168. forduló, 170. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 10. 9h:11'
EZ A 214. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
215. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,59] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ). Nagy porfelhőre leszel figyelmes a távolban, ahogy körbetekintesz. A sötét, mozgó pontok irtózatos sebességgel közelednek Feléd. Mintha hatalmas kőtömbök keltek volna életre! És igen: A Föld maga fordult ellened! Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy talán még el lehetne menekülni, de kővé válsz a rémülettől, amikor meglátod a földelementálok élén vágtató legendás árnyékharcost, Vescort. Moccanni sem bírsz, ahogy közelednek! Rémületedet szomorúság váltja fel, amikor szemed a harcos kezében tartott relikviára téved: "A Földelem-idéző pálca!" - nyögöd. Eljöttek hát Chara-din végnapjai...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+111 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 196 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. KP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! [10 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 1 VP-t.]

ft 146 1 támadod a 146. szörnyet
FT 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

p 74 85 2 használod a 74. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 rézdarab molekuláit, előállítottál 2 óndarabot. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316. Kapsz 1 VP-t.]

ef 6 507 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 8 VP-t.]

f 269 kísérletezel a 269. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [12 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 2 VP-t.]

f 151 kísérletezel a 151. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [12 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 2 VP-t.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[90,60] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Mallior előtt.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [89,61] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [88,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ragyás burástya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 685 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött. [85 pontot használtál fel, van még 165. Kapsz 3 VP-t.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[87,62] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dombi yeti. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti otromba fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [86,63] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lajhárlord. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lajhárlord testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bumerángot. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [85,64] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [71 pontot használtál fel, van még 94.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[84,65] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 85.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 85.]

kt 111 elkészíted a 111. tárgyat
Legyártottál 1 hosszú íjat. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 35.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[83,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [82,67] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.


(Továbbmész...) [82,68] Bozótos terepre értél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 5 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tim 50 titkosírás megfejtése
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: v 187 0 0 elmormolod a 187. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG)
Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg...
Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek!

KARAKTERLAP

Mumus, egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Chara-din ministránsa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 24 (36) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 252 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 32 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (28) Védekezés: 39 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 (27) Életpont: 418/418 Jellem: gonosz (290) Tul. pont: -5
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 159/159 Pénz: 1353 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 20/0 Pszi pont: 118/21
Eddig összesen 1126 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 488 TP-t kaptál. Jelenleg 216 786 TP-d van. A következő szinthez még 43 214 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, varkaudar felderítő, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/58 szúrófegyverek: 20/97 vágófegyverek: 21/39 (+2%)
ütőfegyverek: 18/38 (+21%) lőfegyverek: 9/13 (+22%) dobófegyverek: *21/100

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 2
82,68 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/8 (+12%) 2. nyomkövetés: 31/63 (+30%) 3. mászás: 7/50
4. csapdakészítés: 28/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/39 6. gyógyítás: 10/40
7. titkosírás: 1/36 8. felderítés: 7/40 9. szörnyidomítás: 10/36
10. teológia: 18/21 (+3%) 11. taumaturgia: 15/95 (+5%) 12. versengés: 4/62
13. zene: 8/51 (+11%) 14. szörnyismeret: 13/50 (+22%) 15. pszi: 16/16 (+14%)
16. zárnyitás: 7/7 17. vadászat: 3/30 18. bányászat: 30/13 (+21%)
19. testépítés: 13/48 20. főzés: 8/28 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), földsárkány (#359), tazunkaróka (#81), szintszívó (#96), tesh alligátor (#353), autentikus vámpír (#154), húsevő magszim (#67) (csak egyszer), kardfogú fülemüle (#146)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), lábascet (#647)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1960), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 763 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 114.86 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 11 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 rézdarab (#70) 8 smirglilevél (#29) 1 vapár ág (#110)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bumeráng (#249) 1 evaporőr háj (#105) 1 hosszú íj (#111)
4 nyílvessző (#108) 6 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
6 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166) 71 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
(82,68) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(83,66) Raia oltár, tetemember (#123)
(84,65) evaporőrök (#69), patak, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba
(85,64) trappoló dinymák (#118), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Raia oltár, 40. jellempróba, érclelőhely
(86,63) lajhárlord (#757)
(87,62) dombi yeti (#366), Elenios oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(88,62) ragyás burástya (#111), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba
(89,61) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175), Tharr oltár, 26. jellempróba
(90,60) Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)

Üzenet küldése a karakternek