551) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
26 | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | * | regeneráló gyűrű ($254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 73 csepp tinta (#101), fér még: 47] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 4 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 56] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
22 | sullár hólyag (#168) | [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 403] | ||||||
11 | szent kehely (#257) | [bennük 25 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 85] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 276] | ||||||
10 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 173 korty víz (#27), fér még: 27] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 106] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 8 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bőrkantár (#1125) | 11 | ¤ | deus ex machina (#1) | |
1 | esszenciafókusz (#2373) | 27 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | fülemüle síp (#1576) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
13 | gyógykenőcs (#313) | 2 | halálkristály (#2372) | 59 | kaja (#2) | |||
4 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | 1 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 6 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 20 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$4 | álompor ($396) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
2 | bunthar bőr (#733) | 3 | cru formázó minta (#300) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
9 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | 7 | + | dözmöng szív (#122) | ||
2 | etra hályog (#712) | 17 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 4 | galachmit (#310) | 5 | halálvirág (#2371) | |||
22 | halcsont (#390) | 45 | hattyútoll (#1222) | $11 | kaktusztüske ($114) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 2 | liumbe hajtás (#655) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 6 | mutáns csont (#331) | 3 | nektoraf faggyú (#667) | |||
78 | pirkit (#153) | 7 | púderkő (#119) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
52 | quwarg tojás (#360) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
24 | sünmedve tüske (#14) | 30 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | szulfin (#676) | 2 | teknősesszencia (#702) | 15 | trikornis szarv (#198) | |||
19 | varányszem (#30) | 15 | vasérc (#152) | 10 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 122.07 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 30 | amniosz (#203) | 3 | esszenciakristály (#350) | 260 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 3 | manakristály (#500) | 6 | pszi kő (#248) | 48 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 23 | sáfránypor (#211) | 15 | sötét ital (#284) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 10 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
35 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 12 | hattyútoll (#1222) | |||
33 | kaja (#2) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex talizmán (#812) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|