171. forduló, 173. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 10. 9h:09'
EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
1227. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,105] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+89 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+59 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+2 támadás). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 372. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 362. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 2 VP-t.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy agyagelementál életének! {egyik sebzési módja: 2x 3d10+10.}

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az agyagelementál jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az agyagelementál bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 1, gyógyulás: 5, összesen: +4 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy esszenciakristály. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy smaragd kulcs. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 375 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kősisakos Tarfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakzorgárpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy ongóliantot! {támadása: 54.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 54 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy ezüst kulcs, 16 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 66, gyógyulás: 43, összesen: -23 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy nyu-shurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [50 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 20 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Könnyű feladatot kapsz: egy prüszkölő, tomboló alanori csatamént kell betörnöd és beidomítanod! Rögvest hozzálátsz. Nekifutsz, és felugrasz a ló hátára, majd megpróbálsz megkapaszkodni. A csatamén ugrálni kezd, és levet magáról.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 4 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakdorjiusmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mérg. ubuk dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott mérg. ubuk dobónyilat 250 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Pergor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladatod egy vadász quwarg legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! {max. életpontja: 191-230.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy nyu-shurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Mekkora szerencséd van - pont azt találod a bugyorban, amire szükséged volt. - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép nyu-shurikent 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zeklommukk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat nehéz: Cso Mi Szuát, a kobudera haláltáncost kell legyőznöd. A küzdelem fegyverek nélkül zajlik. Felálltok egymással szemben, a pirossal jelölt körben. A kalandmester jelére megkezdődik az összecsapás! Hát, finom kifejezéssel élve, Cso Mi Szua sz...á vert. Kék és lila foltok borítják testedet, ahogy kitámolyogsz a körből.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [50 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 20 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[172,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár! {támadása: 7.}

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst nyakláncot [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}


(Továbbmész...) [173,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 226-240.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a magger testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a magger jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mammut zombi. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,105] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. {védettsége: 51 szúró, 51 vágó, 51 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt hadúr. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+8.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 30, gyógyulás: 27, összesen: -3 ÉP}

Második ellenfeled egy zombi mester. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a zombi mester testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 11, gyógyulás: 26, összesen: +15 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 mihlanil nyilat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal végigvágod a drakolich fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 12 VP-t.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
[175,105] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontgólem. {támadása: 48.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a csontgólem bal oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 192, gyógyulás: 26, összesen: -166 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 26, gyógyulás: 15, összesen: -11 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,105] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy sérült kentaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 7d5+12.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kentaurusz nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 102 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal megvagdalod a kentaurusz izmos karját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a kentaurusz jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A kentaurusz rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence (ld. enc.). Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és kiszedsz egy kentaurusz trófeát. 2 576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 216, gyógyulás: 23, összesen: -193 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+85 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+87 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. {támadása: 34.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Látsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,105] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 49, gyógyulás: 27, összesen: -22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [95 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 38 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[172,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 3, gyógyulás: 14, összesen: +11 ÉP}

Találsz egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 111. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 91. Kapsz 8 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 88. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 16 VP-t.]

tf 4 18 fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 55 TVP-t kell elköltened.]

[18 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 7 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-44 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 23, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY)
Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges.

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 172. fordulód.

Erő: 20 (27) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 20 (28) Támadás: 45 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 71/74 év
Egészség: 11 (19) Életpont: 507/463 Jellem: gonosz (239) Tul. pont: 38
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 480/70 Pénz: 9061 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 132/55 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1147 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 429 TP-t kaptál. Jelenleg 1 961 867 TP-d van. A következő szinthez még 38 133 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, Notermanthi, Kitaszított. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 7474 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 31
dobófegyverek: * 26

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
171,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 17 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 49
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 43 (+1) 11. szerencsejáték: 3 12. versengés: 12
13. harcművészetek: 8 14. zene: 22 (+1) 15. szörnyismeret: 11
16. pszi: 19 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 11 20. úszás: 7 21. főzés: 14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 drótszőr (#37) 1 kőszem (#304) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 gyöngymangó (#135)
1 íjászkence (#1225) 25 kaja (#2) 2 mihlanil nyíl (#597)
1 polip szívóka (#391) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

170 171 172 173 174 175 176
104
105
106
(171,105) agyagelementál (#203), ongóliant (#159), vadász quwarg (#241), ősi csatamező (#263), kihívás tornya (#502), Raia oltár
(172,105) grok-képződmény (#149), oltár, légirozmár (#94), bűbájlidérc (#761), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)
(173,105) magger (#747), oltár, kultúrmasztodon (#227)
(174,105) bűbájlidérc (#761), élőholt hadúr (#371), zombi mester (#251), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), drakolich (#760), kentaurusz (#762)
(175,105) bávatag golombár (#165), csontgólem (#392), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), zoloboo sámán (#230)

Üzenet küldése a karakternek