171. forduló, 173. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 13. 10h:27'
EZ A 190. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
191. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 18 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,33] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+140 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+127 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 348.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Szétkensz egy íjászkencét a lőfegyvered felületén. Ettől majd jobban csúszik a mechanika! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 343.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 341.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 391.]

* 4. KP: ef 7 526 0 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 342.]

m 1 mozogsz északkeletre
[184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívői építették. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 201-240.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 80 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal vállát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 4 gyöngymangó. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 92, gyógyulás: 3, összesen: -89 ÉP}

Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 336.]

ee 162 275 191 eladod a 162. tárgyat a 275. tárgyat a 191. tárgyat
Eladtál 2 borostyán függőt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 5 aranyláncot. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 336.]

ee 117 514 307 eladod a 117. tárgyat az 514. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 1 ezüst nyakláncot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 zafír medalliont. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 2 réz papi karkötőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 336.]

ee 278 1549 254 eladod a 278. tárgyat az 1549. tárgyat a 254. tárgyat
Eladtál 1 umbatari karkötőt. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 2 balkezes gyűrűt. 400 aranyat kaptál.
Eladtál 1 regeneráló gyűrűt. 80 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 336.]

pbe 6000 4959 beraksz a bankba 6000 aranyat a 4959. kalandozónak
Tücsöktalp számlájára átutalsz 6000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[183,31] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. {támadása: 33.} Itt csata lesz.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy kék orchidea. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 187, gyógyulás: 3, összesen: -184 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 330.]

ee 159 96 185 eladod a 159. tárgyat a 96. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 1 kis vaspajzsot. 23 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 330.]

ee 2 231 95 eladod a 2. tárgyat a 231. tárgyat a 95. tárgyat
Eladtál 80 kaját. 80 aranyat kaptál.
Eladtál 3 acélpengőkét. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 330.]

ee 1230 652 404 eladod az 1230. tárgyat a 652. tárgyat a 404. tárgyat
Eladtál 10 bruhatagnyelvet. 70 aranyat kaptál.
Eladtál 9 darázsszárnyat. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 12 rájabőrt. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 330.]

ea 103 10 eladod a 103. tárgyat 10
Eladtál 10 magszim belet. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ee 125 eladod a 125. tárgyat
Eladtál 6 mandibulapengét. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 330.]

ea 651 2 eladod a 651. tárgyat 2
Eladtál 2 rinóbőrt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ea 280 3 eladod a 280. tárgyat 3
Eladtál 3 tyrex csontot. 90 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ve 101 30 megveszed a 101. tárgyat 30
Vásároltál 30 tintát. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Vásároltál 10 varázskövet. 1500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+16 arany). Ez jól esett! (+1 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló. {támadása: 33.}

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 83 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 5 gyenge méreg. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 172, gyógyulás: 3, összesen: -169 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 300.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+426 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [1 pontot használtál fel, van még 299.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[182,30] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 300 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 2 fekete gyöngy. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 84, gyógyulás: 3, összesen: -81 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadász központ (847. épület.). Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [6 pontot használtál fel, van még 293.]

be 847 bemész a 847. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1 262 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.]
Megkérdi, hogy volna-e kedved még egy megbízatást elvállalni? Mondod, hogy részedről semmi akadálya. A gnóm elmondja hogy a következő célpont, egy Suhanó Árny nevű árnymanó orgyilkos. Az működési bázisa Roxatban van, a füstös lebuj közelében.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[181,31] Még mindig a városban vagy.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 33.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és egy kék orchidea. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [181,32] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel bal vállát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Keletre nézve látsz egy Elenios templomot. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [181,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Elena. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {támadása: 40.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [26 pontot használtál fel, van még 262.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy tolmokov-koktél felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 30 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+8.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 246.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Rátok zúdítom a tengerek haragját, Atyám, a nap Istenének hatalmát,
pusztuljon minden gonosz, Irgalmat itt nem osztok!
[5 pontot használtál fel, van még 241.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[182,34] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [183,35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.}

Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel felnyársalod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? - nézel körül fitymálva. - NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!

Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranygyűrűt. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [183,36] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. {max. életpontja: 217-246.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [46 pontot használtál fel, van még 195.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 344 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszúrod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. {támadása: 8.}

Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró támad rád. {max. életpontja: 96-115.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az orgoró testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az orgoró jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Egy hagyományos főszörnyre készölték, erre Fairlight egyik gólem jön veled szembe. Nem tűnik barátságosnak, így jobb, ha felkötöd a gatyádat, vagy a csataszoknyádat, vagy bármit, amit viselsz! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy agyaggólem támad rád. {támadása: 30.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyaggólem testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az agyaggólem agyaglábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az agyaggólem testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az agyaggólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Végítélettel több döféssel felnyársalod az agyaggólem bal oldalát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az agyaggólem bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az agyaggólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az agyaggólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 alaprúna. 13 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 192, gyógyulás: 41, összesen: -151 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy aranygyűrű, egy fekete gyöngy, egy rejtőköpeny és egy ezüstshuriken. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 165.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy drakolich nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich jobb oldalát. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a drakolich bal vállát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a drakolich testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 149.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-69 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 144.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 139.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+375 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [1 pontot használtál fel, van még 138.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 138.]

ef 10 526 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 680 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 62.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 9, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a proteinsólyom. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a halhatatlanság várományosa helyett a mágusok mágusa, a harcosok harcosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 27 (41) Szint: 30 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 15 (29) Támadás: 48 (51) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 60 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 22/34 év
Egészség: 13 (25) Életpont: 649/579 Jellem: jó (399) Tul. pont: 9
Szerencse: 10 (51) Varázspont: 547/7 Pénz: 5748 arany Kép. pont: 48
Tudatpont: 84/20 Pszi pont: 159/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1865 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 889 TP-t kaptál. Jelenleg 3 024 762 TP-d van. A következő szinthez még 475 238 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, Kitaszított. A 160. fordulódban 10264 arany került a bankszámládra. 10504 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 szúrófegyverek: 35/72 (+16%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 27/67 (+6%) dobófegyverek: 8/67

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); vashegyű nyíl (#176) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,36 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/6 Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/71 (-289%) 2. nyomkövetés: 30/2 (+36%) 3. mászás: 13/4 (+6%)
4. csapdakészítés: 15/62 (-993%) 5. csapdaészlelés: 5/34 (-300%) 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 5/56 8. felderítés: 14/53 (-277%) 9. szörnyidomítás: 4/8
10. teológia: 38/44 (+19%) 11. taumaturgia: 42/13 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/39
13. versengés: 11/18 14. zene: 14/76 (+34%) 15. szörnyismeret: 11/98
16. pszi: 20/78 (+44%) 17. zárnyitás: 1/84 (-300%) 18. vadászat: 14/22 (+36%)
19. vitalitás: 1/54 20. bányászat: 10/86 21. testépítés: 18/59 (+37%)
22. úszás: 9/8 23. főzés: 8/56 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
proteinsólyom (#771) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 161. Szerzett pont: 22500. Beállított erő: 0 Összpont: 34504

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 63 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2809 TU szükséges.)

Összsúly: 281.62 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6005 arany (#50) 3 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
1 ametiszt medál (#275) 5 aranylánc (#191) 1 bakkura bőr (#95)
1 bakkura csizma (#96) 2 balkezes gyűrű (#1549) 2 borostyán függő (#162)
10 bruhatagnyelv (#1230) 9 darázsszárny (#652) 3 deus ex machina (#1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 gyíkfű (#201) 1 íjászkence (#1225)
62 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159) 1 koponya gyűrű (#1733)
9 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125) 1 mocsári penke (#148)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
12 rájabőr (#404) 1 regeneráló gyűrű (#254) 2 réz papi karkötő (#307)
2 rinóbőr (#651) 3 spiritusz (#170) 2 szent jogar (#150)
1 tolmokov-koktél (#351) 3 tyrex csont (#280) 1 umbatari karkötő (#278)
1 vámpírfog (#1221) 1 vashegyű nyíl (#176) 16 víz (#27)
1 zafír medallion (#514)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alaprúna (#2670) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 1 csuklyavirág (#133) 9 drótszőr (#37)
1 ezüstshuriken (#327) 3 fekete gyöngy (#99) 10 gyenge méreg (#26)
4 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199) 3 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 1 mágiaszilánk (#2668) 8 pirkit (#153)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rókafarok (#124) 1 szvó-ektoplazma (#151)
30 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166) 9 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185
29
30
31
32
33
34
35
36
37
(181,31) őrült varázsló (#255)
(181,32) ezoterikus mardel (#184), Fairlight oltár, 42. jellempróba
(181,33) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, élőholt tigris (#766), quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241)
(182,30) fejvadász központ (#847), őrült varázsló (#255)
(182,34) Tharr oltár
(183,31) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(183,33) Toborzóiroda (#762)
(183,35) márványtorony (#175), oltár, Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110), kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(183,36) bávatag golombár (#165), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), orgoró (#170), agyaggólem (#8003), drakolich (#760)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.13 10:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek