16. forduló, 18. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 1. 9h:45'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX

UDZSIRO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-269,-20] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-268,-19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ork bérgyilász. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összeakadsz Són. Egy fülemüle síp van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ryuku légiós trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 3 3 megveszed a 3. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 138 10 megveszed a 138. tárgyat 10
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 ubuk dobónyílat. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Mindössze 7 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 7 vas dobónyilat. 98 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 164 megveszed a 164. tárgyat
Vásároltál 1 vasvértet. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 160 megveszed a 160. tárgyat
Vásároltál 1 vassisakot. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 78 megveszed a 78. tárgyat
Vásároltál 1 mászókarmot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 237 megveszed a 237. tárgyat
Vásároltál 1 tankány karmot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 247 megveszed a 247. tárgyat
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kf 138 189 164 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat a 189. tárggyal a 164. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
Elrakod az ubuk dobónyílat, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kf 160 78 237 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 78. tárggyal a 237. tárgyat
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
Felhúzod a kezedre a mászókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
Leveszed a mászókarmot, majd felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 66 megveszed a 66. tárgyat
Vásároltál 1 szöges bőrpajzsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[-267,-20] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).


(Továbbmész...) [-266,-21] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy garokk. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [-265,-21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy süvítő rája közeledik feléd! {egyik sebzési módja: 1x 2d8.} Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

Találsz egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 137.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[-264,-21] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sóhajtó dorony. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [-263,-21] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő bolhakutya nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bolhakutya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a bolhakutya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. Kinyersz egy alkalmas bolhakutya trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [-262,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gyilkos sallank. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 kaktusztüskét. [120 pontot használtál fel, van még 17.]

m 8 mozogsz északra
[-262,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. Eldobod az értéktelenné vált bolhakutya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy evaporőr trófeát. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 69 keresed a 69. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy evaporőrt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +3 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 17. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 17 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 50 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 Életpont: 79/76 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 Varázspont: 20/7 Pénz: 2804 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 16/10
Eddig összesen 4 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 129 TP-t kaptál. Jelenleg 557 TP-d van. A következő szinthez még 443 TP szükséges. Trófeád: evaporőr.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 6 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 1 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 1 18. pszi: 3
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 1 23. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 15.40 kg Megterheltség: 27%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
398 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 evaporőr háj (#105)
1 fekete bőrcsizma (#247) 30 kaktusztüske (#114) 1 mászókarom (#78)
1 szöges bőrpajzs (#66) 1 tankány karom (#237) 4 ubuk dobónyíl (#138)
7 vas dobónyíl (#189) 1 vassisak (#160) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-269,-20) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(-268,-19) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), ork bérgyilász (#781), Són (3005. kalandozó)
(-267,-20) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 27. jellempróba
(-266,-21) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), garokk (#73)
(-265,-21) süvítő rája (#113), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, 33. jellempróba
(-264,-21) oltár, szent tölgyfa (#393), sóhajtó dorony (#112)
(-263,-21) Fairlight oltár, bolhakutya (#17)
(-262,-22) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, evaporőrök (#69)
(-262,-21) gyilkos sallank (#85), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár

Üzenet küldése a karakternek