173. forduló, 175. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 3. 10h:11'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,3] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+151 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 317.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 307.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

t 49 48 175 támadod a 49. szörnyet a 48. szörnyet a 175. szörnyet
FT 49 parancs törölve. FT 48 parancs törölve. FT 175 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

t 352 támadod a 352. szörnyet
FT 352 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 514 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 300.]

fog 144 219 elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

t 360 támadod a 360. szörnyet
FT 360 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku gárdista! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku csizma. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}


szm 91 megölöd a 91. szörnyet
Túl sok kaját eszik az alpesi tehén: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 300.]

ba 150 184 nem támadod a 150. szörnyet a 184. szörnyet
BA 150 parancs törölve. BA 184 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+357 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 290.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhaegar Do'er irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 45, gyógyulás: 24, összesen: -21 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Thargodan csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 181 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb vállát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 175 életpontot vesztettél. Kőkéssel néhányszor megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 176 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 3 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 537, gyógyulás: 58, összesen: -479 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 2 aurach fog, 2 rókafarok, 1 vaskulcs, 2 rézsisak, 1 mocsári penke.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy hattyúkirály közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hattyúkirály testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a hattyúkirály hosszú nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével a hattyúkirály belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hattyúkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 23, összesen: +20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 246.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Lesben állsz, és amikor feléd csörtet egy zsebgorilla, nem vagy rest - kajatartalékot csinálsz belőle! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[131,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy partravetett medúza. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a partravetett medúza jobb oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy zombi mester. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy halálbokort. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós jobb karját. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 15, gyógyulás: 28, összesen: +13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a sullár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Találsz egy Chara-din monolitját. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy partravetett medúza. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza egyik csápját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a partravetett medúza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 31, összesen: +15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy drakolich. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 182.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 142.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[128,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 25, összesen: +12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 29, összesen: +19 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 20, gyógyulás: 29, összesen: +9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Eassy-Lien Dib formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,3] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Myotis Canis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 118.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[126,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [125,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Iván Nitró orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy hattyúkirály. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hattyúkirály testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a hattyúkirály testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Belecsipked a hattyúkirály a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hattyúkirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 102.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 62.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 22.]

ef 22 511 energia fejlesztése 22
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 781 765 361 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 24, 11.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 16 (22) Szint: 26 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 (24) Védekezés: 33 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 36/98 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 437/449 Jellem: gonosz (236) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 714/5 Pénz: 2053 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 60/40 Pszi pont: 173/137 EFejl: 17
Eddig összesen 3147 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 588 TP-t kaptál. Jelenleg 1 840 445 TP-d van. A következő szinthez még 159 555 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5687 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/37 (+6%) szúrófegyverek: 21/59 (+3%) vágófegyverek: 29/84 (+1%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 28/85 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
125,2 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 96,19
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 114/40 (+132%) 2. nyomkövetés: 62/75 (+150%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 26/7 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 22/44 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 6/92 11. teológia: 44/89 (+52%) 12. taumaturgia: 53/73 (+56%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 15/46 (+18%) 15. zene: 3/79
16. szörnyismeret: 33/30 (+22%) 17. pszi: 25/12 (+4%) 18. zárnyitás: 9/90
19. vadászat: 11/64 (+200%) 20. vitalitás: 3/51 21. bányászat: 23/81
22. főzés: 12/18 (+11%) 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt tigrist (#766) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> nektoraf (#355)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177) nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 15. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1368 (limit: 1455), a megölt főholtak száma: 22, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90882.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 19 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1002 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 10 szögletes kő (#17) 2 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 14 tüske (#22) 19 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351) 11 ubuk dobónyíl (#138)
13 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 4 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 * ryuku csizma (#692)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708) 1 rothasztó talizmán (#815)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 mentát karkötő (#1551) 1 * ryuku karvédő (#687)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
26 angyalok gyűrűje (#529) $1 * regeneráló gyűrű ($254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 73 csepp tinta (#101), fér még: 47]
6 éjurna (#2368) [bennük 4 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 56]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
22 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 403]
11 szent kehely (#257) [bennük 25 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 85]
23 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 276]
10 + vizestömlő (#3) [bennük 173 korty víz (#27), fér még: 27]
6 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 106]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 8 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 11 ¤ deus ex machina (#1)
1 esszenciafókusz (#2373) 27 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
13 gyógykenőcs (#313) 2 halálkristály (#2372) 59 kaja (#2)
4 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540)
1 nyomkereső talizmán (#671) 20 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
11 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$4 álompor ($396) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
2 bunthar bőr (#733) 3 cru formázó minta (#300) 3 csillezsályalevél (#1253)
9 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 7 + dözmöng szív (#122)
2 etra hályog (#712) 17 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 4 galachmit (#310) 5 halálvirág (#2371)
22 halcsont (#390) 45 hattyútoll (#1222) $11 kaktusztüske ($114)
2 kazmár gyökér (#205) 2 liumbe hajtás (#655) 8 mákrózsa virág (#56)
1 moa smaragd (#377) 6 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667)
78 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
52 quwarg tojás (#360) 3 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
24 sünmedve tüske (#14) 30 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
1 szulfin (#676) 2 teknősesszencia (#702) 15 trikornis szarv (#198)
19 varányszem (#30) 15 vasérc (#152) 10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 122.07 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
30 amniosz (#203) 3 esszenciakristály (#350) 260 kaja (#2)
6 keg gomba (#1615) 3 manakristály (#500) 6 pszi kő (#248)
48 purifikátor háj (#269) 1 ryuku buzogány (#696) 1 ryuku kopja (#694)
1 ryuku mellvért (#689) 23 sáfránypor (#211) 15 sötét ital (#284)
4 tapasztalatkő (#975) 4 tudás gyöngye (#522) 10 vashegyű nyíl (#176)
3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 2 álompor (#396) 12 hattyútoll (#1222)
33 kaja (#2) 1 purifikátor háj (#269) 1 ryuku csizma (#692)
1 sullár hólyag (#168) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
1
2
3
4
5
(125,2) purifikátorok (#157), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), hattyúkirály (#776)
(126,3) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, művészi porolit (#720), 31. jellempróba, Tharr rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), ryuku gárdisták (#360)
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), élőholt quwarg (#202)
(128,3) oltár, 255. jellempróba, 32. jellempróba, ryuku légiósok (#361), ryuku gárdista (#360)
(129,2) Chara-din monolitja (#534), partravetett medúza (#363)
(130,3) 255. jellempróba, Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 45. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361), sullár (#101)
(131,3) partravetett medúza (#363), Chara-din monolitja (#534)
(132,3) vortexmágus (#418), hattyúkirály (#776)
(133,3) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ryuku futárbérenc (#765)
(134,3) ryuku légiósok (#361), szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár
(135,3) ryuku gárdisták (#360), alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek