1. forduló, 18. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 12. 15h:03'
EZ A 1181. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
1182. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 18 2 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a bal kezedbe
Előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

kt 19 15 elkészíted a 19. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 131.]

t 82 támadod a 82. szörnyet
FT 82 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy spagulár! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a spagulár testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Magadhoz veszel egy tekintélyes spagulár trófeát. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[25,2] Továbbra is dombság. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy megsebzett északi aurach közeledik feléd! (ld. enc.) A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő kőevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kőevő kőtestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kőevő kőtestét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak spagulár trófeát, és kiszedsz egy kőevő trófeát. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Leah híve. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot és egy rőtmanó kacagányt visel. Felszerelését egy dűnekukac trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy uzbány trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [26,2] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drótszőrű pincsi. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 36 3 elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 fáklyát. [9 pontot használtál fel, van még 102.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[25,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy surranó kígyó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,3] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bakkura lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bakkura testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a bakkura apró lábait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bakkura száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 82.]

be 3 bemész a 3. titkos labirintusba
Megtaláltad a goblin fészek rejtett bejáratát. Sehol egy őrszem - ez persze nem jelenti azt, hogy nem kell óvatosnak lenned... Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. A goblintanya belsejébe egy szűk, kanyargó folyosó vezet. [5 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy kisebb szobában találod magadat. Rendetlenség, kosz mindenütt. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goblin. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a goblin testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a goblin jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Ez egy nagyobb barlangterem. Lakószoba és étkező is lehet - elég büdös van itt mindkettőhöz. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy goblin az. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a goblin testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goblin fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A goblin feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy goblin van előtted! Fegyvere egy bot. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a goblin jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a goblin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz a goblin ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A goblin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Megtalálod a beugrót, ahol a goblinok feltehetően a "kincseiket" rejtegetik. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 kaja, 2 fáklya és 1 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Elhagyod a sötét és büdös barlangfolyosókat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[15 pontot használtál fel, van még 47.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[23,3] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy homokvarány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a homokvarány jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [23,2] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy homokvarány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a homokvarány lapos hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 27.]

be 8 bemész a 8. titkos labirintusba
Az útmutatás alapján megtalálod a dombok között a gyíkemberek fészkének bejáratát. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, nedves levegőjű járat vezet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 2 3 1 mozogsz 2 3 1
Ahogy tovább haladsz, hallod magad előtt a víz csöpögését. Feszülten figyelsz, felkészülve az esetleges támadásra. [2. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy gyíkember lakik itt. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyíkember nyálkás karját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyíkember karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A barlang végében egy kisebb földalatti tó van. Erre számítottál is, tudva, hogy a gyíkembereknek szüksége van a nedvességre. [3. PONT] Hamarosan egy gyíkembert pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyíkember pikkelyes testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy tovább haladsz, hallod magad előtt a víz csöpögését. Feszülten figyelsz, felkészülve az esetleges támadásra. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a pikkelyes testű hüllők fészkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 2.]

f 24 kísérletezel a 24. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

gyk 12 30 gyakorolsz a 12. tárggyal 2 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 157 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 17. fordulód.

Erő: 11 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 13 Életpont: 98/91 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 61 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 294 TP-t kaptál. Jelenleg 1 453 TP-d van. A következő szinthez még 547 TP szükséges. Trófeáid: gátvakond, kőevő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 4 (+1) dobófegyverek: 3

Óvatosság (labirintusokban): 0
23,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 26

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 7 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12)
5 * kerek kő (#19) 2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3 fáklya (#36)
Löttyök és porok, tartóstul
1 + vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 6 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41)
1 kavadu lebeny (#24) 3 királygyík bőr (#44) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
4 varányszem (#30)

Összsúly: 26.82 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 3 bot (#4)
6 drótszőr (#37) 3 fáklya (#36) 2 kerek kő (#19)
1 surranó kígyó bőr (#47) 4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26 27
1
2
3
4
(23,2) homokvarány (#16), a 8. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), oltár, gyíkember (#51)
(23,3) homokvarány (#16), olvasztókemence (#86), oltár
(24,3) a 3. labirintus bejárata, spagulár (#82), bakkura (#52), Sheran oltár, goblin (#21)
(25,2) oltár, északi aurach (#350), kőevő (#62), egy ember férfi
(25,3) surranó kígyó (#30), Sheran oltár, 29. jellempróba
(26,2) drótszőrű pincsi (#22), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár

Üzenet küldése a karakternek