171. forduló, 173. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 19. 9h:07'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,84] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+78 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

cir 11 vándorcirkusz látogatása 11
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 347.]
[A parancs tárolásra került.]

ff 127 696 felt. fegyverváltás: 127 696
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << ryuku buzogány. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

ffk 200 140 felt.fv.kozkázata: 200 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 334.]

v 77 5 elmormolod a 77. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a fúzió varázslatot! Létrehoztál 5 kvazárt. [-125 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

m 1 mozogsz északkeletre
[117,83] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy szekérkaravánt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 315.]

kt 176 14 elkészíted a 176. tárgyat (14 darabot)
Legyártottál 14 vashegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [112 pontot használtál fel, van még 203.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[116,82] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 994 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Roxxon lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Roxxonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bundás kabátot, egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 194.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat egyszerű: egy autentikus vámpír legyőzése. (ld. enc.) Azonnal megadod magad. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[117,81] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,82] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy sebesült hadroszaurusz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 4 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz kacsacsőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 kaját. Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő hadroszaurusz trófeát. 1189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,83] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[120,83] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy tetemember nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bal lábát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [121,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki bal karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Morran MacMoran lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy manifesztátor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár hatalmas testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sullár nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 464 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [64 pontot használtál fel, van még 55.]

jlk 2629 jelszó kimondása 2629
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 145 tapasztalati pontot kaptál.

22 26 28 30
23
27
21 24 25 29
4
5 8 9 10 20 19
3 6
13 15
18 17
2 12
1 7 11 14 16
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
4: 1. térkép 21. pont
7: 1. térkép 23. pont
10: 1. térkép 25. pont
15: 1. térkép 27. pont
18: 1. térkép 29. pont
21: 1. térkép 4. pont
23: 1. térkép 7. pont
25: 1. térkép 10. pont
27: 1. térkép 15. pont
29: 1. térkép 18. pont

Ez az 57. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 50.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 40.]

hu 196 207 222 hulladék: 196 207 222
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ovimon-bogyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

hu 224 225 231 hulladék: 224 225 231
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

szk 355 keresed a 355. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy nektorafot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

* 4. BP: használod a 74. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 pirkit molekuláit, előállítottál 1 ramit követ. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. 2 kaját töm magába a spagulár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)
Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána?

HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)
Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni.

PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 17 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 301/213 Jellem: jó (301) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 290/4 Pénz: 1266 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/13 Pszi pont: 79/16 EFejl: 18
Eddig összesen 660 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4659 TP-t kaptál. Jelenleg 218969 TP-d van. A következő szinthez még 41031 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, varkaudar íjász, hadroszaurusz. A 170. fordulódban 3621 arany került a bankszámládra. 3657 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 10/26
ütőfegyverek: 23/7 (+3%) lőfegyverek: 21/16 (+12%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ryuku buzogány (#696) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/24 (+22%) 2. nyomkövetés: 21/44 (+24%) 3. mászás: 9/61 (+16%)
4. csapdakészítés: 12/31 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/85
7. titkosírás: 2/34 (+23%) 8. felderítés: 7/93 9. szörnyidomítás: 6/27
10. teológia: 19/77 (+29%) 11. taumaturgia: 16/28 (+15%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 8/2 14. zene: 11/31 15. szörnyismeret: 14/61
16. pszi: 11/12 (+27%) 17. zárnyitás: 3/30 18. vadászat: 13/85
19. bányászat: 19/9 (+11%) 20. testépítés: 17/55 21. főzés: 3/25 (+23%)
22. csapatmunka: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) tűzeső (#61) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 amniosz (#203) 5 ilkin érc (#232)
14 madártoll (#112) 23 pirkit (#153) 5 pular kristály (#239)
4 ramit kő (#226) 10 ubuk tüske (#131) 11 vasérc (#152)
1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 fémrúd (#104) 31 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 5 kvazár (#244) 5 mákrózsa virág (#56)
2 mocsári penke (#148) 1 sullár hólyag (#168) 13 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,82) erszényes elkarog (#354), Leah oltár, kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Roxxon (3758. kalandozó)
(117,81) tyrannoszaurusz rex (#160), márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, tündöklő szobor (#1587), 30. jellempróba
(117,83) Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(118,82) hadroszaurusz (#162), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 48. jellempróba
(119,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(120,83) Fairlight oltár, tetemember (#123), ryuku gárdista (#360)
(121,83) márványtorony (#175), oltár, kőkorszaki szaki (#109)
(122,84) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, manifesztátorok (#124), sullár (#101)

Üzenet küldése a karakternek