16. forduló, 18. forduló, Váratlan Fordulat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 14. 15h:02'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 18. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4749
SZÁMLA : XXXX

VÁRATLAN FORDULAT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-18] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+4 tvp ).
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[23,-18] Továbbra is dombság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy szikla mögé rejtőzöl. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy sérült északi aurach közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfival. Fekete a bőre. Ruházatát egy mérges pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hossein Al Hara. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [24,-17] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy legyengült északi aurach közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 102.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+9 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 82.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bunkósbotot. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

kt 9 elkészíted a 9. tárgyat
Legyártottál 1 bunkósbotot. [12 pontot használtál fel, van még 60.]

ff 9 felt. fegyverváltás: 9
Felt. fegyverváltás: << bunkósbot. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

be 3 bemész a 3. titkos labirintusba
Megtaláltad a goblin fészek rejtett bejáratát. Sehol egy őrszem - ez persze nem jelenti azt, hogy nem kell óvatosnak lenned... Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. A goblintanya belsejébe egy szűk, kanyargó folyosó vezet. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 4 5 2 mozogsz 4 5 2
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy goblin van előtted! Fegyvere egy bot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a goblin fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a goblin jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A goblin vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goblin testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A goblin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
Megtalálod a beugrót, ahol a goblinok feltehetően a "kincseiket" rejtegetik. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 kaja, 2 fáklya és 1 arany (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy kisebb szobában találod magadat. Rendetlenség, kosz mindenütt. [2. PONT] Egy goblint pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a goblin bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goblin fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
[20 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ez egy nagyobb barlangterem. Lakószoba és étkező is lehet - elég büdös van itt mindkettőhöz. [3. PONT]
Elhagyod a sötét és büdös barlangfolyosókat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [14 pontot használtál fel, van még 21.]

m 6 mozogsz nyugatra
[23,-17] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a homokvarány bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a homokvarány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

kut 20 kutatsz 11 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [11 pontot használtál fel, van még 0.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 157 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

KARAKTERLAP

Váratlan Fordulat, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 17. fordulód.

Erő: 13 Szint: 4 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 12 Életpont: 79/26 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 39 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 TP-t kaptál. Jelenleg 445 TP-d van. A következő szinthez még 55 TP szükséges. Trófeád: tazunkaróka.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. gyógyítás: 9 5. felderítés: 1 6. vadászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gonyolék (#13) (csak egyszer)

Összsúly: 34.75 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 vadász tatu bőr (#15) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 bot (#4) 1 bunkósbot (#9)
1 fáklya (#36) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(23,-18) északi aurach (#350), a 8. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), oltár, Hossein Al Hara (5526. kalandozó)
(23,-17) olvasztókemence (#86), oltár, homokvarány (#16)
(24,-17) északi aurach (#350), a 3. labirintus bejárata, 20. jellempróba, oltár, goblin (#21)

Üzenet küldése a karakternek