Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 24. 9h:07' EZ A 332. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD 333. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
fm 60 | feltételes mászás 60 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 69 3 | használod a 69. pszi képességet |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [125,118] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő nyuhaj karbin mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [126,117] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy proteinsólyom nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinsólyom testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinsólyom nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a proteinsólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [128,115] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy földsárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a földsárkány bal első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a vortexmágus bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [129,114] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot.
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [131,112] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Qulli Brann előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [131,113] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardszárnyú pocok. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a kardszárnyú pocok nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
av 13 | alakváltás 13 |
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
in 1184 270 359 | leírod az 1184. kalandozónak a 270. szörnyet a 359. tárgyat |
in 1184 271 374 | leírod az 1184. kalandozónak a 271. szörnyet a 374. tárgyat |
in 1184 777 448 | leírod az 1184. kalandozónak a 777. szörnyet a 448. tárgyat |
in 1184 783 453 | leírod az 1184. kalandozónak a 783. szörnyet a 453. tárgyat |
in 1184 7008 473 | leírod az 1184. kalandozónak a 7008. szörnyet a 473. tárgyat |
in 1184 7011 497 | leírod az 1184. kalandozónak a 7011. szörnyet a 497. tárgyat |
in 1184 7076 502 | leírod az 1184. kalandozónak a 7076. szörnyet az 502. tárgyat |
in 1184 7143 678 | leírod az 1184. kalandozónak a 7143. szörnyet a 678. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 6 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
Erő: | 34 (51) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 310/205 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 665/180 | Pénz: | 1083 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/1 | Pszi pont: | 145/138 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/47 (+24%) | szúrófegyverek: | 23/60 (+3%) | vágófegyverek: | 10/68 (+7%) |
ütőfegyverek: | 10/12 | lőfegyverek: | 13/24 (+9%) | dobófegyverek: | 19/90 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << bunkósbot (#9) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/12 | 2. nyomkövetés: | 22/105 (+5%) | 3. mászás: | 5/66 (+25%) |
4. csapdakészítés: | 16/39 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/64 | 6. gyógyítás: | 54/69 |
7. titkosírás: | 2/96 | 8. felderítés: | 9/68 | 9. szörnyidomítás: | 6/63 |
10. teológia: | 23/1 (+8%) | 11. taumaturgia: | 42/21 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/88 (+11%) |
13. versengés: | 5/62 (+27%) | 14. harcművészetek: | 3/8 | 15. zene: | 1/34 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 9/77 | 17. pszi: | 21/45 (+5%) | 18. vadászat: | 9/19 (+11%) |
19. bányászat: | 1/73 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | nómenklatúra (#158) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 785 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 139.17 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
5 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | tükör (#43) |