172. forduló, 174. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 9. 9h:09'
EZ A 185. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
186. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,72] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [1 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

ef 3 502 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 281.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[125,71] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár jobb első lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár nyakát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. {támadása: 25.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran templomot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kétfejű troll. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll jobb fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kétfejű troll bal nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 15 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bal karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+63 életerő.) Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vashegyű nyilat.

(Továbbmész...) [123,71] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion bébi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az ekharion bébi nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 89 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+60 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 vashegyű nyilat. [230 pontot használtál fel, van még 46.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[123,72] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardszárnyú pocok jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Felfedeztél egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran templomot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy barátság szent tüze van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [123,73] Még mindig dombos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy törpe bányát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt sullár.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt sullár fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt sullár bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz nyakát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 159 (limit: 415), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11484.
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [44 pontot használtál fel, van még 2.]

kut 5 kutatsz 2 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy földsárkányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 313 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 20 Merészség: 6/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 286/70 Jellem: jó (354) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 367/4 Pénz: 534 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 1276 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 216 TP-t kaptál. Jelenleg 501 723 TP-d van. A következő szinthez még 98 277 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, varkaudar felderítő, csontváz lord. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 224 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/65 (+6%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 22/61 (+8%)
lőfegyverek: 23/68 (+8%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); vortexvessző (#2331) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
123,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/94 (+44%) 2. nyomkövetés: 34/26 (+13%) 3. mászás: 9/72
4. csapdakészítés: 12/77 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/49 6. gyógyítás: 30/27 (+88%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 5/23 (+2%) 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 13/97 (+8%) 11. taumaturgia: 23/80 (+1%) 12. szörnyismeret: 20/79
13. pszi: 1/79 (+5%) 14. zárnyitás: 1/5 15. vadászat: 19/49 (+4%)
16. bányászat: 30/27 (+11%) 17. főzés: 1/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2342 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
9 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 1 nyílvessző (#108)
30 ubuk tüske (#131) 10 * vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
3 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 57 csepp ugh méreg (#166), fér még: 87]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 5 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 29 álompor (#396)
29 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 49 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
25 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 5 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 17 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130)
2 ilkin érc (#232) 37 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
4 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33)
4 lidércesszencia (#1074) 42 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) 1 móri gyümölcs (#116) 2 mutáns csont (#331)
3 nektoraf faggyú (#667) 19 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
3 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
19 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650)
7 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 4 téfea-agy (#172) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 12 vasérc (#152)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 111.74 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 5 kaja (#2) 11 madártoll (#112)
5 óndarab (#85) 12 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
6 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 pszi kő (#248) 1 tankány karom (#237)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127
69
70
71
72
73
74
(123,71) olvasztókemence (#86), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(123,72) kardszárnyú pocok (#152), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), 34. jellempróba, érclelőhely
(123,73) barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), 43. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297)
(124,70) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), oltár, olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163), Thargodan csontváz (#297)
(125,71) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, karmos tankány (#137), élőholt sullár (#216)

Üzenet küldése a karakternek