168. forduló, 170. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 1. 13h:12'
EZ A 225. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
226. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,3] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az orbitális mackósajt (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) smaragd koszorút (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 5. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 301.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 514 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 299.]

t 360 támadod a 360. szörnyet
FT 360 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku gárdista! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku gárdista bal lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}


m 3 8 8 mozogsz délkeletre, északra, északra
[127,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb oldalát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 25, összesen: +20 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt sullár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Eassy-Lien Dib, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 7, gyógyulás: 28, összesen: +21 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku futárbérenc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 44, gyógyulás: 26, összesen: -18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Pterois volitans előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 157 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus bal lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a vortexmágus nyakát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 160 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 322, gyógyulás: 63, összesen: -259 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 aranylánc, 8 ovimon-bogyó, 43 madártoll, 1 szent jogar, 2 vaskulcs.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy dermesztő lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 255.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 215.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 175.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[128,3] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku légiós bal lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 16, gyógyulás: 28, összesen: +12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 354 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 23, gyógyulás: 18, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 20, gyógyulás: 29, összesen: +9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 151.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+348 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[131,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy dermesztő lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[134,3] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhaegar Do'er formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [135,3] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Napsugár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 106.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy zombi mester. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy zombi mester. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [5 pontot használtál fel, van még 81.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy 1! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+rejtőzködés #). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 22 energia fejlesztése 22
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 781 765 361 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-26 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 1, 28.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

SMARAGD BABÉRKOSZORÚ (252. TÁRGY)
A smaragd babérkoszorú egy gyönyörű arany fejpánt, csavart, levélszerű díszítéssel, smaragd berakással. Viselője +3 védettséget és +1 IQ-t kap. Felvétele a KF 252 paranccsal történik, értelemszerűen nem hordható együtt sisakkal.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 16 (22) Szint: 26 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 32 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 36/98 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 432/406 Jellem: gonosz (236) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 696/278 Pénz: 1291 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 60/18 Pszi pont: 168/106 EFejl: 15
Eddig összesen 3068 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 861 TP-t kaptál. Jelenleg 1 759 306 TP-d van. A következő szinthez még 240 694 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5687 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/13 (+2%) szúrófegyverek: 21/32 (+3%) vágófegyverek: 29/72 (+1%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 28/72 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
135,3 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 96,19
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 106/0 (+204%) 2. nyomkövetés: 57/5 (+105%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 25/77 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 21/12 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 6/92 11. teológia: 42/57 (+36%) 12. taumaturgia: 50/42 (+60%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 14/56 (+18%) 15. zene: 3/79
16. szörnyismeret: 31/75 (+37%) 17. pszi: *24/100 (+95%) 18. zárnyitás: 9/90
19. vadászat: 5/64 (+100%) 20. vitalitás: 3/51 21. bányászat: 23/81
22. főzés: 11/74 (+11%) 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt tigrist (#766) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), ezoterikus mardel (#184), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> nektoraf (#355)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177) nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 15. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1366 (limit: 1445), a megölt főholtak száma: 21, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90530.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 51 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1291 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 2 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 10 szögletes kő (#17) 2 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 2 nyílvessző (#108) 14 tüske (#22)
19 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
9 tolmokov-koktél (#351) 11 ubuk dobónyíl (#138) 12 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 4 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku csizma (#692) 2 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 gólem talizmán (#811)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708) 1 rothasztó talizmán (#815)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 ezüst karkötő ($158) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * ryuku karvédő (#687) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
26 angyalok gyűrűje (#529) $1 ezüst gyűrű ($180) $1 * regeneráló gyűrű ($254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 73 csepp tinta (#101), fér még: 47]
6 éjurna (#2368) [bennük 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 58]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 15 korty sötét ital (#284), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
21 sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 388]
11 szent kehely (#257) [bennük 25 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 85]
23 uzbány csőr (#169) [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 272]
10 + vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 162]
6 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 106]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 8 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 11 ¤ deus ex machina (#1)
18 éjkő (#2369) 1 esszenciafókusz (#2373) 27 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 3 fülemüle síp (#1576) 1 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 13 gyógykenőcs (#313) 3 halálkristály (#2372)
31 kaja (#2) 4 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
5 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671) 19 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 11 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
95 álompor (#396) 30 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) $2 bordacsont ($16) 2 bunthar bőr (#733)
3 cru formázó minta (#300) 3 csillezsályalevél (#1253) 9 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) 7 + dözmöng szív (#122) 9 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 17 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310)
5 halálvirág (#2371) 22 halcsont (#390) 23 hattyútoll (#1222)
1 jegesmedve bunda (#1067) $11 kaktusztüske ($114) $1 karbin plazma ($199)
2 kazmár gyökér (#205) 9 lidércesszencia (#1074) 2 liumbe hajtás (#655)
8 mákrózsa virág (#56) 1 moa smaragd (#377) 6 mutáns csont (#331)
3 nektoraf faggyú (#667) 5 ovimon-bogyó (#207) 76 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269) 52 quwarg tojás (#360)
3 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651) 24 sünmedve tüske (#14)
30 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
2 teknősesszencia (#702) 15 trikornis szarv (#198) 19 varányszem (#30)
14 vasérc (#152) 10 xirnox szív (#213)

Összsúly: 131.90 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (15 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
3 esszenciakristály (#350) 33 gyöngymangó (#135) 200 kaja (#2)
6 keg gomba (#1615) 3 manakristály (#500) 6 pszi kő (#248)
41 purifikátor háj (#269) 1 ryuku buzogány (#696) 1 ryuku kopja (#694)
1 ryuku mellvért (#689) 23 sáfránypor (#211) 4 tapasztalatkő (#975)
4 tudás gyöngye (#522) 10 vashegyű nyíl (#176) 3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 éjkő (#2369) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst karkötő (#158) 11 kaja (#2) 2 purifikátor háj (#269)
4 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
1
2
3
4
5
(126,3) ryuku légiós (#361), ryuku gárdisták (#360)
(127,2) purifikátor (#157)
(127,3) ryuku futárbérenc (#765), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vortexmágus (#418)
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), kérődző etra (#368)
(128,3) oltár, 255. jellempróba, ryuku légiósok (#361)
(129,4) ryuku ostromteknősök (#362), 255. jellempróba, 47. jellempróba, oltár
(130,3) 255. jellempróba, Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 45. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361), epokitféreg (#147)
(131,3) Chara-din monolitja (#534)
(133,2) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), purifikátorok (#157)
(134,3) szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, ryuku légiósok (#361), erszényes elkarog (#354)
(135,3) Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, ryuku gárdisták (#360)

Üzenet küldése a karakternek