168. forduló, 170. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 4. 9h:19'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,78] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 332.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 284.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

ftv 8 felt. tám/véd. varázslat a 8. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 269.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[107,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy százfogú!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 7 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [108,78] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,78] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy hegymélyi lidérc volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [50 pontot használtál fel, van még 216.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[110,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy kardszárnyú pocok. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 43 csuklyavirág, 3 fabontó, 8 tinta, 2 vízionár szem, téfea-agy, fáklya. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich farkát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a drakolich bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [111,76] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a földsárkány nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [112,75] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+8.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord. {max. életpontja: 123-142.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord bal karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a csontváz lord testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált dermesztő lidérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy csontváz lord trófeát. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [70 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[113,75] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy fémbontó szójer volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [114,75] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 144 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9964.
Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [115,75] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux! {max. életpontja: 43-48.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a téfea magoflux fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 bronzhegyű nyilat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [72 pontot használtál fel, van még 74.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

a 133 3315 12 átadod a 133. tárgyat a 3315. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 12 csuklyavirágot Ebenezer Scrooge részére. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 68.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 38 fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-7 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 286/200 Jellem: jó (344) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 355/2 Pénz: 539 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 1238 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 156 TP-t kaptál. Jelenleg 464 735 TP-d van. A következő szinthez még 135 265 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, élőholt quwarg, csontváz lord. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 221 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/33 (+9%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 22/34 (+5%)
lőfegyverek: 23/36 (+9%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); vortexvessző (#2331) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
115,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 115

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/18 (+77%) 2. nyomkövetés: 33/38 (+17%) 3. mászás: 9/53 (+7%)
4. csapdakészítés: 12/56 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/49 6. gyógyítás: 28/7
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 5/15 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 13/53 (+11%) 11. taumaturgia: 21/62 (+20%) 12. szörnyismeret: 19/80 (+33%)
13. pszi: 1/59 (+5%) 14. zárnyitás: 1/5 15. vadászat: 16/34 (+3%)
16. bányászat: 28/41 (+95%) 17. főzés: 1/52 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 41 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
12 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 11 tüske (#22)
30 ubuk tüske (#131) 4 * vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 7 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
3 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 50 csepp ugh méreg (#166), fér még: 94]
1 vizestömlő (#3) [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 10 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 5 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 29 álompor (#396)
26 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 49 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
25 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 16 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130)
2 ilkin érc (#232) 37 kaktusztüske (#114) 4 kőszem (#304)
1 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074)
67 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667)
28 óndarab (#85) 2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
2 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264) 19 rézdarab (#70)
7 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
2 téfea-agy (#172) 1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 117.51 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 csuklyavirág (#133) 3 fabontó (#106) 1 fáklya (#36)
1 madártoll (#112) 8 tinta (#101) 9 tüske (#22)
9 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 1 óndarab (#85) 1 ork csodaszer (#1228)
1 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226) 5 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 2 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116
74
75
76
77
78
79
(106,78) ryuku gárdista (#360)
(107,78) szürke rinocérosz (#346), mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár, mérges nyukmár (#95), százfogú (#53)
(108,78) süvítő rája (#113), Raia rúnaköve, oltár, 47. jellempróba, tímárkunyhó (#684), Chara-din monolitja (#534)
(109,78) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, ork sámán (#345)
(110,77) vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152), drakolich (#760)
(111,76) földsárkány (#359), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(112,75) művészi porolit (#720), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120), csontváz lord (#177)
(113,75) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), érclelőhely
(114,75) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Dornodon oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), élőholt quwarg (#202)
(115,75) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek