16. forduló, 18. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 21. 12h:10'
EZ A 91. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
92. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-87,-26] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+5 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy szőrlajhár fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 157.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 152.]

* 2. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [20 pontot használtál fel, van még 132.]

hu 11 hulladék: 11
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[-87,-25] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gorombilla. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gorombilla nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-87,-24] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal megdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 6 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [-87,-23] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 96.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-88,-22] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

A fák közül egyszercsak kilépsz egy tisztásra. A tisztás közepén magas, fekete gránitból emelt torony áll. A mogorva erődítményen csak itt-ott van néhány apró, lőrésszerű ablak. Ajtaja hatalmas, vasalt kőajtó, de semmilyen címert vagy más hasonló jelzést nem látsz rajta. (535. épület.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. [17 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 63.]

kt 7 4 elkészíted a 7. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 kőhegyű lándzsát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 15.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Már messziről láttalak - jegyzi meg a fickó. - Miben segíthetek? - Miközben elindultok befelé, bemutatkozol, és mesélsz eddigi kalandjaidról. A harcos felvonja szemöldökét, hallván, hogy már elbántál néhány szörnnyel. Miközben inni ad neked, beszél az ő problémáiról.
- A sötétség szolgái gyülekeznek az erdőn túl. Sikerült néhány fegyverforgatót összeszednem, de nagy segítséget jelentene, ha valaki tudna fegyvereket szerezni. Ha készítenél nekünk öt kőhegyű lándzsát, és elhoznád ide, azzal végtelenül sokat segítenél. - megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt. Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 6 arany.] Átveszi a lándzsákat, és átnyújt cserébe egy zacskó aranyat. Nem tudom, fáraszthatlak-e még, de talán meg tudnál tenni nekem még egy apró szívességet. Egy szomszédos hűbérúr futárja elindult hozzám egy fontos térképpel, de sosem érkezett meg. Az a gyanúm, hogy a mirgek barlangjaiban veszett oda... A mirgek innét keletre, egy domb mélyén élnek. Szerencsére, elég megbízható leírásom van azokról a területekről. Ha volnál olyan kedves és körülnéznél arrafelé... - Megvizsgálod a leírást.

2 5
4
1 3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 11. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, délre 12 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[-87,-21] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriás patkány. {támadása: 2.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az óriás patkány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 156 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 17. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 15 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 18 Életpont: 105/65 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 4
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 7 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 9/1
Eddig összesen 85 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101 TP-t kaptál. Jelenleg 1 640 TP-d van. A következő szinthez még 360 TP szükséges. Trófeáid: kaszabolósáska, móleon.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 7
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
26,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 5 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2 (+1)
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 2 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), rambó bogár (#14)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) $1 csontkés ($11) 1 csontszablya (#64)
1 * csontszurony (#12) 1 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 bordacsont ($16) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
5 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 5 móri gyümölcs (#116) 1 szárnyas hernyó (#69)
6 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)

Összsúly: 30.58 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bot (#4) 2 kaja (#2) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
4 kőkés (#6)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 halálvirág (#2371) 1 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-89 -88 -87 -86
-27
-26
-25
-24
-23
-22
-21
-20
(-88,-22) fekete gránittorony (#535), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), quwarg királynő (#153)
(-87,-25) gorombilla (#38)
(-87,-24) mély kút (#93), csontlepke (#746)
(-87,-23) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, evaporőr (#69)
(-87,-21) 4. jellempróba, oltár, óriás patkány (#42)

Üzenet küldése a karakternek