172. forduló, 174. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 17. 14h:21'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 168 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,76] koordinátán.
High Density átadott neked a 4. napon 4 TU-t. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Métely páncélját (700 arany kikiáltási áron), 2 fülemüle agyart (39 arany kikiáltási áron), 2 fülemüle agyart (40 arany kikiáltási áron), 2 fülemüle agyart (38 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 ragasztó (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 20 ugh méreg (eladási ár: 35 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 3 varányszem (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
A táborozás 4. napján összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Blend a Mad. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 40 spiritusz (eladási ár: 130 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét.
A 7. napon összefutsz Blend a Mad-del. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 10. napon találkozol egy fekete hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Dornodon kisebb papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gonar a Kíméletlen. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 fülemüle agyar (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
A 11. napon összefutsz Villámló Pengével. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vas fejpántot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy nyuhaj karbin trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+121 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 645. hetének nyerőszámai: 6, 27, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 216 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

d 4 2 eldobod a 4. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 botot. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

a 415 4295 1 átadod a 415. tárgyat a 4295. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 172 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 295.]

v 6 9 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

tv 29 32 33 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 32. varázslatot a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

tv 50 51 47 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot az 51. varázslatot a 47. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. Védekező varázslatok listájára került: fehér glóbusz. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

fkt 22 20 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Egészséged TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 276.]

fkt 547 16 1 felt. készítesz az 547. tárgyat (16 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

fog 144 219 elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[134,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz valamit: 1 kőkalapács. Magadhoz veszed. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,77] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion bébi. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az ekharion bébi testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 173 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megérinted az ekharion bébi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 72 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges szutykos remák trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ekharion bébi trófeát. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 317, gyógyulás: 27, összesen: -290 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+73 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+71 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,77] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal karját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 10, összesen: +7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött. [143 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[137,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 18, összesen: +4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [138,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy arató csattanat van - állapítod meg a nyomokból. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Ó, a francba! Nem sikerült az arató csattanat csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerűen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [139,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 64.]

m 1 mozogsz északkeletre
[140,75] Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egyszercsak megpillantasz egy hatalmas és fényűző villát. Karcsú, égbeszökő tornyait apró, művészien faragott szobrocskák díszítik. Az alacsony falak rózsával vannak befuttatva. Közelebb lopakodsz, és átlesel a falon. Hatalmas, színes mozaikból kirakott üvegablakokat, embernagyságú, tündéreket ábrázoló szobrokat látsz. Szőlőlugas vezet hátra, a kertbe, ahol négy különböző formájú szökőkút között egy tiszta vizű úszómedence vizét fodrozza a szél. (603. épület.)
Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: bronzhegyű nyíl, bronzpenge, csillezsályalevél, ezüst gyűrű, ezüst karkötő, ezüstshuriken. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Ahhh, észrevett a figura! Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Villámló Penge letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltű, aranygyűrű, aranylánc, aranyló ugarhéj. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 5 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [20 pontot használtál fel, van még 44.]

be 603 bemész a 603. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg.
- Üdv, barátom! A nevem Quiltrin. És benned kit tisztelhetek? - Bemutatkozol, és illendően megdicséred a gyönyörű villát.
- Hát még ha belülről is látnád! - dicsekszik az elf, és felvezet a márványlépcsőn. Tátott szájjal bámulod a rezidencia luxusberendezését, és egyenként megdicséred a különlegességeket, mint például az óriásira növelt nekrofun cserje, a kitömött tüskés harci gromak, a hatalmas kristálytömbbe fagyasztott sötét főgnóm és a vajúdó sörényes ubukot ábrázoló permanens illúzióvarázs. Vendéglátód étellel és itallal kínál, miközben a nagyvilág híreiről kérdezget. Szorgosan beszámolsz neki, igyekezvén elkápráztatni. Szóba kerül az alanori csatorna is.
- Szóval át akarsz jutni a csatornán? - csóválja meg a fejét az elf. Látod, ez igen kemény dolog! Mindenfajta vízialkalmatosságot kilőnek gyújtólövedékekkel és tűzlabdákkal a parti őrök. Az egyetlen megoldás az úszás. - elszörnyedve említed meg a csatornában nyüzsgő vércápákat, de az elf csak mosolyog. - Egy jó úszó és a víziharcban járatos kalandozó számára a vércápák csak könnyed testedzést jelentenek. No meg, a három mérföldes úszás során elég 10-12 vércápát megölni, a többi nem fog zaklatni, mert döglött társaikból lakmároznak. - nem vagy igazán meggyőzött, de azért makogva felteszed a kérdést:
- Hol lehet megtanulni úszni? - az elf egy darabig döbbenten néz rád, de aztán elkezd kacagni.
- Hát persze, már majdnem elfelejtettem, hogy a kontinens lakói milyen babonás félelemmel viseltetnek a víz iránt! Talán te már nem is tudod, de közel száz éve iszonyatosan elszaporodtak a torax férgek a nyílt vizekben, és a fürdések közel harminc százaléka halálos betegségekkel végződött. Az értelmes lények akkortájt csak esővizet és kútvizet, vagy mágusok által megtisztított folyóvizet használtak. A harminc évvel ezelőtt kezdődő száraz időszak óta, mialatt ezen a vidéken is csak vékony patakocskák maradtak a nagyobb folyók helyén, a torax szint a normális mérték alá süllyedt, a fertőzés esélye kicsi. Úszni azonban kevesen tanulnak meg még most is. Most azonban itt a nagy alkalom! - ezzel az elf kimutat a kertre, a gyönyörű medencére. - Szívesen megtanítalak, de csak akkor, ha megbizonyosodtam róla, hogy valóban képes vagy túlélni az átkelést. Az első teszt a legegyszerűbb: Hozz nekem három galachmitot! A környéken rengeteget lehet találni, de hogy hogyan, arra neked kell rájönnöd. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 39.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[139,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Felfedeztél egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [138,75] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 15.]

id 144 120 idomítod a 144. szörnyet 15 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 177 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 23, 26.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

AZ ALANORI CSATORNA
Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb...

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (59). Ez a 173. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 21 Életpont: 353/177 Jellem: gonosz (189) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 450/301 Pénz: 713 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 46/4 EFejl: 31
Eddig összesen 733 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4259 TP-t kaptál. Jelenleg 276167 TP-d van. A következő szinthez még 63833 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, élőholt quwarg, Földrengető. A 169. fordulódban 1107 arany került a bankszámládra. 1151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 9 (+1)
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 21 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 35 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 3
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 22 12. taumaturgia: 17
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 7 17. pszi: 7 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 19 21. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a törpéktől (3) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot )
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhő (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Semmisíts meg oltáromnál egy kristálygömböt, ne kémkedhessenek utánam Elenios hívei!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bot (#4) 1 kaja (#2) 1 nyílpuska lövedék (#547)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
160 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 4 kaktusztüske (#114)
1 kőkalapács (#13) 2 pirkit (#153) 9 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,76) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba
(135,77) pattanóbödék (#145), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, 42. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(136,77) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), púpos burástyák (#92)
(137,77) nukleáris cickány (#155), Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 49. jellempróba, oltár
(138,75) tüskés harci gromak (#156), 35. jellempróba
(138,77) 39. jellempróba, művészi porolit (#720), arató csattanatok (#144)
(139,75) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba
(139,76) 37. jellempróba
(140,75) fényűző villa (#603), friss csatamező (#262), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), egy alakváltó férfi, Villámló Penge (5329. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.17 09:02 Változások a számládon! 168 zseton átutalása a(z) 8089. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek