171. forduló, 173. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 20. 9h:22'
EZ A 440. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
441. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,6] koordinátán.
A táborozás 4. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Raia kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy trikornis a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yaxina von violent. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 troll csontot (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 troll csont (eladási ár: 6 arany) ellenértékét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve ment.felfrissülés. (ld. enc.) Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét (ld. enc.). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 667. hetének nyerőszámai: 18, 23, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 199.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 169.]

cir 3 vándorcirkusz látogatása 3
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

a 212 1548 10 átadod a 212. tárgyat az 1548. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 dorony tüdőt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

a 268 1548 10 átadod a 268. tárgyat az 1548. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bőrt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[112,7] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pókvadász. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pókvadász bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [111,8] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [110,9] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy fekete amőba nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fekete amőba testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fekete amőba testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fekete amőba testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fekete amőba testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kobudera csont (ld. enc.). 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 129.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 109.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[109,9] A terep változik, dombok közt vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,10] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Felfedeztél egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy nukleáris cickány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz Árnyéktáncossal. Kíséretébe tartozik egy élőholt trikornis, egy tyrannoszaurusz rex csontváz. Leah eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nómenklatúra trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[28 pontot használtál fel, van még 81.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Amikor megveszed, fekete
Amikor használod, vörös
Amikor eldobod, szürke.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Képtelen vagy megoldani a találós kérdést. Több időt kellett volna rászánni! [50 pontot használtál fel, van még 31.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[107,11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 21.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 20 kutatsz 1 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4144 159 478 leírod a 4144. kalandozónak a 159. szörnyet a 478. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5230 159 478 leírod az 5230. kalandozónak a 159. szörnyet a 478. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5367 159 478 leírod az 5367. kalandozónak a 159. szörnyet a 478. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4784 159 478 leírod a 4784. kalandozónak a 159. szörnyet a 478. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 8, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY)
Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy.

KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 26 Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 134 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 27 Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 261/161 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 222/11 Pénz: 649 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/10
Eddig összesen 592 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1684 TP-t kaptál. Jelenleg 167010 TP-d van. A következő szinthez még 12990 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, tüskés harci gromak, quwarg harcos. A 148. fordulódban 5039 arany került a bankszámládra. 5643 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/22 (+2%) szúrófegyverek: 13/10 (+9%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 1/9 lőfegyverek: 18/75 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) (50%) << rövid kard (#171) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/49 (+14%) 2. nyomkövetés: 28/38 (+20%) 3. mászás: 3/96
4. csapdakészítés: 12/71 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 24/73
7. titkosírás: 4/96 (+22%) 8. felderítés: 16/65 (+41%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 21/10 (+14%) 11. taumaturgia: 1/19 12. harcművészetek: 19/5
13. zene: 26/25 (+30%) 14. szörnyismeret: 9/54 15. vadászat: 13/74 (+30%)
16. bányászat: 6/23 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dorony tüdő (#212)
1 gromak bőr (#268)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 csillezsályalevél (#1253) 3 kaja (#2) 1 kobudera csont (#705)
1 purifikátor háj (#269) 2 rézdarab (#70) 2 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,11) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(108,10) phua-kúp (#372), nukleáris cickány (#155), Árnyéktáncos (1102. kalandozó)
(109,9) vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(110,9) Leah rúnaköve, fekete amőba (#364)
(111,8) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(112,7) pókvadászok (#59), purifikátor (#157)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek