16. forduló, 18. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 3. 12h:10'
EZ A 465. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
466. játékheted kezdete: aug. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

KÖMÖRC KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [12,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

fkt 4 2 felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

fkt 10 2 felt. készítesz a 10. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[12,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vízionár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.

(Továbbmész...) [13,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy evaporőr lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az evaporőr testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval eltalálod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [56 pontot használtál fel, van még 90.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a százfogú testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A százfogú beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 mozogsz keletre
[14,9] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ez az észak-dél irányú vonulat a Horog hegység néven közismert. Warn pusztáinak délnyugati határát jelenti. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a spagulár jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 66.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 58.]

m 3 mozogsz délkeletre
[15,10] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval meghorzsolod az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 3 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyengén megütöd az emberevő bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 18.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[16,11] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Leah nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

gy 30 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

be 11 bemész a 11. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 5 3 4 mozogsz 5 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 18 keresed a 18. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ormánygőtét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEAH MEGIDÉZÉSE
Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból:
"Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!"
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 17. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 6/1 Magasság: 113 cm
IQ: 9 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 Életpont: 174/37 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 7 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 71 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 221 TP-t kaptál. Jelenleg 2 304 TP-d van. A következő szinthez még 1 696 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 ütőfegyverek: 7 dobófegyverek: 5

31,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 7 (+1) 6. szörnyismeret: 3
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78) 1 rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkósbot (#9) 1 csontszablya (#64) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
15 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 24 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 királygyík bőr (#44) 3 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 2 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
4 smirglilevél (#29) 4 sünmedve tüske (#14) 1 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 33.04 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 rézdarab (#70)
1 rézsisak (#72) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

11 12 13 14 15 16 17
8
9
10
11
12
(12,9) vízionár (#66)
(12,10) drótszőrű pincsi (#22)
(13,9) evaporőr (#69), mély kút (#93), 21. jellempróba, százfogú (#53)
(14,9) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, spagulár (#82)
(15,10) emberevő (#119)
(16,11) a 11. labirintus bejárata, Leah rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár, mélységi grittang (#103)

Üzenet küldése a karakternek