16. forduló, 18. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 11. 12h:03'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,21] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.)

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[46,22] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sünmedve testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,24] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a pókvadász fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Észreveszel egy manilla-fát. (ld. enc.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 125.]

kt 92 1 elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kötelet. [6 pontot használtál fel, van még 119.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[47,23] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lila brekk került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lila brekk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 bunkó. Elteszed.

(Továbbmész...) [47,22] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy bolhakutya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [46,21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sünmedve. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sünmedve bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 89.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+18 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 49.]

jlk 2213 jelszó kimondása 2213
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 66 tapasztalati pontot kaptál.

7 1 3
5
8 6
4 2
10
11 12 13
9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 26. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 44.]

be 26 bemész a 26. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után félrecsusszan a bejáratot fedő kőlap. Lekapaszkodsz a mélybe vezető falétrán. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Első pillantásra úgy tűnik, hogy egy teljesen szokványos labirintussal állsz szemben. Egyáltalán nem valószínű, hogy bármi igazságalapja lenne a mínosz-kúpokkal kapcsolatos mendemondáknak... [5 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 12 mozogsz 12
A keleti szárny leágazása felé veszed az utadat. Sikerrel! [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Már előre rettegve a szerencsétlen számtól, megközelíted a 13. pontot. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Param param, param param, sétálsz tovább a 12. ponthoz. [12. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 21.]

le 8 13 leveszed/lerakod a 8. tárgyat a 13. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót.
Elrakod a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kf 6 1 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
A folyosó kanyarodik, ahogy továbbhaladsz. A 10-es elágazáshoz érsz. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kicsit megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 2915 TP, -6 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Nem találtad el! Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 500 TP, -8 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -1 képességpont.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen bőrpáncélt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 51 kísérletezel az 51. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

fgy 40 30 2 felt. gyógyítás 40 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 156 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY)
Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel...

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 17. fordulód.

Erő: 17 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 9 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 20 Életpont: 99/53 Jellem: semleges Tul. pont: -2
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 102 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 500 TP-d van. A következő szinthez még 500 TP szükséges. Trófeáid: fabontó szójer, szőrlajhár.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
46,79 mezőn táborozol, a 26. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 9 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 26.

Összsúly: 35.80 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 bunkó (#5) 1 kötél (#92)
11 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48
20
21
22
23
24
25
(46,21) sünmedve (#33), mínosz-kúp (#178), oltár, csontváz (#48), szintszívó (#96)
(46,22) rájanyék (#58)
(46,23) sünmedve (#33), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(47,22) oltár, 12. jellempróba, bolhakutya (#17)
(47,23) lila brekk (#11)
(47,24) pókvadász (#59), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

Üzenet küldése a karakternek