170. forduló, 172. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 15h:49'
EZ A 192. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
193. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 92 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,77] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mandibulakaszát (30 arany), 5 rézdarabot (50 arany).
A táborozás 9. napján összefutsz Amulett-tel. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Fafejű a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: Új tag lépett be a KT-ba: 2330. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 216 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 71 használod a 71. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 336 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

v 6 9 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod Sytix táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 5 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
fl 7 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[119,77] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy dombi yeti. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 30, gyógyulás: 15, összesen: -15 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,77] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 19, gyógyulás: 23, összesen: +4 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 220.]

m 3 mozogsz délkeletre
[122,79] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 300 aranyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve unkreáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! 2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! 3.) Semmisíts meg oltáromnál egy kristálygömböt, ne kémkedhessenek utánam Elenios hívei! [30 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[123,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 15, gyógyulás: 17, összesen: +2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét.

(Továbbmész...) [124,81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 43, gyógyulás: 25, összesen: -18 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [125,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [42 pontot használtál fel, van még 138.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[126,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a proteinfecske testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 11, összesen: +7 ÉP}


(Továbbmész...) [127,81] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ragyás burástya nyomokat fedezel fel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel a ragyás burástya belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [48 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 177 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 24, 7.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. 2 kaját töm magába a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 312 pontot. A következő körben tehát 342 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. Pl. V 22 7 hatására a kőhegyű lándzsát 6 VP-ért alkotóelemeire bontod. Egyszerre mindig csak egy tárgyat unkreálhatsz.

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (59). Ez a 171. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (23) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 21 Életpont: 351/353 Jellem: gonosz (175) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 450/331 Pénz: 230 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 46/19 EFejl: 27
Eddig összesen 721 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4723 TP-t kaptál. Jelenleg 266080 TP-d van. A következő szinthez még 73920 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, élőholt quwarg, Földrengető. A 169. fordulódban 1107 arany került a bankszámládra. 1129 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 21 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 34 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 13 (+1) 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 3
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 22 12. taumaturgia: 17
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 7 17. pszi: 7 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 19 (+1) 21. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 4 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhő (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Semmisíts meg oltáromnál egy kristálygömböt, ne kémkedhessenek utánam Elenios hívei!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
141 arany (#50) 2 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
2 nyílpuska lövedék (#547) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 4 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,77) Sytix (1989. kalandozó)
(119,77) Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(120,77) oltár
(121,78) gumifa (4038), #. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nukleáris cickányok (#155), erszényes elkarog (#354)
(122,79) Dornodon oltár
(123,80) ragyás burástya (#111), Sheran rúnaköve
(124,81) élőholt quwarg (#202), oltár
(125,82) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár
(126,82) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, proteinfecskék (#139)
(127,81) ragyás burástyák (#111), Raia oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.01.19 09:19 Változások a számládon! 112 zseton átutalása a(z) 8089. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek