168. forduló, 170. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 13. 15h:22'
EZ A 740. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
741. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX

SILVERLARD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,95] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[45,96] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,97] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [46,98] Dombos terepre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Elenios, a mindenható isten. Legyél te is a papja! (gkar3064) " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kőevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőevő kőtestét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 271.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[46,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,100] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy épület van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [45,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [45 pontot használtál fel, van még 226.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[44,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy bíborgörény. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bíborgörény testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a bíborgörény testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bíborgörény megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bíborgörény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,100] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,99] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy óriás patkány lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom spagulár-levest. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 161.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 151.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 mozogsz északkeletre
[44,98] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Találkozol Illian. Dornodon ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy sárga erőövet és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy északi aurach trófea, egy trikornis trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Összeakadsz Antim Ágika. Egy bíbor erőövet, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rézsisakot, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ork sámán trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [15 pontot használtál fel, van még 131.]

be 541 bemész az 541. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralbraktriplopp, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
óndarab (#85) 4 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db,
bakkura bőr (#95) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
dorony tüdő (#212) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, ilkin érc (#232) 3 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 4 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db,
mutáns csont (#331) 4 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db,
sallank karom (#128) 2 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db,
álompor (#396) 1 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 126.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Balrognyűvő Throfil vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db,
nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db,
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, bronzpáncél (#90) 32 ap /db, bronzsisak (#88) 9 ap /db,
csontkés (#11) 2 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, rézsisak (#72) 7 ap /db, rövid íj (#107) 8 ap /db,
tankány karom (#237) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 121.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 118.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 169. fordulód.

Erő: 30 Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 23 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 279/282 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 243/114 Pénz: 91 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 741 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1177 TP-t kaptál. Jelenleg 186994 TP-d van. A következő szinthez még 73006 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 (+1) szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,98 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 30 (+1) 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 63 8. teológia: 13 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 105.75 kg Megterheltség: 151%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135)
10 kaja (#2) 2 óndarab (#85) 3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,99) óriás patkány (#42), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), tűzrakó hely (#1169), Raia oltár, 16. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(43,100) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár, tintacsiga (#74)
(44,98) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Illian (1869. kalandozó), Antim Ágika (2756. kalandozó)
(44,101) bíborgörények (#84), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 28. jellempróba
(45,96) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár
(45,100) tintacsiga (#74), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(45,101) púpos burástya (#92), Leah oltár
(46,97) alpesi tehén (#91), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), 20. jellempróba
(46,98) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, kőevők (#62), spagulár (#82)
(46,99) Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek