Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 31. 9h:04' EZ A 84. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 85. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4967 SZÁMLA : XXXX |
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
(Továbbmész...) [43,15] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kt 13 1 | elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot) |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 1 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod a csontlepke testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [45,14] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Elhagyom Raiát, segítése járom. Osztok halált, Leah útját járom. MP2693 " Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy óriás patkány közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás patkány fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás patkány testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
be 5 | bemész az 5. titkos labirintusba |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 5 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
k 6 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
k 7 1 | követed a 7. fajúakat 1 lépésig |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
VASKOHÓ (155. ÉPÍTMÉNY) Egy vaskohó megépítése nem kis feladat - nem árt, ha ketten vagy hárman összefognak, hogy gyorsabban menjen a munka. Ha azonban elkészültök, képesek lesztek a vasércet megolvasztva tiszta vashoz jutni, és így vastárgyakat kovácsolni! A vastárgyak elkészítéséhez pirkit szükséges, mert fa égetésével nem tudsz olyan hőmérsékletet elérni, amelyen megolvad a vas. Ezenkívül szükség van általában kőkalapácsra, és magas bányászat szakértelemre, a fegyverek és páncélok finom megmunkálásához. A vaskohó építése az ÉP 155 <TVP> paranccsal történik. A teljes felépítéshez 110 TVP szükséges, és csak dombon vagy alacsonyhegységen hajtható végre, mivel itt van elegendő alapanyag az építéshez. |
TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY) Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával. |
Erő: | 12 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 81/40 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 9 (+1) | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
Összsúly: 11.46 kg | Megterheltség: 33% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | varányszem (#30) | 14 | víz (#27) |