16. forduló, 18. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 5. 9h:17'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat legkorábban a 18. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.)

flh 1 19 felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal
Ok, FLH 1 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+17 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 114.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [19 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[32,-5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,-6] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod a csontlepke fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 1 életpontot vesztettél. Ököllel megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. [20 pontot használtál fel, van még 75.]

be 15 bemész a 15. titkos labirintusba
A hegyek közt botorkálva, a véres nyomokat követve megtalálod a gonosz gyíkemberek barlangjának a bejáratát. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. A szűk, nedves járatokon elindulva kiskori klausztrofóbiád kezd feltámadni. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 6 6 1 mozogsz 6 6 1
Hosszan, hosszan megy a szűk járat. Körültekintően, és a lehető legcsendesebben mozogsz előre. A járat kiszélesedik, és egy földalatti tó partjához érkezel. A gyíkemberek fő fészke lesz ez! [6. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyíkember. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyíkember nyálkás karját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyíkember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 21 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 fáklyát. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis vaskulcs (ld. enc.), 4 kaja és 1 vizestömlő. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Visszatérve a kijárathoz, elhagyod a gyíkemberek fészkét.
[10 pontot használtál fel, van még 60.]

m 1 mozogsz északkeletre
[34,-7] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Észreveszel egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaszabolósáska. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kaszabolósáska bal középső lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált gátvakond trófeát, és kinyersz egy alkalmas kaszabolósáska trófeát. 71 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 50.]

kt 39 elkészíted a 39. tárgyat
Legyártottál 1 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[33,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,-8] Még mindig füves síkságon vagy.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-8] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 155 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS VASKULCS (40. TÁRGY)
A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni.

MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY)
A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket.

ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Ez a 17. fordulód.

Erő: 14 Szint: 5 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 12 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 90/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 36 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 92 TP-t kaptál. Jelenleg 830 TP-d van. A következő szinthez még 170 TP szükséges. Trófeád: kaszabolósáska.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 7
4. harcművészetek: 5 5. zárnyitás: 1 (+1) 6. vadászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

Összsúly: 35.07 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 drótszőr (#37) 1 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 mandibulapenge (#125)
1 vizestömlő (#3) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,-8) oltár, 15. jellempróba
(32,-5) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 27. jellempróba
(33,-8) oltár
(33,-6) csontlepke (#746), a 15. labirintus bejárata, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), gyíkember (#51)
(34,-7) gumifa (#38), 28. jellempróba, kaszabolósáska (#83)

Üzenet küldése a karakternek