171. forduló, 173. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 2. 13h:08'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,3] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb oldalát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 313.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme fölénye. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 303.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 300.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 300.]

hu 135 665 396 hulladék: 135 665 396
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngymangót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz álomport. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

hu 1067 317 1074 hulladék: 1067 317 1074
Hulladék, ezért nem gyűjtesz jegesmedve bundát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lidércesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

hu 267 15 108 hulladék: 267 15 108
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

t 360 támadod a 360. szörnyet
FT 360 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku gárdista! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 28, összesen: +20 ÉP}


kb 135 176 1 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (176 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 33 gyöngymangót. Kiveszel a bank széfjéből 10 vashegyű nyilat. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

bb 733 6 2 beraksz a bankba a 733. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 kőkést. Beraksz a bank széfjébe 60 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

bb 269 7 beraksz a bankba a 269. tárgyat (7 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 26, gyógyulás: 32, összesen: +6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy Thargodan csontváz ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhaegar Do'er előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 354 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 23, gyógyulás: 22, összesen: -1 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 73 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken (ld. enc.). 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 50, gyógyulás: 26, összesen: -24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Meglapulsz néhány bucka mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy tormikus egér. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér jobb első lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tormikus egér rothadt szőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 bordacsontot. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 10, gyógyulás: 24, összesen: +14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 276.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő partravetett medúza nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a partravetett medúza testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a partravetett medúza testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. A partravetett medúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A partravetett medúza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 236.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[131,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Ayagira Tanaka lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ayagira Tanaka testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel megütöd az Ayagira Tanaka bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az Ayagira Tanaka fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl, egy arany és egy vasérc, ezenkívül 1 megsemmisítő. 1 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy partravetett medúza. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a partravetett medúza kocsonyás testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a partravetett medúza lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A partravetett medúza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [130,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy tormikus egér nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tormikus egér testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal felnyársalod a tormikus egér rothadt szőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tormikus egér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 bordacsontot. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz lord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 212.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+354 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 207.]

m 4 7 5 mozogsz délre, északnyugatra, délnyugatra
[130,3] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 15, gyógyulás: 31, összesen: +16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy zombi mester. Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy halálbokort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal tökéletesen perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy dermesztő lidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [128,3] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 16, gyógyulás: 30, összesen: +14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 183.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[127,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 6, gyógyulás: 30, összesen: +24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel egy nekrofunt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Eassy-Lien Dib irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal megbököd a kék rothasztó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 46, gyógyulás: 50, összesen: +4 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Hoztad? - támad rád rögtön a banya, amint megjelensz előtte.
- Izé... - hebegsz-habogsz, majd bevallod, hogy még egyet sem sikerült összegyűjtened abból, amit kért. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 6 vashegyű nyíl, 4 tüskecsapda, 4 bunkó, 1 szöges bunkó, 23 smirglilevél.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,3] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Thargodan csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Myotis Canis lábát masszírozza. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-100 TP.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 147.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
1
2
3
4
5
(126,3) ryuku gárdisták (#360), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, művészi porolit (#720), szopógödör (#177), 31. jellempróba, Tharr rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), kék rothasztó (#421)
(128,3) oltár, 255. jellempróba, 32. jellempróba, ryuku légiósok (#361)
(129,2) Chara-din monolitja (#534)
(130,2) tormikus egér (#218)
(130,3) ryuku légiósok (#361), 255. jellempróba, Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 45. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111)
(131,2) partravetett medúza (#363)
(131,3) Ayagira Tanaka (#965), Chara-din monolitja (#534)
(132,3) tormikus egér (#218), partravetett medúza (#363)
(133,3) ryuku futárbérenc (#765), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(134,3) ryuku légiósok (#361), szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(135,3) ryuku légiós (#361), ryuku gárdisták (#360)

[73,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 72 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1367 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 21, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90582.
[5 pontot használtál fel, van még 132.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy láplidérc!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a láplidérc sáros testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1368 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 21, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90632.
[5 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 47 511 energia fejlesztése 47
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 781 765 361 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 25.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián!

EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY)
Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 16 (22) Szint: 26 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 32 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 36/98 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 435/633 Jellem: gonosz (236) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 708/125 Pénz: 1383 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 60/30 Pszi pont: 173/2 EFejl: 17
Eddig összesen 3115 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 422 TP-t kaptál. Jelenleg 1 807 773 TP-d van. A következő szinthez még 192 227 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5687 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/30 (+9%) szúrófegyverek: 21/48 (+6%) vágófegyverek: 29/80 (+2%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 28/81 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
73,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 126,3
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 96,19
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 111/88 (+132%) 2. nyomkövetés: 60/0 (+80%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 25/95 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 22/44 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 6/92 11. teológia: 43/85 (+72%) 12. taumaturgia: 52/53 (+91%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 15/10 (+18%) 15. zene: 3/79
16. szörnyismeret: 32/71 (+37%) 17. pszi: 25/5 (+5%) 18. zárnyitás: 9/90
19. vadászat: 8/14 (+50%) 20. vitalitás: 3/51 21. bányászat: 23/81
22. főzés: 11/96 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt tigrist (#766) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), ezoterikus mardel (#184), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9971,10) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> nektoraf (#355)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177) nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 15. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1368 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 21, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90632.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1183 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
2 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 10 szögletes kő (#17) 2 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) $2 nyílvessző ($108) 14 tüske (#22)
19 ubuk tüske (#131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351) 11 ubuk dobónyíl (#138)
13 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 4 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku csizma (#692) $2 varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708) 1 rothasztó talizmán (#815)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 ezüst karkötő ($158) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * ryuku karvédő (#687) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
26 angyalok gyűrűje (#529) $1 ezüst gyűrű ($180) $1 * regeneráló gyűrű ($254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 73 csepp tinta (#101), fér még: 47]
6 éjurna (#2368) [bennük 4 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 56]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 15 korty sötét ital (#284), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
21 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 383]
11 szent kehely (#257) [bennük 25 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 85]
23 uzbány csőr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 268]
10 + vizestömlő (#3) [bennük 197 korty víz (#27), fér még: 3]
6 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 106]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 8 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 11 ¤ deus ex machina (#1)
1 esszenciafókusz (#2373) 27 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
13 gyógykenőcs (#313) 3 halálkristály (#2372) 10 kaja (#2)
4 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540)
1 nyomkereső talizmán (#671) 19 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
11 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$101 álompor ($396) 30 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) $5 bordacsont ($16) 3 cru formázó minta (#300)
3 csillezsályalevél (#1253) 9 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
7 + dözmöng szív (#122) $9 elkarog szőr ($665) 2 etra hályog (#712)
17 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
$2 fülemüle agyar ($267) 4 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268)
$33 gyöngymangó ($135) 5 halálvirág (#2371) 22 halcsont (#390)
33 hattyútoll (#1222) $1 jegesmedve bunda ($1067) $11 kaktusztüske ($114)
$1 karbin plazma ($199) 2 kazmár gyökér (#205) $9 lidércesszencia ($1074)
2 liumbe hajtás (#655) 8 mákrózsa virág (#56) 1 moa smaragd (#377)
6 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667) 78 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 52 quwarg tojás (#360) 3 remák szív (#264)
2 rinóbőr (#651) 24 sünmedve tüske (#14) 30 szárnyas hernyó (#69)
2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) $1 szvó-ektoplazma ($151)
2 teknősesszencia (#702) 15 trikornis szarv (#198) 19 varányszem (#30)
15 vasérc (#152) 10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 137.03 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (15 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
2 bunthar bőr (#733) 3 esszenciakristály (#350) 260 kaja (#2)
6 keg gomba (#1615) 1 kőkés (#6) 3 manakristály (#500)
6 pszi kő (#248) 48 purifikátor háj (#269) 1 ryuku buzogány (#696)
1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku mellvért (#689) 23 sáfránypor (#211)
4 tapasztalatkő (#975) 4 tudás gyöngye (#522) 3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bunthar bőr (#733) 2 éjkő (#2369) 47 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 7 purifikátor háj (#269)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 2 álompor (#396) 2 bomló esszencia (#2367)
2 bordacsont (#16) 1 ezüstshuriken (#327) 33 gyöngymangó (#135)
1 megsemmisítő (#1540) 1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166)
2 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152) 10 vashegyű nyíl (#176)
189 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
58
59
60
(73,59) élőholt quwarg (#202), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, zombi (#49), láplidérc (#352)

Üzenet küldése a karakternek