16. forduló, 18. forduló, Ranis Athrys összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 22. 9h:52'
EZ A 21. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
22. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5007
SZÁMLA : XXXX

RANIS ATHRYS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [21,-1] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.)

a 14 3032 2 átadod a 14. tárgyat a 3032. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 sünmedve tüskét Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

a 63 3032 6 átadod a 63. tárgyat a 3032. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 tigroszlán fogat Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

t 140 1 támadod a 140. szörnyet
FT 140 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

ba 140 nem támadod a 140. szörnyet
BA 140 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

kno 4 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 156.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+24 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[21,-2] Továbbra is síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Keletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [21,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [21,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

m 1 mozogsz északkeletre
[22,-5] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Moisma erdejének nyugati határa. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lebegő gomba. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lebegő gomba testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy korongfát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 76.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lebegő gomba került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 36.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 6.]

a 2 3032 2 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (2 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 2 3032 2 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (2 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 2 3032 1 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 2 3032 1 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 2 3032 1 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 6.]

a 2 3032 1 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

KARAKTERLAP

Ranis Athrys, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Ez a 17. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 91/49 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 38 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 TP-t kaptál. Jelenleg 569 TP-d van. A következő szinthez még 431 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 7
4. harcművészetek: 4 (+1) 5. vadászat: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
vadász tatu (#10), grákó denevér (#25), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), ormánygőte (#18), technokolin (#50)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
acéldarázs (#140)

Összsúly: 26.24 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 sünmedve tüske (#14) 6 tigroszlán fog (#63) 1 tüske (#22)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(21,-4) oltár
(21,-3) gumifa (#38)
(21,-2) keletre tartó szekérkaraván (#1215)
(22,-5) lebegő gomba (#39), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Üzenet küldése a karakternek